Ook rond die leeftijd is dit bekend hoor.quote:
Hoe oud was jij toen dit voor je bekend werd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ook rond die leeftijd is dit bekend hoor.
Ik bloedde sinds ik 10 was ofzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen dit voor je bekend werd?
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:26 schreef LovingMe het volgende:
Maareh ff vraagje aan de mannen, kijk je kunt bijv een dag trek hebben in pizza of friet, hebben jullie soms ook gewoon trek in kut? Gewoon puur als delicatesse?
Ik prefereer 'de koude tosti' .. das dan zoiets als een kut lostrekken die 2 weken lang niet gewassen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
.
Even serieus hè
Dus je vindt het een delicatesse ook als je niet geil bent?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik prefereer 'de koude tosti' .. das dan zoiets als een kut lostrekken die 2 weken lang niet gewassen is.
Nee, hoe kom je daar bij?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:35 schreef LovingMe het volgende:
[..]
.
Even serieus hè
Dus je vindt het een delicatesse ook als je niet geil bent?
Nou ik dacht dat mannen de smaak van een kut zo lekker vinden dat ze het zelfs als een traktatie zienquote:
Ligt eraan. Smaakt niet altijd hetzelfde hequote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat mannen de smaak van een kut zo lekker vinden dat ze het zelfs als een traktatie zien
deel je ervaringenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Smaakt niet altijd hetzelfde he
We trotseren die haringlucht alleen maar zodat we naderhand genilfiskt worden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat mannen de smaak van een kut zo lekker vinden dat ze het zelfs als een traktatie zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |