quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kyara het volgende:
Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren
Muwahha ja ... Dan was het denk ik niet goed gekomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is.
Ja dinsdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dinsdag
Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te etengisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten
Ja HEEL!! Maar leuk-spannend hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.
En dinsdag babyglurenVind je het spannend?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon
Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Kyara het volgende:
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden
Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?
Sorry hoor, even nieuwsgierig.
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.
En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
Als je hem niet kan vinden, wil ik hem wel naar je opsturen, ik heb hem thuis liggen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietzo jammer! Straks maar ff verder speuren.
Het blijft een tof verhaal
I knowquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef klumsy het volgende:
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LBwen er maar aan
Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m nietzo jammer! Straks maar ff verder speuren.
Het blijft een tof verhaal
Nah, ik ga straks een bak druiven scoren bij de AH, en dan ga ik lekker even staan neuzen in het schap daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |