Ze sprong wel een half meter te hoog, alleen tikte ze met haar hand de lat er afquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemist
zij heeft ook gemist las ik
Je hebt haar gejinxed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
kakzooi, ik refreshte mijn stream maar toen kwam de verkeerde stream erop en heb ik dus Yelena Isinbayeva gemist
Gaat het?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef alors het volgende:
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooienquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef TheArt het volgende:
Bleasdale eruit. Mooi dat Britten ook kunnen falen.
Martineau ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Marcoss het volgende:
Het gaat ook wel eens mis bij dat onderdeel
http://nos.nl/video/22082-daley-krak-thompson.html
Die was ook mooi ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooien
Om naar te kijken. Verder heeft ze natuurlijk geen kans.quote:
En bijna nog 1 als Postma niet de camera omver zeiltquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij het zeilen zijn ze er al in geslaagd een medalrace te verknooien
Daarvoor heb ik al dat eerdere bericht over meerkampers geplaatst. Al was hij wel wat langer aanwezig.quote:
Damn inderdaad we hebben er wel veel doorheen gewerktquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik al dat eerdere bericht over meerkampers geplaatst. Al was hij wel wat langer aanwezig.
Omdat Zweden niet mee doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Nederland heeft ook de lekkerste vrouwenhockeyteam
Serieus?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd. Die komt om 2.00, dus alvast je wekker zetten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |