Je zou het eens aan iemand moeten vragen die in een rolstoel zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.
Dat is dan jouw mening.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja oke. Maar ik denk dat een kut eerder gaat stinken.
Eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening.
Ik weet het niet en het maakt me eigenlijk ook niks uit, jezelf gewoon goed verzorgen van top tot teen, heb je er ook geen last van
En als je dan een hekel aan iemand hebt die je een hand moet geven, even lekker door je onderbroek heen graaien, dat alles aan je hand zit. Die geur krijgen ze er de rest van de dag niet af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:17 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik vind flink stinken anders best leuk op zijn tijd, je vult dan echt de ruimte waar je,je in begeeft.
Het is echt niet fijn als hij niet goed ligtquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef Kontkorst. het volgende:
Of die jongens/mannen die in het openbaar even in hun broek graaien om hun leuter goed te leggen
Nee ik ben niet blondquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Loving, lijk je op de jonge Pamela Anderson?
waarom heet jij dan kontkorst?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:13 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Dat is dan jouw mening.
Ik weet het niet en het maakt me eigenlijk ook niks uit, jezelf gewoon goed verzorgen van top tot teen, heb je er ook geen last van
Ja maar in het openbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het is echt niet fijn als hij niet goed ligt
Die naam had ik gewoon gevonden op internetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:42 schreef LovingMe het volgende:
[..]
waarom heet jij dan kontkorst?
Bedoel je dan dat je kontkorst hebt, maar geen kutkorst?
Nee ik hou van trollenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:45 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Die naam had ik gewoon gevonden op internet
Jij moet even gauw je mond houden, over je eigen geslacht praten
Je bent gewoon stiekem een opstandig mannetje he ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2012 22:06:48 ]
Gastquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef LovingMe het volgende:
Maargoed waar waren we....
Oh ja
ik had nog wat vragen in mijn vorige succesvolle topique gesteld maar helaas is die door Lompehork gesloten![]()
Dat Lompehork, maar weer eens snel terug gaat kruipen in die stinkende muffe kut van zijn moeke die hem eruit gepoept heeft i.c.m met veel giftige kutvocht, soa's en placenta.
Ik zal ze weer eens even herhalen:
Is is kutvocht radioactief?
Maken mannen zichzelf wijs dat ze kutten lekker vinden, is het niet gewoon stoerdoenerij?
dit is vraag aan de vrouwen, hebben jullie niet het idee dat succes vanuit jullie kut komt en voornamelijk uit de uitscheiding in het slipje?
Hebben jullie al erover nagedacht waarom je een vieze stinkende chlamydia kut moet boycotten?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
een tampon voor je topicwedden dat deze gast het asfalt af gaat likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee die achterlijke vragen e.d. vind ik echt een beetje heel kinderachtigquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef LovingMe het volgende:
[..]
geconfronteerd worden met je eigen kut is te emotioneel voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |