abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115279293
Of gewoon uberhaupt pizza O+
pi_115279368
Oeh pizza, of turkse pizza, daar zou ik ook zin in hebben :9

Goedemorgen trouwens :+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115279401
Oww my en dat op dit tijdstip :+

28 weken hier vandaag!! Joepie.

Ik heb 's morgens ook de meeste energie bunny.
Hee maar bloed- en slijmverlies? Denk dat ik dit topic dan maar eens extra ectra ectra goed in de gaten ga houden haha.

Kyara haha kan me voorstellen dat ze bijna van der stoel af viel. Maar alles komt goed!
pi_115279469
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is. :+
pi_115279889
Pizza, daar moet ik nu nog niet aan denken.

Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren :')

LOL mango
pi_115279954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:50 schreef Mangostine het volgende:
Hoi tonnetje! Nog flauwgevallen?

Nee, nog steeds keurig verticaal!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:30:58 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280136
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kyara het volgende:
Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren :')
:D O+

Haha, en tonnetje vind ik ook een heel lieve begroeting _O-
Sorbo, netjes rechtop blijven :Y ik begrijp wel dat je collega's je het liefst naar huis sturen dan (niemand raapt denk ik graag een zwangere vrouw op van de grond, je schrikt je dood lijkt me :o ) maar je argument dat je dan met Isabeau erbij thuis ook onderuit kan gaan..... ook geen goed plan inderdaad :X
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:32:03 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280173
Oh en de pizza sla ik ook maar even over hoor :o brrrrr

Wel goeiemorgen allemaal :W

Bunny, ik hoop dat dit jouw dag wordt! Slijmverlies is een goed teken toch? ^O^
pi_115280203
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
pi_115280220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is. :+
Muwahha ja ... Dan was het denk ik niet goed gekomen :+

Ik zou ze niet de kost willen geven hoor :@ ... Waar je dat soort GTST perikelen hoort gebeuren
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:37:55 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280318
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
Ja dinsdag O+

Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te eten :Y gisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten :')
pi_115280335
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden :X

Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?

Sorry hoor, even nieuwsgierig.
pi_115280342
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
pi_115280392
Mijn nichtje was op haar 17e zwanger van een Antilliaan die na de conceptie nooit meer in beeld is geweest. Was ook grappig.
pi_115280393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dinsdag O+

Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te eten :Y gisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten :')
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.

En dinsdag babygluren O+ Vind je het spannend?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:42:58 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280456
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.

En dinsdag babygluren O+ Vind je het spannend?
Ja HEEL!! Maar leuk-spannend hoor!

Heb nou vaak genoeg mijn baarmoeder in beeld gezien, altijd om te kijken of er al een ei aan het groeien was, nou wil ik er wel eens iets anders zien oO<

En werd jij misselijk van fruit? Wel slim om standaard iets in je tas te hebben :Y
pi_115280544
Ja, dat kan ik me voorstellen. O+ Ik vond het bij Midas ook heel speciaal dat ik het ei heb gezien waar hij uit is gekomen (nou klinkt het net alsof het een oO< is).

Ik werd niet echt misselijk van fruit maar het werkte niet om misselijkheid weg te nemen. Ik at mijn fruit meestal tijdens de lunch of na een boterham.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:45:49 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280557
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon ^O^

Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger O+
pi_115280611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon ^O^

Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger O+
*O*

dat is zeker wel speciaal. O+
pi_115280632
Denk niet dat het tussen je oren zit hoor Kyara, ik was bij de zwangerschap van Roan en Senna, vanaf dat ik 3 a 4 weken zwanger was al misselijk en m'n buik begon ook al heel snel te groeien.. en dat was mijn eerste zwangerschap, dus zal me niks verbazen als het bij jou nog sneller zichtbaar is :)
Ik kreeg bij 15 weken al de opmerking: Goh werk jij door tot 36 weken? jij zal inmiddels toch al wel bijna moeten bevallen? :')
pi_115280663
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Kyara het volgende:
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden :X

Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?

Sorry hoor, even nieuwsgierig.
Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.

En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
pi_115280680
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LB O+ wen er maar aan O+
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:49:14 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280686
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Het kind is eerst officieel ons kind. B. en ik zijn de juridische ouders. Wij moeten afstand doen en op basis van pleegzorg mag het kind dan bij mijn schoonzus en zwager verblijven. Na een jaar kan de adoptieprocedure starten.

En niet sorry zeggen hoor, ik vertel er graag over.
Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m niet :{w zo jammer! Straks maar ff verder speuren.

Het blijft een tof verhaal O+
pi_115280707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:38 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
Zo'n klein matrasje van een wiegje? Nee dat past niet. Ik kreeg destijds de tip van Kleurdoos om daar zo'n aankleedkussenhoes voor te gebruiken. Dat ging prima. Ik had heel schattige van de zeeman. Kost ook nog eens geen drol.
pi_115280710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik had de Viva nog opgezocht maar de Jumbo had m niet :{w zo jammer! Straks maar ff verder speuren.

Als je hem niet kan vinden, wil ik hem wel naar je opsturen, ik heb hem thuis liggen...
Moet je je adres maar even sturen via PM :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:50:26 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:48 schreef klumsy het volgende:
Waarschijnlijk??? Je bent gewoon hardstikke zwanger LB O+ wen er maar aan O+
I know ;) maar ik moet het ook blijven he.

Heb errrrg veel miskramen en doodgeboortes om me heen gehad de laatste paar maanden, dat speelt wel mee.

Plus ik moet de echo nog krijgen, en dan ben ik nog maar 7 weken! :o Het duurt nog zo lang voor het een beetje 'zeker' is allemaal.

-edit- Klinkt misschien wat harder dan ik het bedoel hoor, ik hoef jou natuurlijk niks te vertellen over angst dat het misgaat, maar ik hou gewoon een slag om de arm vwb de lange termijn, en ondertussen geniet ik heel erg van hoe zwanger ik nu ben hoor!!!
pi_115280724
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig ;)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:51:29 #208
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280747
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik kan je van het pdf'je voorzien indien nodig ;)
Nah, ik ga straks een bak druiven scoren bij de AH, en dan ga ik lekker even staan neuzen in het schap daar :)

Klumsy ook bedankt voor t aanbod, maar ik kom er wel aan ^O^
pi_115280771
Volgens mij heeft Sorbo het verhaal ook ingescand.

Bedankt voor je antwoord Sorbo. :*

Jij ook bedankt voor je antwoord Klums, het kan ook best dat het nu sneller gaat inderdaad.
pi_115280835
Kijk dan wel uit dat je nr 32 koopt LB, want vanaf vandaag ligt als het goed is op sommige plekken de nieuwe alweer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')