abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115280663
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Kyara het volgende:
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden :X

Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?

Sorry hoor, even nieuwsgierig.
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.

En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
pi_115280680
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LB O+ wen er maar aan O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:49:14 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.

En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m niet :{w zo jammer! Straks maar ff verder speuren.

Het blijft een tof verhaal O+
pi_115280707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.
pi_115280710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m niet :{w zo jammer! Straks maar ff verder speuren.

Als je hem niet kan vinden, wil ik hem wel naar je opsturen, ik heb hem thuis liggen...
Moet je je adres maar even sturen via PM :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:50:26 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef klumsy het volgende:
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LB O+ wen er maar aan O+
I know ;) maar ik moet het ook blijven he.

Heb errrrg veel miskramen en doodgeboortes om me heen gehad de laatste paar maanden, dat speelt wel mee.

Plus ik moet de echo nog krijgen, en dan ben ik nog maar 7 weken! :o Het duurt nog zo lang voor het een beetje 'zeker' is allemaal.

-edit- Klinkt misschien wat harder dan ik het bedoel hoor, ik hoef jou natuurlijk niks te vertellen over angst dat het misgaat, maar ik hou gewoon een slag om de arm vwb de lange termijn, en ondertussen geniet ik heel erg van hoe zwanger ik nu ben hoor!!!
pi_115280724
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:51:29 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig ;)
Nah, ik ga straks een bak druiven scoren bij de AH, en dan ga ik lekker even staan neuzen in het schap daar :)

Klumsy ook bedankt voor t aanbod, maar ik kom er wel aan ^O^
pi_115280771
Volgens mij heeft Sorbo het verhaal ook ingescand.

Bedankt voor je antwoord Sorbo. :*

Jij ook bedankt voor je antwoord Klums, het kan ook best dat het nu sneller gaat inderdaad.
pi_115280835
Kijk dan wel uit dat je nr 32 koopt LB, want vanaf vandaag ligt als het goed is op sommige plekken de nieuwe alweer.
pi_115280845
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.
Ah, thanks. Hebben die lakentjes geen elastische hoeken dan? Ik zat me dat al de hele tijd af te vragen.
pi_115280848
Ik ga duimen voor een mooi knippertje dinsdag!

Ik heb vanmiddag echo, vind het ook wel weer spannend, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed zit :) dan ook termijn bepaling, als ik de meting van vorige echo doortrek dan ben ik morgen precies 11 weken :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:57:11 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280891
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef klumsy het volgende:
Ik ga duimen voor een mooi knippertje dinsdag!

Ik heb vanmiddag echo, vind het ook wel weer spannend, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed zit :) dan ook termijn bepaling, als ik de meting van vorige echo doortrek dan ben ik morgen precies 11 weken :)
11 weken, jemig..... wat lang al! :D En wat fijn dat je nu een aantal echo's krijgt he, plus extra voorzorg uit het ziekenhuis.

Geniet ervan vanmiddag O+
pi_115280932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ah, thanks. Hebben die lakentjes geen elastische hoeken dan? Ik zat me dat al de hele tijd af te vragen.
Ja wel, maar bij mij waren ze te groot. Hangt ook van het formaat van je wiegje af natuurlijk
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:59:04 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:55 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk dan wel uit dat je nr 32 koopt LB, want vanaf vandaag ligt als het goed is op sommige plekken de nieuwe alweer.
Will do ^O^

Tijd om te gaan hier... ik kan gelukkig wel meelezen op mn werk, dan loop ik niet elke keer zo vreselijk achter.
Meeposten doe ik niet, omdat ik niet wil inloggen op mn werk.

:W
pi_115280977
En zo'n aankleedkussenhoes is dan niet te stug? Wij hebben een klein formaat ovaal matrasje, 70x35.
Edit: als ik het matrasje nou vrijdag in huis heb denk ik dat ik gewoon eens een lakentje van de Hema koop en kijk hoe dat past.
pi_115281059
hahaha 11 weken vind ik ook nog zo kort klinken, maar als ik dan zeg bijna 3 maanden dan klinkt het weer heel erg lang! nog 1 weekje en dan ga ik het 2e trimester al in :o

Beetje afhankelijk van of ik nog terug gezet ga worden in datum, twijfel ik om het gewoon al op FB te zetten... als de echo weer goed is, lijkt me de kans dat het misgaat niet veel groter dan na die 12 weken en aangezien het ook echt al wel te zien is, vertel ik het liever zelf. Nu hoor ik van andere dat ze al de vraag krijgen of ik weer zwanger ben, en wil ook niet dat zij er dan over moeten "liegen"

enige nadeel is dat ik het m'n moeder dan ook moet vertellen en daar heb ik zo geen zin in, maarja vind ook niet dat ik het kan maken dat ze het via via gaat horen, dus stuur haar vanavond wel een sms :')
pi_115281189
Klums, gaat rap hè?
Vervelend dat het zo moet met je moeder. :*
pi_115281295
ja gaat zeker rap O+
al mag het van mij nog wel sneller gaan :P

En ach ik weet niet beter, maar vooral omdat ik zelf weet hoe moederliefde voelt, kan ik me niet voorstellen dat zij doet zoals ze doet, en breng ik haar op de hoogte, puur omdat ik echt diep ongelukkig zou zijn als mijn kinderen het me niet zelf zouden vertellen...
Maargoed ik zorg er wel voor dat ik een hele andere band krijg met mijn kinderen O+
pi_115281394
Aaaaargh klaagpost
tis weer zover ik zak door mn goede been heen, bij mini was het uiteindelijk ook ischias hoop nu niet...

@as spugen blijft hetzelfde maar kan gelukkig nog steeds goed drinken binnen houden
pi_115281621
Daculettetje het zit je ook niet mee :* daar mag je best wel even over klagen!
pi_115281729
Dank klumsy
maar ik vind klagen meestal zonde
en het is voor een mooi doel..
pi_115281737
Oh wat k.. Draak hopelijk is het dat niet. vervelend dat het spugen blijft. ik vind 1x in de week al zwaar irritant
pi_115282155
Oww Klumsy ook al zo'n fijne moeder :') .. Haha dat van dat smsen kan inderdaad hard overkomen op anderen, maar ik kan het me levendig voorstellen. Ik ben uiteindelijk 'netjes' op de koffie gegaan, als soort van dat ik het gevoel had dat ik dat verplicht was aan haar. Maar had het liever ook per sms gedaan denk ik .. :') .. Of liever nog, ze zou het wel van via via horen, maja dat kan je niet maken voor je gevoel :')
pi_115282283
Kyara, een tweeling! Wat ontzettend spannend en gaaf! Gefeliciteerd!
Viva nummer 32 uitgelezen en wel. Mooi verhaal!
Voor de rest iedereen een lekker dagje, en dat Draak niet meer door haar been zakt!
En moeilijke moeders zijn stom. Ik zie die van mij als voorbeeld hoe ik het niet doe! Mijn kind is wel blij me te zien en heeft vertrouwen in me! Lekker Puh! Mijn schoonmoeder is overigens wel een schat van een mens.
Hoe is het gegaan met het vertellen trouwens?
pi_115283184
Klums, succes vanmiddag! Ik vind 11 of 12 weken ook niet zo'n verschil inderdaad. Ik ben ook benieuwd waar ze me morgen op gaan zetten. In elk geval later dan 10 maart. En wat betreft je moeder, gewoon doen waar jij je goed bij voelt :*
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:00:19 #227
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115287430
Zal zo even bijlezen eerst even hart luchten...ego post :@

Werd om 2am ong weer wakker van pijn in mijn zij, tot 4am wakker gelegen.
Toen om 7u weer wakker viel net in slaap toen ging de wekker van mijn vriend.
Stront sjagerijnig ruzie gemaakt waarop hij boos weg is gegaan -O- en kon de dokter niet bereiken want die is weer eens op vakantie, en de dagwaarneming vroeg of het levensbedreigend is zo niet mag ik lekker wachten tot 13aug als mijn dokter terug is van vakantie.. werd helemaal gek heb huilend een sigaret gerookt en voel me nu enorm schuldig hierover en baal van de situatie..

Morgen is er hopelijk tijd in het ziekenhuis na de nekplooi om te vragen of ze willen testen op ontstekingen heb zin om zo gewoon mijn nest in te duiken van ellende maar dat schiet ook niet op.. :{ ik mis mijn kinderen en word gek van alle emoties in mijn lijf...
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:05:42 #228
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_115287657
Hello ladies, hoe gaat het hier?

Vervelend Logi, hebben jullie geen vervangende huisarts dan?

Ben weer een tijdje off geweest, nu ivm mijn tante. Maar dat gaat gelukkig nu allemaal wat beter.
Nog maar een maandje:D en dan is het zover voor ons! Het voelt alsof de tijd een stuk sneller gaat naarmate je dichter bij de uitgerekende datum komt. De eerste 28 weken duurden voor mijn gevoel zo ontzettend lang, maar nu gaat het gelukkig een stuk sneller.

Ben officieel met verlof maar ga vanavond toch nog even een uurtje aan het werk, het is maar een intake dus zal ook niet veel energie kosten. De baby is lekker druk, was met 33 weken al ingedaald en voert nu een soort slagveld in mijn buik. Veel bewegingen, dus een goed teken.
Ik zal af en toe bijlezen, maar slaap veel en probeer nog het een en ander te doen voordat het straks zover is. Sterkte aan de ladies die het nodig hebben :)
Be dance |Be real| Be You
pi_115287737
Levensbedreigend? Wat is dat nou weer voor BS? Daarvoor is 112/ het ziekenhuis... Criterium hoort te zijn of de klachten ernstig genoeg zijn. Lijkt me dat een zwangerschap i.c.m. deze klachten en jouw eerdere ervaring toch wel serieus zijn. Even Vk bellen een optie?
pi_115287808
Ik zou er op staan dat je nagekeken wil worden, Logi.
pi_115288097
Logi, ik zou de vk bellen, of er anders op staan dat het toch agekeken kan worden.
:*
pi_115288455
Oh Logi wat een hork van een huisarts. Zo kun je toch niet door blijven lopen? Hup, nog een keer terugbellen. Zijn ze nou helemaal betoeterd :(
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:33:12 #233
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115288944
Net contact opgenomen met het ziekenhuis en klinkt wel als nierbekkenontsteking, mag direct langskomen om bloed te prikken en urine onderzoek en dan krijg ik morgen hiervan de uitslagen als ik ook de echo heb. De assistente vond de reactie van de waarneming ook belachelijk. Dus nu even eten gezicht weer opfrissen en dan de bus pakken richting stad, thx voor het zetje om te bellen :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115289068
Goed dat je alsnog gebeld hebt Logi! Sterkte :*
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:36:44 #235
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_115289108
All of the above!
Kom op Logi, zo kun je niet nog een nacht door! Bellen hoor! :*

Edit: goed zo! Hoop dat het snel aanslaat!! Dikke kus!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_115289218
Goed zo Logi! Fijn dat je daar wel serieus wordt genomen. :*

Freecell, hoe gaat het met jou???
pi_115289654
Logi ^O^

quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:22 schreef Kyara het volgende:
Oh Logi wat een hork van een huisarts. Zo kun je toch niet door blijven lopen? Hup, nog een keer terugbellen. Zijn ze nou helemaal betoeterd :(
Ik vermoed eerder een overijverige en niet zo slimme assistente. Als het inderdaad een nierbekkenontsteking is zou ik ze er nog wel even op aanspreken want dit is een joekel van een inschattingsfout.
pi_115289712
Logi *knuffel* en wat goed dat je het ziekenhuis hebt gebeld!!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115289910
Good for you Logi! En hopelijk voel je je snel wat zonniger!

En dan heb ik nog even een vriendelijk doch dringend verzoek aan mijn logé:

WIL JE ALSJEBLIEFT VAN MIJN BLAAS AFGAAN? IK VIND VIER KEER PER UUR PLASSEN NIET HANDIG!

Echt he, zodra ik opsta van de wc heb ik alweer het gevoel dat ik moet plassen. Volgens mij is mijn blaas een fijn hoofdkussentje.
pi_115290978
Ik blijf wel eens na het plassen op de wc zitten, nog een minuutje of wat, gewoon omdat het kan. En dan kan ik soms binnen die korte tijd 3x.
Mijnes zit ook echt te wiebelen, dat ik soms denk dat ik het niet meer kan ophouden, en dan verschuift ie, is de aandrang weer weg.
pi_115291533
Oh hai! Vandaag met mijn moeder naar Breda getuft om daar babyshizzle op te halen die we met een veiling laatst hebben 'gewonnen' (grote babyzaak daar was failliet gegaan). Van 9u-15u onderweg geweest en in de rij gestaan, maar was wel gezellig :s)

Plus, veel spulletjes voor veel minder geld. Pronkstuk is de (nep?)lederen Bugaboo verzorgingstas. Bij Babypark voor ¤159, gewonnen voor ¤70 :) Verder veel lakentjes, een muziekmobiel & voetentas :+
pi_115291567
Ohhh! Plassen moet ik ook zoveel :D Maar eigenlijk alleen als ik sta/loop. Zittend is het geen enkel probleem :)
pi_115291712
Goed gescoord Coco! ^O^ En foto van de verzorgingstas?
pi_115291902

Deze! Groot voordeel vond ik dat m'n man er ook fatsoenlijk mee over straat kan :+ Oh, en hij schijnt 'extra groot' te zijn. Maar ik heb geen idee hoe groot ze normaal zijn :+
pi_115292337
Ook mooi. Ik hou wel van die robuustere tassen.
Wij hebben een gewone grote tas van onbewerkt camelkleurig leer. Zoiets:

Wat ik verder wou vragen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115292413
Hallo allemaal, wat een boel nieuws en fijn om te lezen. Kyara, geweldig TWEE!! Geniet ervan.
En alle anderen heel veel sterkte met gezondheids- en familieperikelen en bevallingen die bijna gaan komen. Ben heel benieuwd naar het artikel in de Viva van Sorbootje...niet ergens te downloaden dat nummer?

Laatste update van mij:
Op de echo was helaas niets meer te zien. Ik hoefde gelukkig niet door voor nog een curettage. Arts bevestigde de bevindingen van de VK. Ik ben zwanger geweest (voor mij heel belangrijk) maar helaas is de zwangerschap geëindigd in een miskraam.

Ben nu heel rustig aan aan het doen, want ik ben iemand die heel gemakkelijk ergens overheen kan stappen. Door te doen alsof het me niks doet. Maar ik neem nu de tijd om me echt te binden aan dit jongetje (ik voelde binnen een week dat het een jongetje was en had zelfs al een naam 'doorgekregen') en daarna moet ik m'n mannetje loslaten. Ik heb er wel begeleiding bij van een haptotherapeut, want dat kan ik niet gemakkelijk alleen.

Ik probeer jullie nog wel te volgen, maar weet niet of ik het geluk krijg om mij hier weer eens als zwangere te melden. Maar ik weet wel....als ik na m'n 40e spontaan zwanger kan worden, dan kan dat over 2 jaar ook nog wel. Ik blijf hopen. En ik ben mama, dat neemt niemand me meer af!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:02:30 #247
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_115292794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:33 schreef Logician78 het volgende:
Net contact opgenomen met het ziekenhuis en klinkt wel als nierbekkenontsteking, mag direct langskomen om bloed te prikken en urine onderzoek en dan krijg ik morgen hiervan de uitslagen als ik ook de echo heb. De assistente vond de reactie van de waarneming ook belachelijk. Dus nu even eten gezicht weer opfrissen en dan de bus pakken richting stad, thx voor het zetje om te bellen :*
Blij dat je gebeld hebt joh :D Zwanger en ziek zijn gaan zowieso niet zo goed samen. Sterkte en beterschap!
pi_115292862
FTA; wat fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en gewoon thuis kunt slapen. Hopelijk gaat het toch allemaal meevallen :*

Logi; wat een lompe reactie, goed dat je nog een keer hebt gebeld en beterschap!

Leuk LB dat de vlucht is geboekt! Canada is O+

Mango:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goud; veel sterkte met de verwerking ;( :* en wat je schrijft; je bént zwanger geweest, dat neemt niemand je af. Ik hoop echt van harte dat het je nogmaals is gegund.

Vanmiddag intake gehad van de kraamzorg, in principe was alles in orde alleen de bodem van de wieg moesten gaten in eigenlijk en de bekleding moest iets strakker. Verder gaan ze proberen om dezelfde kraamverzorgster als vorige keer te krijgen, zou leuk zijn, maar ik reken er maar niet te vast op.
Verder de adressenlijst voor de kaartjes bijgewerkt. En dan nog een kaartje uitzoeken; heb de selectie van 7 naar 3 terug weten te brengen :D
En een zere voet, :{ lijkt ook een beetje dikkig. Kan dat van het vocht zijn? Echt vaag. Heb er nu maar iets kouds opgelegd en zit er maar een beetje mee omhoog.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 8 augustus 2012 @ 16:05:50 #249
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_115292931
Goud wat vervelend, ontzettend veel sterkte de komende periode! :*
pi_115293107
Sterkte goud :*

LeNeHe, thanks.
Had de kraamzorg aanmerkingen op je wiegje? Wat voor gaten hadden ze het over dan?
Bij mij hoefden ze niets van de uitzet te zien, werd ook niet naar gevraagd. Gek dat dat zo verschilt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')