wat onverstandig, het zal niet de eerste keer zijn dat ze als laatste eindigt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef DeeBee het volgende:
Isinbayeva doorgegaan naar 4.65 trouwens, dus daar maar 2 pogingen.
Moet kunnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
polsstokhoogspringen met een zonnebril op![]()
Daarom zit hij ook bij dat programma.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect voor Patrick van Balkom, hij heeft weinig boeiende uitspraken.
juist welquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Die Duitse heeft prive vast niet vaak een stokvormig voorwerp vast
Ze doet het alleen met mannen met een piemel groter dan 30cm, zoals eerder gezegd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Als ze in d'r eentje is wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn genoeg mooie Zweedse vrouwen. Maar er wordt altijd een beetje overdreven over gedaan alsof elke Zweedse knap is en in andere landen het niks is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien, Nederlandse meiden zijn mooier.
Wat jammer dat ik maar 29cm heb.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze doet het alleen met mannen met een piemel groter dan 30cm, zoals eerder gezegd.
Daar wil ik wel over heen ja.quote:
Ze hebben Hellebaut nogquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK veldrijden is pas volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |