Ja, ze moeten de race overnieuw lopen. Door het gegooide flesje was de finale niet reglementair.quote:
Komt bij TS op de kamer vannacht, gaat TS polsstokhoogspringenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Nober het volgende:
Bolt gaat meedoen aan de 400m horden? Ik snap de TT niet.
Was het een cynisch flesje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, ze moeten de race overnieuw lopen. Door het gegooide flesje was de finale niet reglementair.
Zagre?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Geweldignegerinnen die Vlaams spreken
Nee, Heineken.quote:
Een Jamaicaanse?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
ai, we missen iets heel moois .....
The black sticks..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef Redefine het volgende:
Hockeysters definitief gewonnen. Daarmee dus tegen Nieuw-Zeeland in de halve finale, kortom zeer gunstig.
Ik heb ze gezien, Nederlandse meiden zijn mooier.quote:
Ik ben jaloers op TS, Bolt komt vandaag niet in actie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt bij TS op de kamer vannacht, gaat TS polsstokhoogspringen
Inderdaad.... niet veel boeiends te meldenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect voor Patrick van Balkom, hij heeft weinig boeiende uitspraken.
Ik heb liever Kromo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op TS, Bolt komt vandaag niet in actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |