Hard op je hoofd gevallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Stelt ze dat op prijs? Dat je boven op d'r gaat zitten?
Da's toch juist hardstikke goed? Weet je, constant maar in de zenuwen zitten helpt echt niet mee ofzo, elk moment dat je ervan kunt genieten is belangrijk en fijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef klumsy het volgende:
Het gaat eigenlijk steeds beter, kwalen blijven wel, dus de hele dag misselijk, ben erg moe, lig elke avond
wel tussen half 9 en 9 uur al op bed en concentratie is ruk op het moment...
Maar m'n buik begin steeds meer te groeien en ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat het wel goed komtDat ik onder "strenge" controle ben van het ziekenhuis geeft wel een klein beetje rust, al ben ik nog steeds van mening dat de vroeggeboorte vorige keer "gewoon" domme pech geweest is. Er is geen oorzaak gevonden, dus ik ga er gewoon vanuit dat het nu wel goed blijft gaan ( misschien een beetje kop in het zand, maar voor mij werkt dat nu om zoveel mogelijk van de zwangerschap te genieten )
Morgen weer echoben echt zo benieuwd!
Bloeien niet in de florisante vorm nee. Fietsen doet pijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Bloeien in de zin van pijn mango?
En lady een jommetje.. hoop dat er over twee weken niks aan de hand is!
Steekje extra moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Mangostine het volgende:
Ik vraag gewoon of ze na de bevalling met het hechten eea kunnen bijwerken.
wat gaaf zeg! gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Kyara het volgende:
We hadden dit trouwens echt niet zien aankomen dus nog behoorlijk overompeld. Wel heel speciaal.
Even snel wat eten, is bij mij het enige dat helpt ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, nu ben ik gewoon echt misselijknog 1,5 uur werken...
Jah, ik ben maar even naar de automaat gelopen want het bakje overheerlijke pasta dat ik bij me heb, daar heb ik nu echt geen trek inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:31 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Even snel wat eten, is bij mij het enige dat helpt ...
Wauw Kyara, kippenvel hiero!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:14 schreef Kyara het volgende:
yup......
en waarschijnlijk iets minder lang zwanger als berekend. Donderdag naar de gyn om alles goed na te meten.
Maar er kloppen in elk geval 2 hartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er missen nog meer stukjes, maar jaloers zou ik er niet op zijn...good luck y'all.
Nog niet geslapen... Ben benieuwd wanneer de klap komt. En ik ben kei blij met mijn superventen Mila is prachtig *roze wolk*
je kan ook nog een Dacia Duster overwegenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:36 schreef Kyara het volgende:
Dank je Simmu! Zal zeker ook aan je denken. S. was ook nog niet zo oud toen ze grote zus werd toch?
Alleen die multipla.....![]()
Barbabientje, gefeliciteerd met je knipper ook!
Volgens die chinese horoscoop in het vorige topic is Midas een meisje.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |