Spijker op zijn kop!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:13 schreef Incantrix het volgende:
Kyara, whaaa, haha, wat cool en spannend en bijzonder en eng en superwauw! Gefeliciteerd met je twee knippers
Stef heeft gewoon gelijk...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:51 schreef Incantrix het volgende:
Hopelijk zet het door Bunny! Wellicht dat haar gepruts toch nog iets teweeg heeft gevracht ofzo.. Geeft het rust dat er een plan ligt?
Werd hij boos op jou dan, Twinkle?
Kyara, ik wens je een prachtzwangerschap met 2 heul gezonde kindertjes aan het einde ervan
Wel grappig trouwens, Stef begon gisteren uit zichzelf tegen zijn opa en oma dat er een baby komt en dat hij dan een zusje krijgt. Naar ons toe heeft hij net echt nóóit over dat ik zwanger ben ofzo, dus ik was wel verbaasdWel grappig dat hij dus helemaal van een zusje uitgaat, dat maakt me wel éxtra nieuwsgierig naar het geslacht. Zou hij gelijk hebben? Misschien scheelt het dat hij het woord 'broertje' niet snapt, als je tegen hem zegt dat het ook een broertje kan zijn roept hij blij dat hij een groot broertje gelaten had na het eten
Haha, weet je dat er maar één persoon is die denkt dat ik een jongetje in mijn buik heb? Voor de rest roept echt íedereen dat het een meid is. Ik had bij Stef een enorm duidelijk jongetjes-gevoel, maar nu tast ik volledig in het duister. Ik ben dus echt enorm benieuwdquote:
Tweede keer. Eerste keer paar maanden geleden. Maar uiteraard wist men het nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef Mangostine het volgende:
Sorbo, misschien moet je naar huis.
Maarre, irritant idd, en niet de eerste keer dus?
Hoe gaat het nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |