Voor een kut maken jullie toch ook gewoon offersquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik op een ban sta te wachten?
Jij bent best wel een beetje raar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Voor een kut maken jullie toch ook gewoon offers
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:37 schreef LovingMe het volgende:
[..]
maken jullie offers voor miss nederland
[ afbeelding ]
Vriendin.quote:
Anders misschien wel. Geen idee.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:56 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik ben inmiddels ook homoseksueel geworden.
TS was ongesteld en had er problemen meequote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
Waar is de samenvatting, ik ga deze bagger niet lezen
TS vindt kutten stinken en smerig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
Tja tis heel wat...quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef Kontkorst. het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
TS was ongesteld en had er problemen mee
Wat gemeen !, en dat nog wel over haar eigen geslach, wat een debiel !!quote:
Hoe ruikt die van jou?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Wat gemeen !, en dat nog wel over haar eigen geslach, wat een debiel !!
Haha, ik ben benieuwd of jij ooit een topic zal openen over 'De avonturen van Kleurpotlood's leuter'quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Tja tis heel wat...
Vraag mij af of ik met mijn piemeltje net zulke interessante avonturen kan beleven als "LovingMe" met haar rare kutje. Maargoed.
Zo hoort hetquote:
Maar denk wel dat TS gelijkt heeft dat kutten eerder stinken dan piemels. Toch?quote:
Ik kan mijn piemeltje niet met mijn neus aanraken, dus weet dat eigenlijk niet echt....quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar denk wel dat TS gelijkt heeft dat kutten eerder stinken dan piemels. Toch?
Nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Maar denk wel dat TS gelijkt heeft dat kutten eerder stinken dan piemels. Toch?
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, Ik douche me vaak genoeg en ik ruik dan ook niet aan mijn eigen kut
Maar oke ik heb ook niet dat ik als ik me omkleed een enorme walm van mij vagina afkomt
Dus ja ik weet het niet
Ligt eraan hoe hygiėnisch je bent op je zelf en je geslachtsdeel toch ?
Je zou het eens aan iemand moeten vragen die in een rolstoel zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.
Dat is dan jouw mening.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.
Eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening.
Ik weet het niet en het maakt me eigenlijk ook niks uit, jezelf gewoon goed verzorgen van top tot teen, heb je er ook geen last van
En als je dan een hekel aan iemand hebt die je een hand moet geven, even lekker door je onderbroek heen graaien, dat alles aan je hand zit. Die geur krijgen ze er de rest van de dag niet af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik vind flink stinken anders best leuk op zijn tijd, je vult dan echt de ruimte waar je,je in begeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |