SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Nog steeds geen slotje op dit kuttopic?Ik snap het ook niet nee, twee andere (gelijksoortige) topics gaan vrij snel op slot en deze laten de mods gewoon open, onbegrijpelijk. Slechtste topic op Fok in jaren, ook nog eens gestart door een kansloze man die zich hilarisch als vrouw probeert voor te doen en nog dramatisch daarin faalt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Overdrijven is ook een ambachtelijk vakquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet nee, twee andere (gelijksoortige) topics gaan vrij snel op slot en deze laten de mods gewoon open, onbegrijpelijk. Slechtste topic op Fok in jaren, ook nog eens gestart door een kansloze man die zich hilarisch als vrouw probeert voor te doen en nog dramatisch daarin faalt ook.
Ach meisje toch,quote:
Shreyas is baasquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet nee, twee andere (gelijksoortige) topics gaan vrij snel op slot en deze laten de mods gewoon open, onbegrijpelijk. Slechtste topic op Fok in jaren, ook nog eens gestart door een kansloze man die zich hilarisch als vrouw probeert voor te doen en nog dramatisch daarin faalt ook.
Gaan we weer rijmen??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ach meisje toch,
Niet zo over jezelf praten,
Anders zullen nog meer mensen je haten
Jij gedraagt je wel een beetje als een jongentje he ?
Wil jij liever een man zijn TS.
quote:
Nee, ik ga niet rijmen anders zouden mijn twee onderste zinnen ook wel gerijmd zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:49 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Gaan we weer rijmen??![]()
Really?:")
Ik heb wel wat beters te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet wat je zegt, zeg niet wat je weet.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:52 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet rijmen anders zouden mijn twee onderste zinnen ook wel gerijmd zijn
Maar geef antwoord op mijn vraag
Wil jij liever een man zijn TS ?Bye bye zwaai zwaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS ontkent, dus TS WIL EEN MAN ZIJNquote:
Ts KEREL, je word gewoon gedist.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:54 schreef LovingMe het volgende:
Topique kan wat mij betreft wel dicht, ik heb al bereikt wat ik wilde en ik heb geen tijd meer om te reageren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |