Nee niet leuk als je vriendin alsmaar over der kut zit te zeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef LovingMe het volgende:
(serious mode)
Maar wat ik me nu afvraag he veel fokkers twijfelen over mijn geslacht (ik ben gewoon vrouw hoor)
Maar zouden jullie zo'n vrouw als ik met zulke humor als vriendin willen?
Niet dat ik nu op date verzoeken zit te wachten (ik heb gewoon een relatie), maar vinden jullie het leuk als je vriendin een beetje dirty humor heeft?
Mijn vriend weet trouwens niks van mijn alterego humor
Ik lachte de ballen uit mijn broek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef LovingMe het volgende:
(serious mode)
Maar wat ik me nu afvraag he veel fokkers twijfelen over mijn geslacht (ik ben gewoon vrouw hoor)
Maar zouden jullie zo'n vrouw als ik met zulke humor als vriendin willen?
Niet dat ik nu op date verzoeken zit te wachten (ik heb gewoon een relatie), maar vinden jullie het leuk als je vriendin een beetje dirty humor heeft?
Mijn vriend weet trouwens niks van mijn alterego humor
Waarom spreek je niet gewoon de waarheid door te zeggen dat je balletjes uit je broek rolden, waarom moeten mannen hun geslachtsdelen zo overschatten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik lachte de ballen uit mijn broek.
Nee, zelfs deze poging van humor raakt mij niet. Maar wie ben ik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Waarom spreek je niet gewoon de waarheid door te zeggen dat je balletjes uit je broek rolden
was geen poging tot humor was een confrontatie met de harde werkelijkheidquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, zelfs deze poging van humor raakt mij niet. Maar wie ben ik?
Het was zeer confronterend wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:59 schreef LovingMe het volgende:
[..]
was geen poging tot humor was een confrontatie
mooi zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:00 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het was zeer confronterend wel.
Ik verdien de trollkroon jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Slechte, zeer slechte trollkloon dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |