Voor een kogelstootster.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef Falco het volgende:
Davaaai davaai, die russische is wel cute.
Ik denk dat zij een prettiger lichaam heeft dan de sprintsters.quote:
In 2036.quote:
Vergeet de oogbescherming niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Je zou daar maar zitten als official![]()
Oorbescherming is een must
Even resumeren.quote:
Net damestennis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Je zou daar maar zitten als official![]()
Oorbescherming is een must
Ik zou toch inderdaad ook maar eens een geslachtstest eisen als ik een van die andere bijna-dames was ...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Sasman het volgende:
Zeker dat die Wit Russische kogelstoter een vrouw is?
Mooiquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
De hockeysters staan inmiddels gelukkig weer voor tegen die kut Britten.
bazen onderdeelquote:
omdat nederland speeltquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef Maver24 het volgende:
waarom hockey verder uitzenden???
gaat nu ff nergens over
Nederlandse deelnemers service hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:07 schreef Maver24 het volgende:
waarom hockey verder uitzenden???
gaat nu ff nergens over
Denk het ook. Bij doggy-style klap je je ballen stuk op die harde sprinters kontjes.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat zij een prettiger lichaam heeft dan de sprintsters.
Omdat Nederland gaat winnen en WimLex daar zitquote:
Je haalt je handen ook open aan al die ribben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Denk het ook. Bij doggy-style klap je je ballen stuk op die harde sprinters kontjes.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nederland heeft ook de lekkerste vrouwenhockeyteam
prachtig ditquote:
Lijkt me pijnlijk als je polstokje zo wordt gebogen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:10 schreef JohnDDD het volgende:
wat is die holly, die polstokhoogspringster uit GB, een lekker ding zeg. met die geile stuurse blik van d'r. zou wel eens in mijn polstokje mogen springen
Klopt ja, Argentinie heeft ook een paar toppers zag ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]Bij de andere teams zitten ze ook wel, maar zijn het er slechts een paar.
Australië, Duitsland ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, Argentinie heeft ook een paar toppers zag ik
Zoals eerder gezegd. Die komt om 2.00, dus alvast je wekker zetten.quote:
3 uur vannacht bij Kromo op de kamer.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemistzij heeft ook gemist las ik
Ze sprong wel een half meter te hoog, alleen tikte ze met haar hand de lat er afquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemist
zij heeft ook gemist las ik
Je hebt haar gejinxed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemist
Gaat het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooienquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
Bleasdale eruit. Mooi dat Britten ook kunnen falen.
Martineau ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Marcoss het volgende:
Het gaat ook wel eens mis bij dat onderdeel
http://nos.nl/video/22082-daley-krak-thompson.html
Die was ook mooi ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooien
Om naar te kijken. Verder heeft ze natuurlijk geen kans.quote:
En bijna nog 1 als Postma niet de camera omver zeiltquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooien
Daarvoor heb ik al dat eerdere bericht over meerkampers geplaatst. Al was hij wel wat langer aanwezig.quote:
Damn inderdaad we hebben er wel veel doorheen gewerktquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik al dat eerdere bericht over meerkampers geplaatst. Al was hij wel wat langer aanwezig.
Omdat Zweden niet mee doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nederland heeft ook de lekkerste vrouwenhockeyteam
Serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Die komt om 2.00, dus alvast je wekker zetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |