abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115240799
Sorbo, misschien moet je naar huis. :+

Maarre, irritant idd, en niet de eerste keer dus?
Hoe gaat het nu?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:27:42 #92
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115240814
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:12 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Stef heeft gewoon gelijk... O+
Haha, weet je dat er maar één persoon is die denkt dat ik een jongetje in mijn buik heb? Voor de rest roept echt íedereen dat het een meid is. Ik had bij Stef een enorm duidelijk jongetjes-gevoel, maar nu tast ik volledig in het duister. Ik ben dus echt enorm benieuwd :)

Twinkle, ohja, dat zou ik ook niet leuk vinden hoor -O- Moet hij vanavond maar extra kusjes geven :+

Sorbo, oei! Heb je je bezeerd?
3!
pi_115240951
SE; wat een snelheid! Gefeliciteerd!! *O*

Kyara :o :D *O* 2 hartjes! Super zeg!

Barbabientje, Poezebeest en L0t! Jullie ook van harte en welkom. *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115241066
Het gaat eigenlijk steeds beter, kwalen blijven wel, dus de hele dag misselijk, ben erg moe, lig elke avond
wel tussen half 9 en 9 uur al op bed en concentratie is ruk op het moment...
Maar m'n buik begin steeds meer te groeien en ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat het wel goed komt :) Dat ik onder "strenge" controle ben van het ziekenhuis geeft wel een klein beetje rust, al ben ik nog steeds van mening dat de vroeggeboorte vorige keer "gewoon" domme pech geweest is. Er is geen oorzaak gevonden, dus ik ga er gewoon vanuit dat het nu wel goed blijft gaan ( misschien een beetje kop in het zand, maar voor mij werkt dat nu om zoveel mogelijk van de zwangerschap te genieten )
Morgen weer echo O+ ben echt zo benieuwd!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115241177
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef Mangostine het volgende:
Sorbo, misschien moet je naar huis. :+

Maarre, irritant idd, en niet de eerste keer dus?
Hoe gaat het nu?
Tweede keer. Eerste keer paar maanden geleden. Maar uiteraard wist men het nog. }:| Ik voel me nu prima. Dus ik blijf mooi. Ze kunnen me de boom in. Daar komt bij, ik val liever hier flauw dan alleen thuis met Isabeau.
pi_115241282
Kyara :o *O* Wauw!

Kom net van de verloskundige af, alles goed en niets wat er op wees dat er meer aan de hand was als gerommel! Nu hoop ik ook dat t mormeltje nog even blijft zitten. Morgen wordt de oudste 16 en die wilde die speciale dag toch stiekem liever niet delen :P
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_115241317
Jouw collega's schrikken er waarschijnlijk erger van dan jij zelf Sorbo. En dat laatste heb je gelijk in.
Maar doe maar liever niet flauwvallen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:46:45 #98
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115241551
Mila O+ wat een mooie naam en nog gefeliciteerd! *O*

Kyara een tweeling O+ schrikken maar stiekem ook wel leuk denk ik?
Nu zijn er gewoon 2 dames met een tweeling in dit topic dat is best speciaal O+

Volgens die kalender waren mijn vorige 3 kinderen jongens en dit klopt en nu zou deze een meisje zijn volgens de kalender, right! :')

Ik ben dus serieus bang dat als dit weer een jongen is dat ik in tranen uitbarst tijdens die echo ... terwijl een jongen natuurlijk ook heel erg welkom is :@ heb er al 3x van gedroomd dat dit gebeurd
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_115241732
Kyara :o :o. Twéé knippers!! Ik kan me de schok wel voorstellen ja, zeker met Midas ook, maar wat ontzettend bijzonder en gaaf ook!!! Heel erg gefeliciteerd *O* en succes met de praktische hobbels :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115241784
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:38 schreef vamperotica het volgende:
Kom net van de verloskundige af
Stelt ze dat op prijs? Dat je boven op d'r gaat zitten?

;)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:53:04 #101
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_115241829
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Stelt ze dat op prijs? Dat je boven op d'r gaat zitten?

;)
Hard op je hoofd gevallen? :P
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:55:18 #102
95408 Incantrix
pi_115241937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:33 schreef klumsy het volgende:
Het gaat eigenlijk steeds beter, kwalen blijven wel, dus de hele dag misselijk, ben erg moe, lig elke avond
wel tussen half 9 en 9 uur al op bed en concentratie is ruk op het moment...
Maar m'n buik begin steeds meer te groeien en ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat het wel goed komt :) Dat ik onder "strenge" controle ben van het ziekenhuis geeft wel een klein beetje rust, al ben ik nog steeds van mening dat de vroeggeboorte vorige keer "gewoon" domme pech geweest is. Er is geen oorzaak gevonden, dus ik ga er gewoon vanuit dat het nu wel goed blijft gaan ( misschien een beetje kop in het zand, maar voor mij werkt dat nu om zoveel mogelijk van de zwangerschap te genieten )
Morgen weer echo O+ ben echt zo benieuwd!
Da's toch juist hardstikke goed? Weet je, constant maar in de zenuwen zitten helpt echt niet mee ofzo, elk moment dat je ervan kunt genieten is belangrijk en fijn :) Goed te horen dat dat je lukt :* En jeuj, morgen echo, da's prettig :)
3!
pi_115242415
Ik ben net terug uit het ziekenhuis voor de 20 weken echo.
In verband met medicijnengebruik is gekozen voor de meest uitgebreide echo.
De omtrek van het hoofdje was iets aan de grote kant (hoeft niets te betekenen) maar over 2 weken willen ze dat wel nog even een keer bekijken.
Maar ik krijg in ieder geval een jongetje O+
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_115242945
LaLi, fijn! Hoop dat dat hoofdje meevalt ook qua bevalling....
Leuk, een jochie! O+

Zie je wel: heb ik vanochtend noodgedwongen weer eens moeten fietsen, zit ik gelijk te bloeien. ;(
pi_115242948
O+ een jongetje O+ wat fijn dat de 20 weken echo er goed uitzag, over 2 weken hopelijk het laatste beetje geruststelling :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115243023
Bloeien in de zin van pijn mango?

En lady een jommetje.. hoop dat er over twee weken niks aan de hand is!
pi_115243068
Jammer voor de eerste, die wilde een zusje :D
Maar ik ben er even blij mee als dat het een meisje was.
Nu kan ik gericht namen uitzoeken O+
Ik moest me in ieder geval niet druk maken om dat hoofdje, kan gewoon betekenen dat hij een bommekopje heeft :+

Bloeden Mango? :{
Lid van de MamaSquad
pi_115243077
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:18 schreef Twinkle20 het volgende:
Bloeien in de zin van pijn mango?

En lady een jommetje.. hoop dat er over twee weken niks aan de hand is!
Bloeien niet in de florisante vorm nee. Fietsen doet pijn. :(
pi_115243135
Ik vraag gewoon of ze na de bevalling met het hechten eea kunnen bijwerken. :+
pi_115243181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 16:21 schreef Mangostine het volgende:
Ik vraag gewoon of ze na de bevalling met het hechten eea kunnen bijwerken. :+
Steekje extra moet kunnen :Y
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:23:17 #111
95408 Incantrix
pi_115243227
Leuk Ladylike! *O* Fijn dat alles ok was, en die hoofdomtrek komt vast wel goed denk ik?

Mango, au! Lekker dan -O-
3!
pi_115243275
De rest was in ieder geval mooi in orde en pappa heeft ook een grotere schedelomtrek dus ik maak me weinig zorgen :Y
Lid van de MamaSquad
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:29:51 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_115243508
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:15 schreef Kyara het volgende:
We hadden dit trouwens echt niet zien aankomen dus nog behoorlijk overompeld. Wel heel speciaal.
wat gaaf zeg! gefeliciteerd!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:32:27 #114
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_115243650
Wow Kyara, die had niemand zien aankomen volgens mij... :D
Tof hoor, en spannend, gefeliciteerd met je twee knippers!
pi_115243823
Kyara: wow, een tweeling! Kan me voorstellen dat dat wel even schrikken was. Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap! Enne, er zijn ook draagdoeken waar je er 2 in kwijt kan hè ;) .
pi_115245562
Fijn dat alles goed was vamp! Hopelijk blijft hij/zij nog even lekker zitten O+

Ladylike een jongetje, leuk *O*

Sorbo, ik heb net je verhaal en foto's gezien in de Viva, supermooi!

Ik ben vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. Had daar al een afspraak staan voor ik wist dat ik zwanger was, omdat ik al een half jaar last heb van oud bloedverlies. Volgens de gyn kon het komen door mijn onregelmatige cyclus en de hormoonschommelingen die hierbij horen. Je baarmoeder 'snapt' dan niet meer wanneer het nou wel of niet weefsel af moet stoten. Ze verwachtte dat dit binnenkort zou stoppen.

Ze heeft ook een inwendige echo gemaakt. Ik heb een piepklein vruchtzakje gezien met een nog kleiner stipje erin, passend bij deze termijn O+ Ook al zie je nog bijna helemaal niks, ik vond het zo mooi O+ 24 augustus mag ik nog een keer langskomen voor een echo.
Mijn baarmoeder zag er verder goed uit, niets dat het bloedverlies zou kunnen verklaren :).

[ Bericht 6% gewijzigd door L0t.. op 07-08-2012 17:17:24 ]
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:07:58 #117
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_115245669
Wow Kyara! 2 in 1 keer! Van harte gefeliciteerd met je 2 wondertjes!

Mijn broer en schoonzus hebben 4 kids waarvan de jongste 2 een tweeling zijn, oudste was 3.5 toen de tweeling geboren werd. Mn schoonzus heeft een lichtgewicht fietskar met hangmatjes achter de fiets en de beide meiden op de fiets. De tweeling is nu trouwens ruim 3 en de meiden fietsen nu zelf.

Lot ook een echo! Leuk!

Verder even kwijt wat ik allemaal heb gelezen, sorry...
pi_115246096
Wooh Kyara O+ O+ *O* *O* WAT een tropenjaren zullen dat gaan worden zeg, maar ook wel hartstikke gaaf!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_115247229
SupremeEvil en gezin, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam ook! Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan :)

Kyara, wat een verassing! Dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg. Dat nieuws zal even moeten bezinken :P Wel super leuk natuurlijk!!
pi_115247387
Kyara gefeliciteerd! Een tweeling!
SE gefeliciteerd met je dochter,erg mooie naam.
Alle nieuwbakken zwangeren een voorspoedige zwangerschap toegewenst.

Hier nu 7 weken en 5 dagen zwanger en oei,ik groei. Als dit zo doorgaat kunnen we het niet heel lang meer voor ons houden. Derde zwangerschap,beeb gaat meteen in de flap hangen die er nog was,haha. Verder nog moe en met vlagen misselijk,sporten wil ook niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')