SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
Ben je dat niet al?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef Fopje het volgende:
Gadverdamme man, ik hoef echt geen verhalen over een bebloede kut te lezenIk word bijna homo.
DIT! Ik ook svp!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef WarmZaad het volgende:
trouwens, pics van je bebloede flamoes in DM
Nee sorryquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:49 schreef WarmZaad het volgende:
trouwens, pics van je bebloede flamoes in DM
Mag ik ook?quote:
Neequote:
Juist nietquote:
Waarom niet?quote:
Ook rond die leeftijd is dit bekend hoor.quote:
Hoe oud was jij toen dit voor je bekend werd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ook rond die leeftijd is dit bekend hoor.
Ik bloedde sinds ik 10 was ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen dit voor je bekend werd?
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef LovingMe het volgende:
Maareh ff vraagje aan de mannen, kijk je kunt bijv een dag trek hebben in pizza of friet, hebben jullie soms ook gewoon trek in kut? Gewoon puur als delicatesse?
Ik prefereer 'de koude tosti' .. das dan zoiets als een kut lostrekken die 2 weken lang niet gewassen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
.
Even serieus hč
Dus je vindt het een delicatesse ook als je niet geil bent?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik prefereer 'de koude tosti' .. das dan zoiets als een kut lostrekken die 2 weken lang niet gewassen is.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
.
Even serieus hč
Dus je vindt het een delicatesse ook als je niet geil bent?
Nou ik dacht dat mannen de smaak van een kut zo lekker vinden dat ze het zelfs als een traktatie zienquote:
Ligt eraan. Smaakt niet altijd hetzelfde hequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat mannen de smaak van een kut zo lekker vinden dat ze het zelfs als een traktatie zien
deel je ervaringenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Smaakt niet altijd hetzelfde he
We trotseren die haringlucht alleen maar zodat we naderhand genilfiskt worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat mannen de smaak van een kut zo lekker vinden dat ze het zelfs als een traktatie zien
Ik denk spicy chicken maar die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef LovingMe het volgende:
[..]
deel je ervaringen
welke flavours heb jij gehad en welke was t lekkerst?
welke heb je nu dan gehad?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk spicy chicken maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Welke smaak? Weet ik veel hoe je dat moet noemenquote:
jaaaa jullie hebben een hoge pijngrensquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We trotseren die haringlucht alleen maar zodat we naderhand genilfiskt worden.
Hihi pijpgrens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef LovingMe het volgende:
[..]
jaaaa jullie hebben een hoge pijngrens
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef LovingMe het volgende:
Maareh ff vraagje aan de mannen, kijk je kunt bijv een dag trek hebben in pizza of friet, hebben jullie soms ook gewoon trek in kut? Gewoon puur als delicatesse?
Serieus? Kaptijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
maar dan wel zonder rode zee.
Mag dan n echte kaptijn zijn... k houd t wel bij varen
hoezo baby?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Ik loop toch wel een beetje rood aan van dit topic
Waarom die interesse in vaginas eigenlijk?quote:
is een onderwerp die iedereen wel fascinerend vindtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom die interesse in vaginas eigenlijk?
Oke.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef LovingMe het volgende:
[..]
is een onderwerp die iedereen wel fascinerend vindt
En ik wil mannen behoeden voor giftige gassen uit zure sloten, ik voel me als een uitverkorene om dat te doenquote:
Douchen ftw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En ik wil mannen behoeden voor giftige gassen uit zure sloten, ik voel me als een uitverkorene om dat te doen
Voor een kut maken jullie toch ook gewoon offersquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik op een ban sta te wachten?
Jij bent best wel een beetje raar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Voor een kut maken jullie toch ook gewoon offers
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef LovingMe het volgende:
[..]
maken jullie offers voor miss nederland
[ afbeelding ]
Vriendin.quote:
Anders misschien wel. Geen idee.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik ben inmiddels ook homoseksueel geworden.
TS was ongesteld en had er problemen meequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
Waar is de samenvatting, ik ga deze bagger niet lezen
TS vindt kutten stinken en smerig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
Tja tis heel wat...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
TS was ongesteld en had er problemen mee
Wat gemeen !, en dat nog wel over haar eigen geslach, wat een debiel !!quote:
Hoe ruikt die van jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Wat gemeen !, en dat nog wel over haar eigen geslach, wat een debiel !!
Haha, ik ben benieuwd of jij ooit een topic zal openen over 'De avonturen van Kleurpotlood's leuter'quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Tja tis heel wat...
Vraag mij af of ik met mijn piemeltje net zulke interessante avonturen kan beleven als "LovingMe" met haar rare kutje. Maargoed.
Zo hoort hetquote:
Maar denk wel dat TS gelijkt heeft dat kutten eerder stinken dan piemels. Toch?quote:
Ik kan mijn piemeltje niet met mijn neus aanraken, dus weet dat eigenlijk niet echt....quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar denk wel dat TS gelijkt heeft dat kutten eerder stinken dan piemels. Toch?
Nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar denk wel dat TS gelijkt heeft dat kutten eerder stinken dan piemels. Toch?
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, Ik douche me vaak genoeg en ik ruik dan ook niet aan mijn eigen kut
Maar oke ik heb ook niet dat ik als ik me omkleed een enorme walm van mij vagina afkomt
Dus ja ik weet het niet
Ligt eraan hoe hygiënisch je bent op je zelf en je geslachtsdeel toch ?
Je zou het eens aan iemand moeten vragen die in een rolstoel zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.
Dat is dan jouw mening.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.
Eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening.
Ik weet het niet en het maakt me eigenlijk ook niks uit, jezelf gewoon goed verzorgen van top tot teen, heb je er ook geen last van
En als je dan een hekel aan iemand hebt die je een hand moet geven, even lekker door je onderbroek heen graaien, dat alles aan je hand zit. Die geur krijgen ze er de rest van de dag niet af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik vind flink stinken anders best leuk op zijn tijd, je vult dan echt de ruimte waar je,je in begeeft.
Het is echt niet fijn als hij niet goed ligtquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Kontkorst. het volgende:
Of die jongens/mannen die in het openbaar even in hun broek graaien om hun leuter goed te leggen
Nee ik ben niet blondquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Loving, lijk je op de jonge Pamela Anderson?
waarom heet jij dan kontkorst?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening.
Ik weet het niet en het maakt me eigenlijk ook niks uit, jezelf gewoon goed verzorgen van top tot teen, heb je er ook geen last van
Ja maar in het openbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is echt niet fijn als hij niet goed ligt
Die naam had ik gewoon gevonden op internetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef LovingMe het volgende:
[..]
waarom heet jij dan kontkorst?
Bedoel je dan dat je kontkorst hebt, maar geen kutkorst?
Nee ik hou van trollenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Die naam had ik gewoon gevonden op internet
Jij moet even gauw je mond houden, over je eigen geslacht praten
Je bent gewoon stiekem een opstandig mannetje he ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2012 22:06:48 ]
Gastquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef LovingMe het volgende:
Maargoed waar waren we....
Oh ja
ik had nog wat vragen in mijn vorige succesvolle topique gesteld maar helaas is die door Lompehork gesloten![]()
Dat Lompehork, maar weer eens snel terug gaat kruipen in die stinkende muffe kut van zijn moeke die hem eruit gepoept heeft i.c.m met veel giftige kutvocht, soa's en placenta.
Ik zal ze weer eens even herhalen:
Is is kutvocht radioactief?
Maken mannen zichzelf wijs dat ze kutten lekker vinden, is het niet gewoon stoerdoenerij?
dit is vraag aan de vrouwen, hebben jullie niet het idee dat succes vanuit jullie kut komt en voornamelijk uit de uitscheiding in het slipje?
Hebben jullie al erover nagedacht waarom je een vieze stinkende chlamydia kut moet boycotten?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
een tampon voor je topicwedden dat deze gast het asfalt af gaat likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee die achterlijke vragen e.d. vind ik echt een beetje heel kinderachtigquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef LovingMe het volgende:
[..]
geconfronteerd worden met je eigen kut is te emotioneel voor je?
eest leek je normaal en was er geen haatquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
niet haten, vieze kutten verlaten
Je zou je eens moeten gedragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
niet haten, vieze kutten verlaten
Je vader beging een foutquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
eest leek je normaal en was er geen haat
nu is het te laat
Ik ga het topic doorzagen met mijn kruiwagen, nee ik ga niet vertragen, ik ben alleen aangeslagen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Je zou je eens moeten gedragen.
Jouw topic's zijn niet te verdragen.
we zullen over jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je vader beging een fout
Je moeders kut poepte een bout
doe eens even normaal tegen haarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef LovingMe het volgende:
[..]
geconfronteerd worden met je eigen kut is te emotioneel voor je?
Ik heb een vrachtwagen, die ga ik morgen terugvragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik ga het topic doorzagen met mijn kruiwagen, nee ik ga niet vertragen, ik ben alleen aangeslagen.
Je bent verlorenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
we zullen over jou
maar niet beginnen
al kan ik me op dit moment erg moeilijk bedwingen
Ik zit alleen in mijn bouwhut.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Kontkorst. het volgende:
Haal eerst die prut uit je kut,
voordat je hier weer gaat posten slut
Nee want dan was ik hommo geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je bent verloren
je koos voor kutten
Je piem0ol had zijn kans beter moeten benutten
Hoe de deur dicht van je bouwhut,quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik zit alleen in mijn bouwhut.
Ik ben uitgeput, maar zit klaar met mijn geschut.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Hoe de deur dicht van je bouwhut,
anders zit je met de stank van haar prutkut
Zonde van al je kruid,quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik ben uitgeput, maar zit klaar met mijn geschut.
Je stinkende clit, is scheef en niet rechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Kontkorst. het volgende:
Haal eerst die prut uit je kut,
voordat je hier weer gaat posten slut
harde diss dit lovingquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef Kontkorst. het volgende:
Ik zou maar gauw een modje smeken om je topic te sluiten,
wij zijn hier alleen maar om jou eens flink uit te buiten
Ga maar naar utrecht, daar werk ik als magazijnknecht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je stinkende clit, is scheef en niet recht
Dat verklaart alles want je DNA is slecht
Want jij hebt geen humor en geen levenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef Kontkorst. het volgende:
Ik ga mijn bouwhok afsluiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef Kontkorst. het volgende:
Ach meisje toch kan je het niet winnen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je stinkende clit, is scheef en niet recht
Dat verklaart alles want je DNA is slecht
Ik kijk naar boven en zie het heelal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Jij bent een verrader en een kwal
Als je zo doorgaat maak ik een stropdas van je bal
ik beeld me in hoeveel pijn dat doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Jij bent een verrader en een kwal
Als je zo doorgaat maak ik een stropdas van je bal
mag ik die bloedende kut van je dicht neuken zodat het bloeden stopt..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef LovingMe het volgende:
Check die kontkorst zonder leven
Er is niemand die haar poepkut een veeg wil geven
Je bent jaloers en afgunstigquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:41 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ach meisje toch kan je het niet winnen?
Ik weet het tegen een gang FOK! users kan je niks beginnen.
Ja, ga jij maar rokenquote:
Zolang je piem0l maar niet bloedtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Kleurpotlood het volgende:
Kunnen we het nu over mijn piemel hebben?
En voor je het weet krijg je een voetquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik beeld me in hoeveel pijn dat doet
Als ik sterf zal ik jou eens flink bang maken,quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar roken
Lekker je longen van binnen laten koken
En als je sterft van t paffen zal je hier komen spoken
doe nu effe normaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En voor je het weet krijg je een voet
Diep in je reet, zodat je boet
Die van mij is al kaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
doe nu effe normaal
of straks scheer ik je helemaal kaal
ik had het over je hoofdquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Die van mij is al kaal
Het is een en al pracht en praal
Twee keer "maken" zeggen omdat je niets beters wistquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Als ik sterf zal ik jou eens flink bang maken,
Kijken of ik nog een een stoere meid van jou kan maken.
Ik zit hier op de bank en ruik nu oppeens een helse stankquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik zit hier op de grond en kijk aandachtig naar het plafond.
Mijn lokken zijn als yolanthequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik had het over je hoofd
waarom denk je meteen aan je kut
heb je nog zoveel fut?
Gedist met twee s'jesquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:58 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Twee keer "maken" zeggen omdat je niets beters wist
Dat laat zien dat je al bent gedisst
Waarom doe je nog de moeite, je bent al lang gedisst,quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:01 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ik zit hier op de bank en ruik nu oppeens een helse stank
Zal wel van Lovingme komen,
Damn ik wist niet dat dit mij ooit zal overkomen,
Ik snap nu haar probleem,
Lovingme ik geef je een speen,
Stop die der in,
Dan heb je een begin.
HAters are my motivatorsquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef EL_Presidente het volgende:
LovingMe is gewoon een dude, gewoon een tering lelijke kkmogool
Mannen die geďntimeerd zijn door de geweldige humor van een vrouwquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je bent gewoon een klein flikkertje die aandacht tekort komt..
Nee die suffe vrouwen/meiden hier idd niet neequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Vrouwen/meiden trollen niet
jij schrijft dissen ook met dubbel ssquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:17 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nee die suffe vrouwen/meiden hier idd niet nee
Kon je niet met een betere reden komen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
jij schrijft dissen ook met dubbel ss
gedisst
Nee, normaal is het met enkel s in voltooid deelwoord denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:19 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Kon je niet met een betere reden komen?
Zo schrijf je dat ook stelletje analfabeten![]()
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=diss
Oh geitquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, normaal is het met enkel s in voltooid deelwoord denk ik.
Je moet niet meteen beginnen roepen kut
TS is ook een fucking duwdequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:18 schreef Kleurpotlood het volgende:
Zou je graag een man willen zijn TS?
wat wil je wetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:24 schreef Heatseeker het volgende:
Wat een geile OP, vertel eens wat meer TS.
Zuur dingquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Oh geit![]()
Hello, I should diss you
Excuse me, lady, you're lookin' real nice
Where you been, I been lookin' for you all my life
So how's about lunch with a winner?
Then again it's kinda late, so what's up with dinner?
At my place or my place or my place or my place
By the fireplace or the candle light
About 7 or make that 8 o'clock tonight
Make up your mind, let's wine and dine
Get with me or back up off my line
'Cause I can't wait for you to call me
You're steppin' on your suit the very second you saw me
I thought you said that I'm the only one
That can send chills up and down your [Unverified]
Gold rings and estate, too
(Hello, is this you?)
Man, I should diss you
Yo, I been waitin' all night long
And you didn't even ring my phone
I should diss you
Since you tried to play me like booty
I just feel that it's my duty
I should diss you
So don't give me no excuse
But before I cut you loose
I should diss you
And there's nothin you can say
And there's nothin you can do
I'ma diss you, I'ma diss you
Diss you
You claimed you would stick like super glue
But you're low, down and dirty, so I'm dissin' you
Yeah, I'm dissin' you, I won't be missin' you
I won't be kissin' you, I hope you're listenin', too
'Cause I realized that I'm real fly
So see ya later, bye
'Cause you only get one chance at this
You played me wrong, so I'ma diss you, miss
For the fact that you thought that I could get done
The K I N G Tee ain't the one
So miss me with all that stuff you're talkin'
I know you're sorry, but keep on walkin'
On about your business, I'm almost finished
Tyin' up loose ends, and
Let the door hitcha' where the dog should bitcha'
Even though I should dissed you
I shoulda dissed you
Read more: KING TEE - DISS YOU LYRICS http://www.metrolyrics.co(...)e.html#ixzz22nsPNutR
Copied from MetroLyrics.com
Morgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nog meer van zulke smakelijke verhalen.
Je wat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Morgen
ik moet eerst ff aan mijn thesis werken
Nee niet leuk als je vriendin alsmaar over der kut zit te zeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef LovingMe het volgende:
(serious mode)
Maar wat ik me nu afvraag he veel fokkers twijfelen over mijn geslacht (ik ben gewoon vrouw hoor)
Maar zouden jullie zo'n vrouw als ik met zulke humor als vriendin willen?
Niet dat ik nu op date verzoeken zit te wachten (ik heb gewoon een relatie), maar vinden jullie het leuk als je vriendin een beetje dirty humor heeft?
Mijn vriend weet trouwens niks van mijn alterego humor
Ik lachte de ballen uit mijn broek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef LovingMe het volgende:
(serious mode)
Maar wat ik me nu afvraag he veel fokkers twijfelen over mijn geslacht (ik ben gewoon vrouw hoor)
Maar zouden jullie zo'n vrouw als ik met zulke humor als vriendin willen?
Niet dat ik nu op date verzoeken zit te wachten (ik heb gewoon een relatie), maar vinden jullie het leuk als je vriendin een beetje dirty humor heeft?
Mijn vriend weet trouwens niks van mijn alterego humor
Waarom spreek je niet gewoon de waarheid door te zeggen dat je balletjes uit je broek rolden, waarom moeten mannen hun geslachtsdelen zo overschatten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik lachte de ballen uit mijn broek.
Nee, zelfs deze poging van humor raakt mij niet. Maar wie ben ik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet gewoon de waarheid door te zeggen dat je balletjes uit je broek rolden
was geen poging tot humor was een confrontatie met de harde werkelijkheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, zelfs deze poging van humor raakt mij niet. Maar wie ben ik?
Het was zeer confronterend wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef LovingMe het volgende:
[..]
was geen poging tot humor was een confrontatie
mooi zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het was zeer confronterend wel.
Ik verdien de trollkroon jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Slechte, zeer slechte trollkloon dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Nog steeds geen slotje op dit kuttopic?Ik snap het ook niet nee, twee andere (gelijksoortige) topics gaan vrij snel op slot en deze laten de mods gewoon open, onbegrijpelijk. Slechtste topic op Fok in jaren, ook nog eens gestart door een kansloze man die zich hilarisch als vrouw probeert voor te doen en nog dramatisch daarin faalt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Overdrijven is ook een ambachtelijk vakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet nee, twee andere (gelijksoortige) topics gaan vrij snel op slot en deze laten de mods gewoon open, onbegrijpelijk. Slechtste topic op Fok in jaren, ook nog eens gestart door een kansloze man die zich hilarisch als vrouw probeert voor te doen en nog dramatisch daarin faalt ook.
Ach meisje toch,quote:
Shreyas is baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet nee, twee andere (gelijksoortige) topics gaan vrij snel op slot en deze laten de mods gewoon open, onbegrijpelijk. Slechtste topic op Fok in jaren, ook nog eens gestart door een kansloze man die zich hilarisch als vrouw probeert voor te doen en nog dramatisch daarin faalt ook.
Gaan we weer rijmen??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ach meisje toch,
Niet zo over jezelf praten,
Anders zullen nog meer mensen je haten
Jij gedraagt je wel een beetje als een jongentje he ?
Wil jij liever een man zijn TS.
quote:
Nee, ik ga niet rijmen anders zouden mijn twee onderste zinnen ook wel gerijmd zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Gaan we weer rijmen??![]()
Really?:")
Ik heb wel wat beters te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet wat je zegt, zeg niet wat je weet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet rijmen anders zouden mijn twee onderste zinnen ook wel gerijmd zijn
Maar geef antwoord op mijn vraag
Wil jij liever een man zijn TS ?Bye bye zwaai zwaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS ontkent, dus TS WIL EEN MAN ZIJNquote:
Ts KEREL, je word gewoon gedist.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef LovingMe het volgende:
Topique kan wat mij betreft wel dicht, ik heb al bereikt wat ik wilde en ik heb geen tijd meer om te reageren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |