Ik snap sowieso niet waarom de atleten die door de estafette er toch al bij zijn én de internationale eis hebben gehaald laten starten op de 200 meter. Het kost toch geen extra geld. Regels zijn dan wel regels, maar je kunt het ook opstellen dat je voortaan dat doet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:44 schreef TheArt het volgende:
Ik snap niet waarom ze Samuel ook niet de 200 laten lopen. Ze is hier toch voor de 4x100, zo'n ervaring kan nooit kwaad en als ik de tijden zie, had ze ook nog best een rondje kunnen overleven
Ja geen zin meer.quote:
Mag je hebben, ik wil Hera.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind Azarenka ook wel een leuke Wit-Russische hoor
vind ik ook maar ze moet niet zo kreunenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind Azarenka ook wel een leuke Wit-Russische hoor
echt hequote:
Ik mis 422, is ie bezig met z'n dagelijkse fapoefeningen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja geen zin meer.
Te veel haat op mijn bazen tt's.
Ja ik moest eerst de naam van die hoogspringster googlen, maarja toen was er dus al deze TTquote:
dameshockey is bezigquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis 422, is ie bezig met z'n dagelijkse fapoefeningen?
Die komt er niet. Opstapchuk gaat gelijk terug naar Minsk en wil daarna haar medaille niet meer afgeven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 euro op een positieve dopingplas van die Wit-Rus hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |