Jahaa, jij bent nu niet moe door eentje, maar door twee beebjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Kyara het volgende:
L0t, wat speciaal!
FTA, heel veel sterkte meid. Wel fijn dat je in je eigen bedje kan slapen, 8 weken opname is ook niks (maar als het nodig is dan doe je dat ook natuurlijk)
LadyBlack, inderdaad kleine beetjes tussendoor eten.
Ik ga zo mijn bedje maar weer opzoeken. Het was een bewogen dag. En nu vind ik het helemaal niet meer zo raar dat ik zo moe ben....
Misschien spier of bandenpijn, de pijn gaat helemaal tot achter op mijn rechterbil en boven de bil, morgen misschien even bellen of dit normaal is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Huu dat klinkt ook niet fijn Logiheb je een idee wat het kan zijn?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kyara het volgende:
Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren
Muwahha ja ... Dan was het denk ik niet goed gekomenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is.
Ja dinsdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dinsdag
Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te etengisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten
Ja HEEL!! Maar leuk-spannend hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.
En dinsdag babyglurenVind je het spannend?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon
Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |