eest leek je normaal en was er geen haatquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
niet haten, vieze kutten verlaten
Je zou je eens moeten gedragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef LovingMe het volgende:
[..]
niet haten, vieze kutten verlaten
Je vader beging een foutquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:22 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
eest leek je normaal en was er geen haat
nu is het te laat
Ik ga het topic doorzagen met mijn kruiwagen, nee ik ga niet vertragen, ik ben alleen aangeslagen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Je zou je eens moeten gedragen.
Jouw topic's zijn niet te verdragen.
we zullen over jouquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je vader beging een fout
Je moeders kut poepte een bout
doe eens even normaal tegen haarquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:16 schreef LovingMe het volgende:
[..]
geconfronteerd worden met je eigen kut is te emotioneel voor je?
Ik heb een vrachtwagen, die ga ik morgen terugvragen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:26 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik ga het topic doorzagen met mijn kruiwagen, nee ik ga niet vertragen, ik ben alleen aangeslagen.
Je bent verlorenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:27 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
we zullen over jou
maar niet beginnen
al kan ik me op dit moment erg moeilijk bedwingen
Ik zit alleen in mijn bouwhut.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Kontkorst. het volgende:
Haal eerst die prut uit je kut,
voordat je hier weer gaat posten slut
Nee want dan was ik hommo geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je bent verloren
je koos voor kutten
Je piem0ol had zijn kans beter moeten benutten
Hoe de deur dicht van je bouwhut,quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:32 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik zit alleen in mijn bouwhut.
Ik ben uitgeput, maar zit klaar met mijn geschut.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:33 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Hoe de deur dicht van je bouwhut,
anders zit je met de stank van haar prutkut
Zonde van al je kruid,quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:34 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik ben uitgeput, maar zit klaar met mijn geschut.
Je stinkende clit, is scheef en niet rechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:31 schreef Kontkorst. het volgende:
Haal eerst die prut uit je kut,
voordat je hier weer gaat posten slut
harde diss dit lovingquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef Kontkorst. het volgende:
Ik zou maar gauw een modje smeken om je topic te sluiten,
wij zijn hier alleen maar om jou eens flink uit te buiten
Ga maar naar utrecht, daar werk ik als magazijnknecht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je stinkende clit, is scheef en niet recht
Dat verklaart alles want je DNA is slecht
Want jij hebt geen humor en geen levenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef Kontkorst. het volgende:
Ik zou maar gauw een modje smeken om je topic te sluiten,
wij zijn hier alleen maar om jou eens flink uit te buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |