abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115259153
FTA: Wat vervelend dat je nu elke dag naar het ziekenhuis moet voor een CTG, maar gelukkig houden ze je zo wel goed in de gaten.
Ik denk dat ik in jouw geval hetzelfde zou doen, lekker thuis slapen... 8 weken opname lijkt me ook niks. :*
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_115259301
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Kyara het volgende:
L0t, wat speciaal! O+

FTA, heel veel sterkte meid. Wel fijn dat je in je eigen bedje kan slapen, 8 weken opname is ook niks (maar als het nodig is dan doe je dat ook natuurlijk)

LadyBlack, inderdaad kleine beetjes tussendoor eten.

Ik ga zo mijn bedje maar weer opzoeken. Het was een bewogen dag. En nu vind ik het helemaal niet meer zo raar dat ik zo moe ben....
Jahaa, jij bent nu niet moe door eentje, maar door twee beebjes O+ .. Dan heb je je energie NOG harder nodig lijkt me ;)
pi_115259365
Kyara, wat speciaal! Twee kindjes in je buik! O+ O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:41:33 #154
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115260501
Kyara *O* x2!!!

Supreme jij van harte gefeliciteerd met je prachtige aanwinst *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 21:44:45 #155
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115260701
Fta wat balen zeg -O- wel enorm
fijn dat je lekker thuis kan slapen :)

Hier elke keer als ik opsta klap ik
dubbel van de pijn in mijn rechter zij :{
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:10:28 #156
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115262469
Huu dat klinkt ook niet fijn Logi :{ heb je een idee wat het kan zijn?
pi_115262561
Flower-ti-amo, wat een heftige week zul je hebben gehad en wat een heftige weken zullen er nu volgen. Ik wil je veel succes wensen en ik hoop en duim mee dat je babytje wil groeien en bewegen :*
pi_115262822
Wow Kyara, 2 kleintjes in je buik! Wat bijzonder! :)

FTA wat een rotsituatie zeg! Wel fijn dat je thuis kunt slapen. Ik duim dat alles goed gaat met jullie kleintje!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:17:02 #159
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115262951
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
Huu dat klinkt ook niet fijn Logi :{ heb je een idee wat het kan zijn?
Misschien spier of bandenpijn, de pijn gaat helemaal tot achter op mijn rechterbil en boven de bil, morgen misschien even bellen of dit normaal is.
pi_115263788
Lijkt me niet Logi. Klinkt eerder als een verrekte spier oid.

Ik heb na het fietsen van vandaag last van mijn bekken. Pijn vanaf mijn linkerheup zo door mijn been naar de voet. Hoop dat het morgenochtend weggetrokken is.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:31:39 #161
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115263969
Ben heel bang voor nierontsteking hebdat bij mijn 1e idioot verl gehad bijna hele zwangercshap in het ziekenhuis gelegen aan het infuus destijd, doet ook pijn nu als ik niet beweeg en pijn als ik diep adem of praat en heb verhoging.. mja maar gaan slapen dan ..
pi_115264156
Bel je wel gelijk morgenochtend dan? :*
pi_115264256
Pfff logi, klinkt niet fijn. Zou morgen zeker even de ha bellen. :*

Nou wij hebben het vanavond aan mn moeder verteld en het is me 100% meegevallen. Ze reageerde heel leuk en is heel blij. Ze had het totaal niet verwacht ook.
Echt een last van mn schouders O+
pi_115264426
Fijn L0t! Kan me voorstellen dat het toch wat zorgelozer genieten is als je moeder je steunt.
pi_115264897
Dag navel, tot over een paar maanden :o

En FTA, wel fijn dat je dichtbij het zh woont zodat je in ieder geval thuis kunt slapen. Het zullen een lange acht weken voor je worden, maar wel heel fijn dat je kindje goed in de gaten gehouden wordt. Succes!!
Met een meidenkwartet
pi_115267260
Logi dat klinkt niet fijn...

Lot wat fijn dat je moeder zo reageerde!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115269462
Woow Logi morgen wel echt doen hoor! Klinkt niet zo heel goed en blijkbaar ben je ervaringsdeskundige met dit soort klachten. Hoop dat het meevalt, maar better safe than sorry!

L0t.. Pffieuw zal er wel een klein beetje een last van je af vallen zeker :) .. Fijn dat er zo goed gereageerd werd!

En mijn man heeft zijn boze vertrek vanmiddag ruimschoots goed gemaakt zojuist :@ :+
We hebben er net even goed over gepraat en alles komt op zijn pootjes terecht :)

Denk dat hij ook ineens een aanval van nesteldrang en paniek kreeg ofzo en zich er niet echt raad mee wist :D
pi_115277500
Logi, hopelijk is het na een nacht slaap minder geworden maar anders echt ff bellen want klinkt niet fijn.

L0t, fijn dat je moeder zo goed reageerde. Ik heb het gister mijn moeder verteld. Dit was al in shock toen ik vertelde dat ik zwanger ben dus toen ze ook nog hoorde dat het er 2 zijn, viel ze helemaal van d'r stoel. En Midas maar lachen omdat oma zo gek deed. Volgende week mijn schoonouders op de hoogte brengen.
pi_115277568
Fta fijn dat je zo dichtbij woont zodat je niet 8wk hoeft worden opgenomen
maar wat een onzekerheid, sterkte :*

Kyara een tweeling! Gefeliciteerd! Beetje bekomen.van de shock?

Logi hopelijk heeft een nacht slaap je goed gedaan

vamp van harte met je oudste! 16jr!
Laat je buikbaby maar morgen komen...

Twinkle fijn dat het uitgesproken is

vandaag 17wk waar blijft de tijd?!
Gister controle gehad en gyn was meer dan tevreden, mini wou nog een keer extra hartje luisteren
hoofdpijn komt waarschijnlijk door vele kotsen en daarom ook ff extra bloed geprikt
pi_115277571
Lot fijn dat je moeder leuk reageerde
ik heb het gemist maar had je anders verwacht?
pi_115277741
Kyara wat gaaaaaaf een tweeling *O* O+
En dat is wel even schrikken. Hopelijk heb je gewoon een topzwangerschap.

Enne dat wordt een bakfiets! Die dingen zijn echt geweldig, ik ben er nog altijd heel blij mee.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_115277886
Fijn lot van die reactie.

Is het spugen nog helemaal niet minder draak?
Hopelijk zijn de bloeduitslagen goed.
En inderdaad het gaat echt snel. was gisteren ook al weer 14 weken. Ben wel blij nog 1,5 week en dan weer normaal naar de wc ipv in kannen plassen :D
  woensdag 8 augustus 2012 @ 08:45:00 #173
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115278065
FTA wat rot zeg. Goed dat ze je goed in de gaten houden, en lekker dat je thuis mag slapen.

Logi, heb je al gebeld?
pi_115278155
*Meldt*

Nog steeds met baby in de buik.. Behalve veel slijm/bloedverlies weinig tot geen actie.

Net ff een korte aanvaring gehad met mijn nesteldrang LOL keukentje weer beetje afgesopt en het gootsteenkastje uitgemest. Nu heb ik pijn en geen zin meer, terwijl er op zich ook nog best gestreken kan worden... :@ Maar heb er nu gewoon even sch**t aan!
Zo raar, ik ben 's morgens veel actiever dan de rest van de dag. Uurtje losgaan en dan is de energie weer op.
Weer een reden om te gaan internetten en spelletjes doen en zulks.

Even een :* en veel beterschap voor Logi, klinkt echt niet prettig :(

As is bijna klaar met MvM *O* hoe dankbaar het ook is, ik was de laatste weken zó klaar met die kannen! Nog ff doorzetten!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_115278281
Ja Bunny laat het strijkwerk maar even !

Logi :*
pi_115278338
Logi beterschap! En ik zou idd bellen als het niet afgezwakt is!

Bunny nog steeds met de baby in de buik, hopelijk gaat het snel starten voor jou!

Hier ook nog alles rustig! Vanmiddag weer naar de VK voor controle.
pi_115278656
Ik heb gister een commode besteld. Maar die kunnen we over 2 weken al ophalen. Dat houdt dus in dat de kamer leeg moet. Dikke stress.
*poef* nu is het weg
pi_115278938
goedemorgen dikzakjes!
pi_115279183
Hoi tonnetje! Nog flauwgevallen?

KJ, gaat het effe sneller dan gepland dus. Hadden jullie al een herindeling bedacht?

Hier heeft een nacht slaap me wel goed gedaan. Pijn in mijn doos en bekken zijn weer weggetrokken. Maar ik ga dus echt niet meer fietsen.
En nu heb ik honger en zin in dingen die ik vandaag niet op de planning heb staan om te eten. Wordt weer een rondje AH straks.
pi_115279246
ik heb dus zo trek in turkse pizza :9~
pi_115279293
Of gewoon uberhaupt pizza O+
pi_115279368
Oeh pizza, of turkse pizza, daar zou ik ook zin in hebben :9

Goedemorgen trouwens :+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115279401
Oww my en dat op dit tijdstip :+

28 weken hier vandaag!! Joepie.

Ik heb 's morgens ook de meeste energie bunny.
Hee maar bloed- en slijmverlies? Denk dat ik dit topic dan maar eens extra ectra ectra goed in de gaten ga houden haha.

Kyara haha kan me voorstellen dat ze bijna van der stoel af viel. Maar alles komt goed!
pi_115279469
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is. :+
pi_115279889
Pizza, daar moet ik nu nog niet aan denken.

Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren :')

LOL mango
pi_115279954
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 09:50 schreef Mangostine het volgende:
Hoi tonnetje! Nog flauwgevallen?

Nee, nog steeds keurig verticaal!
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:30:58 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280136
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:20 schreef Kyara het volgende:
Ben vanochtend erg misselijk en mijn buik lijkt ook gegroeid. En dat zit volgens mij allemaal tussen mijn oren :')
:D O+

Haha, en tonnetje vind ik ook een heel lieve begroeting _O-
Sorbo, netjes rechtop blijven :Y ik begrijp wel dat je collega's je het liefst naar huis sturen dan (niemand raapt denk ik graag een zwangere vrouw op van de grond, je schrikt je dood lijkt me :o ) maar je argument dat je dan met Isabeau erbij thuis ook onderuit kan gaan..... ook geen goed plan inderdaad :X
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:32:03 #188
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280173
Oh en de pizza sla ik ook maar even over hoor :o brrrrr

Wel goeiemorgen allemaal :W

Bunny, ik hoop dat dit jouw dag wordt! Slijmverlies is een goed teken toch? ^O^
pi_115280203
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
pi_115280220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:01 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, had je ook nog moeten zeggen dat het niet van Argento is. :+
Muwahha ja ... Dan was het denk ik niet goed gekomen :+

Ik zou ze niet de kost willen geven hoor :@ ... Waar je dat soort GTST perikelen hoort gebeuren
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:37:55 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280318
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef Kyara het volgende:
Hoe is het met jou LadyBlack? Nog misselijk? Heb jij nou volgende week je echo?
Ja dinsdag O+

Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te eten :Y gisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten :')
pi_115280335
ja, dan wordt het echt een soap. Ik vind het nu al bijna ongeloofwaardig worden :X

Sorbo, ik had nog een vraagje mbt het draagmoederschap. Ik begreep dat jij dus officieel afstand moet doen van je neefje en dat het bij de geboorte ook jouw achternaam krijgt (meisjesnaam?). Omdat jij het kind baart, wordt jij juridisch als de moeder gezien toch? Maar jij en B. zijn getrouwd toch? Want ik heb ook altijd begrepen dat als een kind tijdens een huwelijk wordt geboren, de echtgenoot van de moeder, automatisch de vader is. Moet B. dan eigenlijk ook afstand doen? Heeft hij ook nog een rol in het hele proces?

Sorry hoor, even nieuwsgierig.
pi_115280342
Ik heb eens een stomme vraag.
Past een regulier wieglakentje eigenlijk om een ovaal matrasje? Of moet je dan speciale lakentjes kopen?
pi_115280392
Mijn nichtje was op haar 17e zwanger van een Antilliaan die na de conceptie nooit meer in beeld is geweest. Was ook grappig.
pi_115280393
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja dinsdag O+

Misselijk is goed te voorkomen door op tijd te eten :Y gisteren was gewoon vervelend; ik had een avonddienst van, dus dat was lastig timen met eten. Heb mn bakje pasta uiteindelijk om 20:45 nog gegeten :')
Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.

En dinsdag babygluren O+ Vind je het spannend?
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:42:58 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280456
quote:
17s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:40 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, dat helpt hier ook. hmmm, misschien zit het dan toch niet tussen mijn oren en was mijn misselijkheid van gister dus ook niet alleen zenuwen. Ik had de vorige keer ook altijd sultana/peperkoek en dat soort dingen bij me om tussendoor nog even wat te kunnen eten. Fruit werkte namelijk alleen maar averechts. Misschien ook maar weer in mijn tas stoppen.

En dinsdag babygluren O+ Vind je het spannend?
Ja HEEL!! Maar leuk-spannend hoor!

Heb nou vaak genoeg mijn baarmoeder in beeld gezien, altijd om te kijken of er al een ei aan het groeien was, nou wil ik er wel eens iets anders zien oO<

En werd jij misselijk van fruit? Wel slim om standaard iets in je tas te hebben :Y
pi_115280544
Ja, dat kan ik me voorstellen. O+ Ik vond het bij Midas ook heel speciaal dat ik het ei heb gezien waar hij uit is gekomen (nou klinkt het net alsof het een oO< is).

Ik werd niet echt misselijk van fruit maar het werkte niet om misselijkheid weg te nemen. Ik at mijn fruit meestal tijdens de lunch of na een boterham.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:45:49 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115280557
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon ^O^

Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger O+
pi_115280611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:45 schreef LadyBlack het volgende:
Vlucht naar Canada is geboekt trouwens, met annuleringsverzekering, en ik zie het wel gewoon ^O^

Vind het zo speciaal, ik ga daar ook mn vader opzoeken, en dan ben ik waarschijnlijk dus zwanger O+
*O*

dat is zeker wel speciaal. O+
pi_115280632
Denk niet dat het tussen je oren zit hoor Kyara, ik was bij de zwangerschap van Roan en Senna, vanaf dat ik 3 a 4 weken zwanger was al misselijk en m'n buik begon ook al heel snel te groeien.. en dat was mijn eerste zwangerschap, dus zal me niks verbazen als het bij jou nog sneller zichtbaar is :)
Ik kreeg bij 15 weken al de opmerking: Goh werk jij door tot 36 weken? jij zal inmiddels toch al wel bijna moeten bevallen? :')
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')