Oww Logi als jij je lichamelijk gewoon hartstikke bagger rot voelt, dan moet je echt niet wachten tot 13 augustus hoor! Anders loop je het risico dat de komende dagen echt hartstikke k** zullen worden ... Terwijl het misschien iets heel kwalijks is of juist iets wat vrij makkelijk op te lossen is. Als het levensbedreigend is hang je daar niet aan de telefoon maar bel je 112. En ook al gedoe met je vent ... En je kindjes zoveel missen.. Pfff

... Tis niet jouw dag vandaag zo te horen.
Oww ik lees net dat je al actie hebt ondernomen .. fijn dat je direct kon komen en dat er zo goed wordt gereageerd door het ziekenhuis! Ik hoop dat het allemaal voor je mee valt meis!
Ik heb vandaag de proefdruk van ons geboortekaartje gekregen

... En hij is in het echie nog leuker

.. Of ja, ik heb twee proefdrukken laten komen. Ben benieuwd welke mijn vent het leukste vindt
Owww boy, en ik krijg zojuist het kraampakket binnen
Heb hem open gemaakt en het begint goed met een mooie knuffel voor de beeb

... Maar daaronder he ...
Muwahaha die plasverhalen

... Ik moet zeggen, was er een klein beetje 'huiverig' voor na al jullie verhalen dat ik ook 4-5-6 keer per nacht deruit zou moeten om te plassen. Maar tot nog toe gedraagt beebje zich wat dat betreft prima! Ik hoef er *heeeeeel snel afkloppen* bijna niet uit 's nachts.
Maar dat gaat vast nog wel veranderen in de komende tijd

'
Oww .. Goud toch ...
Fijn dat je de bevestiging hebt .. Maar toch, het is niet niks! En goed dat je voor jezelf die rust neemt en er niet even 'overheen' stapt. Veel sterkte voor nu! En ik hoop je ooit toch weer eens in dit topic te mogen zien met het blijde nieuws dat het alsnog gelukt is
Hier nog geen kraamzorg gezien, die zullen binnenkort wel een keertje bellen denk ik. Maar van mijn vriendinnen heb ik begrepen dat ze idd niks van de uitzet ed hoeven te zien. We gaan het meemaken