Ik ga mijn bouwhok afsluiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:37 schreef Kontkorst. het volgende:
Ik zou maar gauw een modje smeken om je topic te sluiten,
wij zijn hier alleen maar om jou eens flink uit te buiten
Ach meisje toch kan je het niet winnen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:36 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Je stinkende clit, is scheef en niet recht
Dat verklaart alles want je DNA is slecht
Ik kijk naar boven en zie het heelal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Jij bent een verrader en een kwal
Als je zo doorgaat maak ik een stropdas van je bal
ik beeld me in hoeveel pijn dat doetquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:40 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Jij bent een verrader en een kwal
Als je zo doorgaat maak ik een stropdas van je bal
mag ik die bloedende kut van je dicht neuken zodat het bloeden stopt..quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:42 schreef LovingMe het volgende:
Check die kontkorst zonder leven
Er is niemand die haar poepkut een veeg wil geven
Je bent jaloers en afgunstigquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:41 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ach meisje toch kan je het niet winnen?
Ik weet het tegen een gang FOK! users kan je niks beginnen.
Ja, ga jij maar rokenquote:
Zolang je piem0l maar niet bloedtquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef Kleurpotlood het volgende:
Kunnen we het nu over mijn piemel hebben?
En voor je het weet krijg je een voetquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik beeld me in hoeveel pijn dat doet
Als ik sterf zal ik jou eens flink bang maken,quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar roken
Lekker je longen van binnen laten koken
En als je sterft van t paffen zal je hier komen spoken
doe nu effe normaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef LovingMe het volgende:
[..]
En voor je het weet krijg je een voet
Diep in je reet, zodat je boet
Die van mij is al kaalquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
doe nu effe normaal
of straks scheer ik je helemaal kaal
ik had het over je hoofdquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:54 schreef LovingMe het volgende:
[..]
Die van mij is al kaal
Het is een en al pracht en praal
Twee keer "maken" zeggen omdat je niets beters wistquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:52 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Als ik sterf zal ik jou eens flink bang maken,
Kijken of ik nog een een stoere meid van jou kan maken.
Ik zit hier op de bank en ruik nu oppeens een helse stankquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:57 schreef Kleurpotlood het volgende:
Ik zit hier op de grond en kijk aandachtig naar het plafond.
Mijn lokken zijn als yolanthequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ik had het over je hoofd
waarom denk je meteen aan je kut
heb je nog zoveel fut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |