Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Kyara het volgende:
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden
Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?
Sorry hoor, even nieuwsgierig.
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.
En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
Als je hem niet kan vinden, wil ik hem wel naar je opsturen, ik heb hem thuis liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietzo jammer! Straks maar ff verder speuren.
Het blijft een tof verhaal
I knowquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef klumsy het volgende:
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LBwen er maar aan
Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietzo jammer! Straks maar ff verder speuren.
Het blijft een tof verhaal
Nah, ik ga straks een bak druiven scoren bij de AH, en dan ga ik lekker even staan neuzen in het schap daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig
Ah, thanks. Hebben die lakentjes geen elastische hoeken dan? Ik zat me dat al de hele tijd af te vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.
11 weken, jemig..... wat lang al!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef klumsy het volgende:
Ik ga duimen voor een mooi knippertje dinsdag!
Ik heb vanmiddag echo, vind het ook wel weer spannend, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed zitdan ook termijn bepaling, als ik de meting van vorige echo doortrek dan ben ik morgen precies 11 weken
Ja wel, maar bij mij waren ze te groot. Hangt ook van het formaat van je wiegje af natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ah, thanks. Hebben die lakentjes geen elastische hoeken dan? Ik zat me dat al de hele tijd af te vragen.
Will doquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk dan wel uit dat je nr 32 koopt LB, want vanaf vandaag ligt als het goed is op sommige plekken de nieuwe alweer.
Ik vermoed eerder een overijverige en niet zo slimme assistente. Als het inderdaad een nierbekkenontsteking is zou ik ze er nog wel even op aanspreken want dit is een joekel van een inschattingsfout.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Kyara het volgende:
Oh Logi wat een hork van een huisarts. Zo kun je toch niet door blijven lopen? Hup, nog een keer terugbellen. Zijn ze nou helemaal betoeterd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat je gebeld hebt johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Logician78 het volgende:
Net contact opgenomen met het ziekenhuis en klinkt wel als nierbekkenontsteking, mag direct langskomen om bloed te prikken en urine onderzoek en dan krijg ik morgen hiervan de uitslagen als ik ook de echo heb. De assistente vond de reactie van de waarneming ook belachelijk. Dus nu even eten gezicht weer opfrissen en dan de bus pakken richting stad, thx voor het zetje om te bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goud; veel sterkte met de verwerking![]()
en wat je schrijft; je bént zwanger geweest, dat neemt niemand je af. Ik hoop echt van harte dat het je nogmaals is gegund.
Vanmiddag intake gehad van de kraamzorg, in principe was alles in orde alleen de bodem van de wieg moesten gaten in eigenlijk en de bekleding moest iets strakker. Verder gaan ze proberen om dezelfde kraamverzorgster als vorige keer te krijgen, zou leuk zijn, maar ik reken er maar niet te vast op.
Verder de adressenlijst voor de kaartjes bijgewerkt. En dan nog een kaartje uitzoeken; heb de selectie van 7 naar 3 terug weten te brengen![]()
En een zere voet,lijkt ook een beetje dikkig. Kan dat van het vocht zijn? Echt vaag. Heb er nu maar iets kouds opgelegd en zit er maar een beetje mee omhoog.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |