??quote:
Ik acht Spiegelburg niet helemaal kansloos.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:29 schreef Nober het volgende:
Isinbayeva goud, misschien verbetering eigen en dus ook wereldrecord.
Nee ik heb het toch maar opgezocht, 22:30. Geen dank.quote:
Gelul of reclame, kan niet anders.quote:
Reclame natuurlijk, wat dacht jij dan.quote:
Waarom moest ik daarbij aan Rene vd Gijp denkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Reclame natuurlijk, wat dacht jij dan.
Inderdaadquote:
knappe vrouwquote:
De vermoeidheid begint ook wel parten te spelen met die tientallen keer seks per dag hè.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Sasman het volgende:
We mogen al godkolére blij zijn als één van de Borlee's een medaille pakt na hun erbarmelijke prestatie van gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hellebaut (Hoogspringen) goud? Verder weet ik niet waar België nog medaillekansen heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef Sasman het volgende:
We mogen al godkolére blij zijn als één van de Borlee's een medaille pakt na hun erbarmelijke prestatie van gisteren.
Zijn altijd 9 banen geweest, maar normaal gebruikten ze baan 9 niet, terwijl ze dit toernooi baan 1 niet gebruikenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Sinds wanneer zijn er eigenlijk 9 banen in plaats van 8 bij de atletiek?
Svenneke Nys goat verassen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hellebaut (Hoogspringen) goud? Verder weet ik niet waar België nog medaillekansen heeft.
Gebruiken ze wel, alleen niet bij de korte nummers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn altijd 9 banen geweest, maar normaal gebruikten ze baan 9 niet, terwijl ze dit toernooi baan 1 niet gebruiken
Ze laten bewust de eerste baan leeg, omdat je dan erg veel nadeel hebt van de krapte in de bochten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Sinds wanneer zijn er eigenlijk 9 banen in plaats van 8 bij de atletiek?
woohooquote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Reclame natuurlijk, wat dacht jij dan.
Op zich wel eerlijk; bij de sprintnummers is baan 1 echt een nadeel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zijn altijd 9 banen geweest, maar normaal gebruikten ze baan 9 niet, terwijl ze dit toernooi baan 1 niet gebruiken
4 x 400 nog een kansje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Hellebaut (Hoogspringen) goud? Verder weet ik niet waar België nog medaillekansen heeft.
Mountainbiken inderdaad, je zou zeggen dat is toch hetzelfde als veldrijden maar dan op een mountainbike en een wat langere race?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
Svenneke Nys goat verassen.
En voor de rest inderdaad niks.
Laten we alle races sinds 1896 opnieuw doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze laten bewust de eerste baan leeg, omdat je dan erg veel nadeel hebt van de krapte in de bochten.
Ze kwam wat lengte te kort om in de kussens te landen en stortte neerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |