Ik denk spicy chicken maar die ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef LovingMe het volgende:
[..]
deel je ervaringen
welke flavours heb jij gehad en welke was t lekkerst?
welke heb je nu dan gehad?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk spicy chicken maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Welke smaak? Weet ik veel hoe je dat moet noemenquote:
jaaaa jullie hebben een hoge pijngrensquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
We trotseren die haringlucht alleen maar zodat we naderhand genilfiskt worden.
Hihi pijpgrens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef LovingMe het volgende:
[..]
jaaaa jullie hebben een hoge pijngrens
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef LovingMe het volgende:
Maareh ff vraagje aan de mannen, kijk je kunt bijv een dag trek hebben in pizza of friet, hebben jullie soms ook gewoon trek in kut? Gewoon puur als delicatesse?
Serieus? Kaptijn?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:58 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
maar dan wel zonder rode zee.
Mag dan n echte kaptijn zijn... k houd t wel bij varen
hoezo baby?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Ik loop toch wel een beetje rood aan van dit topic
Waarom die interesse in vaginas eigenlijk?quote:
is een onderwerp die iedereen wel fascinerend vindtquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom die interesse in vaginas eigenlijk?
Oke.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:23 schreef LovingMe het volgende:
[..]
is een onderwerp die iedereen wel fascinerend vindt
En ik wil mannen behoeden voor giftige gassen uit zure sloten, ik voel me als een uitverkorene om dat te doenquote:
Douchen ftw.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En ik wil mannen behoeden voor giftige gassen uit zure sloten, ik voel me als een uitverkorene om dat te doen
Voor een kut maken jullie toch ook gewoon offersquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:33 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik op een ban sta te wachten?
Jij bent best wel een beetje raar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:34 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Voor een kut maken jullie toch ook gewoon offers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |