Ik snap sowieso niet waarom de atleten die door de estafette er toch al bij zijn én de internationale eis hebben gehaald laten starten op de 200 meter. Het kost toch geen extra geld. Regels zijn dan wel regels, maar je kunt het ook opstellen dat je voortaan dat doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef TheArt het volgende:
Ik snap niet waarom ze Samuel ook niet de 200 laten lopen. Ze is hier toch voor de 4x100, zo'n ervaring kan nooit kwaad en als ik de tijden zie, had ze ook nog best een rondje kunnen overleven
Ja geen zin meer.quote:
Mag je hebben, ik wil Hera.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind Azarenka ook wel een leuke Wit-Russische hoor
vind ik ook maar ze moet niet zo kreunenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
echt hequote:
Ik mis 422, is ie bezig met z'n dagelijkse fapoefeningen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja geen zin meer.
Te veel haat op mijn bazen tt's.
Ja ik moest eerst de naam van die hoogspringster googlen, maarja toen was er dus al deze TTquote:
dameshockey is bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis 422, is ie bezig met z'n dagelijkse fapoefeningen?
Die komt er niet. Opstapchuk gaat gelijk terug naar Minsk en wil daarna haar medaille niet meer afgeven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 euro op een positieve dopingplas van die Wit-Rus hoor
Pics?quote:
De wat mindere goden hadden wel een mooi lichaam. Zo'n Montenegrijn en ook Okoye heeft een mooi lichaam toch.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef June. het volgende:
Waarom zijn die kogelstoters allemaal zo dik?
Is vast geen maagd weer. De witrussische kogelstootster daarentegen...!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Niet haten op hem.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis 422, is ie bezig met z'n dagelijkse fapoefeningen?
ze kijkt wat gespannenquote:
Ja dan heeft ie geen tijd meer om topics te openen, normaal opent ie ook gewoon LT's waar hij helemaal niet kijkt.quote:
Deal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Op welke termijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Hoe meer spieren, hoe beter. Met een laagje spek is het makkelijker sterker te worden. Voor dit onderdeel hoef je niet droog te zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef June. het volgende:
Waarom zijn die kogelstoters allemaal zo dik?
Ik zou bijna zeggen dit toernooi nog...quote:
jaquote:
Ik durf het niet aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dit toernooi nog...
Ze maakt ons allemaal gay.quote:
Wel lekker constant.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
Jezus die serie
21,31
21,36
21,15
21,32
Dit gaat echt nergens over
Ze is wel lekker constantquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
Jezus die serie
21,31
21,36
21,15
21,32
Wie is het eerste reekshoofd en om hoeveel spelletjes gaat het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
VRT zendt ook atletiek uit, altijd plezant, dat droge commentaar.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Elke ochtend eet die Chinese een puppy.
lang ding dong?quote:
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn al die Jamaicaanse vrouwen zo mooi?
Ding Dong was bij het tramp springenquote:
Dat was wel vriendelijk jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ze laat 'm ook bewust twee keer zien hè.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ze laat 'm ook bewust twee keer zien hè.
WR is nog een meter verder toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
Jezus die serie
21,31
21,36
21,15
21,32
Die ik op de OS zie wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Net zoals dat niet alle Nederlandse vrouwen er als Doutzen uitzien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat is als het goed is een jaren tachtig record, dus dan komen ze er sowieso nooit in de buurt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
WR is nog een meter verder toch?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fraser, wat een prachtige vrouw.
Voor een kogelstootster.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef Falco het volgende:
Davaaai davaai, die russische is wel cute.
Ik denk dat zij een prettiger lichaam heeft dan de sprintsters.quote:
In 2036.quote:
Vergeet de oogbescherming niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Je zou daar maar zitten als official![]()
Oorbescherming is een must
Even resumeren.quote:
Net damestennis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Je zou daar maar zitten als official![]()
Oorbescherming is een must
Ik zou toch inderdaad ook maar eens een geslachtstest eisen als ik een van die andere bijna-dames was ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Sasman het volgende:
Zeker dat die Wit Russische kogelstoter een vrouw is?
Mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
De hockeysters staan inmiddels gelukkig weer voor tegen die kut Britten.
bazen onderdeelquote:
omdat nederland speeltquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef Maver24 het volgende:
waarom hockey verder uitzenden???
gaat nu ff nergens over
Nederlandse deelnemers service hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef Maver24 het volgende:
waarom hockey verder uitzenden???
gaat nu ff nergens over
Denk het ook. Bij doggy-style klap je je ballen stuk op die harde sprinters kontjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een prettiger lichaam heeft dan de sprintsters.
Omdat Nederland gaat winnen en WimLex daar zitquote:
Je haalt je handen ook open aan al die ribben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Denk het ook. Bij doggy-style klap je je ballen stuk op die harde sprinters kontjes.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nederland heeft ook de lekkerste vrouwenhockeyteam
prachtig ditquote:
Lijkt me pijnlijk als je polstokje zo wordt gebogen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef JohnDDD het volgende:
wat is die holly, die polstokhoogspringster uit GB, een lekker ding zeg. met die geile stuurse blik van d'r. zou wel eens in mijn polstokje mogen springen
Klopt ja, Argentinie heeft ook een paar toppers zag ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]Bij de andere teams zitten ze ook wel, maar zijn het er slechts een paar.
Australië, Duitsland ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, Argentinie heeft ook een paar toppers zag ik
Zoals eerder gezegd. Die komt om 2.00, dus alvast je wekker zetten.quote:
3 uur vannacht bij Kromo op de kamer.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemistzij heeft ook gemist las ik
Ze sprong wel een half meter te hoog, alleen tikte ze met haar hand de lat er afquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemist
zij heeft ook gemist las ik
Je hebt haar gejinxed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemist
Gaat het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooienquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
Bleasdale eruit. Mooi dat Britten ook kunnen falen.
Martineau ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Marcoss het volgende:
Het gaat ook wel eens mis bij dat onderdeel
http://nos.nl/video/22082-daley-krak-thompson.html
Die was ook mooi ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooien
Om naar te kijken. Verder heeft ze natuurlijk geen kans.quote:
En bijna nog 1 als Postma niet de camera omver zeiltquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooien
Daarvoor heb ik al dat eerdere bericht over meerkampers geplaatst. Al was hij wel wat langer aanwezig.quote:
Damn inderdaad we hebben er wel veel doorheen gewerktquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik al dat eerdere bericht over meerkampers geplaatst. Al was hij wel wat langer aanwezig.
Omdat Zweden niet mee doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nederland heeft ook de lekkerste vrouwenhockeyteam
Serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Die komt om 2.00, dus alvast je wekker zetten.
quote:
Ja, ze moeten de race overnieuw lopen. Door het gegooide flesje was de finale niet reglementair.quote:
Komt bij TS op de kamer vannacht, gaat TS polsstokhoogspringenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Nober het volgende:
Bolt gaat meedoen aan de 400m horden? Ik snap de TT niet.
Was het een cynisch flesje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ze moeten de race overnieuw lopen. Door het gegooide flesje was de finale niet reglementair.
Zagre?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Geweldignegerinnen die Vlaams spreken
Nee, Heineken.quote:
Een Jamaicaanse?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
ai, we missen iets heel moois .....
The black sticks..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Redefine het volgende:
Hockeysters definitief gewonnen. Daarmee dus tegen Nieuw-Zeeland in de halve finale, kortom zeer gunstig.
Ik heb ze gezien, Nederlandse meiden zijn mooier.quote:
Ik ben jaloers op TS, Bolt komt vandaag niet in actie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt bij TS op de kamer vannacht, gaat TS polsstokhoogspringen
Inderdaad.... niet veel boeiends te meldenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect voor Patrick van Balkom, hij heeft weinig boeiende uitspraken.
Ik heb liever Kromo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op TS, Bolt komt vandaag niet in actie.
wat onverstandig, het zal niet de eerste keer zijn dat ze als laatste eindigt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef DeeBee het volgende:
Isinbayeva doorgegaan naar 4.65 trouwens, dus daar maar 2 pogingen.
Moet kunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
polsstokhoogspringen met een zonnebril op![]()
Daarom zit hij ook bij dat programma.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect voor Patrick van Balkom, hij heeft weinig boeiende uitspraken.
juist welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitse heeft prive vast niet vaak een stokvormig voorwerp vast
Ze doet het alleen met mannen met een piemel groter dan 30cm, zoals eerder gezegd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ze in d'r eentje is wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn genoeg mooie Zweedse vrouwen. Maar er wordt altijd een beetje overdreven over gedaan alsof elke Zweedse knap is en in andere landen het niks is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien, Nederlandse meiden zijn mooier.
Wat jammer dat ik maar 29cm heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze doet het alleen met mannen met een piemel groter dan 30cm, zoals eerder gezegd.
Daar wil ik wel over heen ja.quote:
Ze hebben Hellebaut nogquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK veldrijden is pas volgend jaar.
??quote:
Ik acht Spiegelburg niet helemaal kansloos.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Nober het volgende:
Isinbayeva goud, misschien verbetering eigen en dus ook wereldrecord.
Nee ik heb het toch maar opgezocht, 22:30. Geen dank.quote:
Gelul of reclame, kan niet anders.quote:
Reclame natuurlijk, wat dacht jij dan.quote:
Waarom moest ik daarbij aan Rene vd Gijp denkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Reclame natuurlijk, wat dacht jij dan.
Inderdaadquote:
knappe vrouwquote:
De vermoeidheid begint ook wel parten te spelen met die tientallen keer seks per dag hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Sasman het volgende:
We mogen al godkolére blij zijn als één van de Borlee's een medaille pakt na hun erbarmelijke prestatie van gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hellebaut (Hoogspringen) goud? Verder weet ik niet waar België nog medaillekansen heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Sasman het volgende:
We mogen al godkolére blij zijn als één van de Borlee's een medaille pakt na hun erbarmelijke prestatie van gisteren.
Zijn altijd 9 banen geweest, maar normaal gebruikten ze baan 9 niet, terwijl ze dit toernooi baan 1 niet gebruikenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Sinds wanneer zijn er eigenlijk 9 banen in plaats van 8 bij de atletiek?
Svenneke Nys goat verassen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hellebaut (Hoogspringen) goud? Verder weet ik niet waar België nog medaillekansen heeft.
Gebruiken ze wel, alleen niet bij de korte nummers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn altijd 9 banen geweest, maar normaal gebruikten ze baan 9 niet, terwijl ze dit toernooi baan 1 niet gebruiken
Ze laten bewust de eerste baan leeg, omdat je dan erg veel nadeel hebt van de krapte in de bochten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Sinds wanneer zijn er eigenlijk 9 banen in plaats van 8 bij de atletiek?
woohooquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Reclame natuurlijk, wat dacht jij dan.
Op zich wel eerlijk; bij de sprintnummers is baan 1 echt een nadeel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn altijd 9 banen geweest, maar normaal gebruikten ze baan 9 niet, terwijl ze dit toernooi baan 1 niet gebruiken
4 x 400 nog een kansje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hellebaut (Hoogspringen) goud? Verder weet ik niet waar België nog medaillekansen heeft.
Mountainbiken inderdaad, je zou zeggen dat is toch hetzelfde als veldrijden maar dan op een mountainbike en een wat langere race?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Svenneke Nys goat verassen.
En voor de rest inderdaad niks.
Laten we alle races sinds 1896 opnieuw doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze laten bewust de eerste baan leeg, omdat je dan erg veel nadeel hebt van de krapte in de bochten.
Ze kwam wat lengte te kort om in de kussens te landen en stortte neerquote:
Haar naam maakt het nog kanslozer eigenlijk.quote:
Was maar een grapje natuurlijk. Sven Nys gaat voor top 10 plekquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Mountainbiken inderdaad, je zou zeggen dat is toch hetzelfde als veldrijden maar dan op een mountainbike en een wat langere race?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |