Boos, omdat de persoon in de quote wel 3 zinnen heeft gebruikt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef killeroy_nl het volgende:
Nergens zin in, inclusief straks naar werk gaan. Op zich wel blij dat ik laat begin vandaag. Nu de rest van de week nog..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef SaxoPower het volgende:
Ik voel me blij, omdat ik mijn vriendin vandaag weer zie.
1,6 kmquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dag fijn begonnen met 1,6km zwemmen, nu lekker relaxen, vanmiddag nieuwe hardloopschoenen kopen en nog wat 'work outen' (krachttraining, dat soort shizzle).
Lekker weer ook
Minuutje of 40. Rustig en relaxed doorgezwommen en af en toe opgehouden door wat bejaarden en meisjes die niet zo goed konden zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1,6 kmnetjes
Hoe lang deed je daar over?
Komt omdat je hebt hardgelopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Anne het volgende:
Ook al mis ik vriendlief best wel heel erg: Ik voel me goed!
En dat op mijn eerste werkdag na 2 weken vrij te zijn geweest.
ooooh, kan ik zo boos om worden. Vooral als het van die oude korte paarsgeverfde haar vrouwen zijn die alleen maar aan het kakelen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
af en toe opgehouden door wat bejaarden en meisjes die niet zo goed konden zwemmen![]()
Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt omdat je hebt hardgelopen.
Vooral als ze in de afgeschermde 'doorzwem-/snelheidsbaan' gaan zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
ooooh, kan ik zo boos om worden. Vooral als het van die oude korte paarsgeverfde haar vrouwen zijn die alleen maar aan het kakelen zijn.
Net offerte uit de deur gedaan voor een festival, ben benieuwd...
De gedachte eraan alleen is al genoeg, blijkbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan! Ik heb gisteren gefietst
.
hear hearquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.....
Ik ben het nu een beetje zat eigenlijk, dat geklaag en gedoe met mezelf ipv van mezelf aan te pakken
Rustig... Denk aan je hart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik sta op scherp, kan nu echt niet in slaap komen.
Rotwijf! Waarom rot je niet op?
Hier helpt niks tegen op dit moment..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Bier drinken, poolen en naaar Frans bauer luisteren, doe ik nu ook
Jawel... Het op een zuip zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier helpt niks tegen op dit moment..
Goede combinatie wel verder. Sommige mensen worden door Frans Bauer juist agressief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Bier drinken, poolen en naaar Frans bauer luisteren, doe ik nu ook
ik heb mijn njchtjes een dikke knuffel gegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:42 schreef Charcot het volgende:
[..]
Goede combinatie wel verder. Sommige mensen worden door Frans Bauer juist agressief.
Ik hoop dat dat niet door Frans Bauer komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
ik heb mijn njchtjes een dikke knuffel gegeven
Heb je niet even voor mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:05 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet door Frans Bauer komt
Ook geen knuffelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier helpt niks tegen op dit moment..
Nee...quote:
Wat als ik haar dan knuffelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee...
Dit is niet iets wat zomaar weg gaat.
Schijnheilig mens![]()
Al maanden ben ik aan het wachten tot ze ergens anders gaat wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat als ik haar dan knuffelJe mag haar wel in huis nemen, als je aan de andere kant van het land woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
ah wilde hij het toch proberen? leuk voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Meh....Het liefst pak ik het vliegtuig naar Engeland om weer bij hem te zijn, maar dat gaat niet 1,2,3....Zucht.....En wat zal ik vandaag eens gaan doen!?
Dat is helaas nog niet zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ah wilde hij het toch proberen? leuk voor je
In de tussentijd wordt je dus gewoon aan het lijntje gehouden want jij hobbelt toch wel achter hem aan...stel hem gewoon voor de keuze: Ja of Nee. Altijd hetzelfde met die kerels.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat is helaas nog niet zeker.We hebben wel weer een perfecte week achter de rug, maar de afstand zit hem nog altijd dwars om te kijken of er een echte relatie uit kan bloeien. Ik hoop ergens van wel....En ik wil er ook voor gaan. Hopelijk kan ik hem zover krijgen!
whats up?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boos, teleurgesteld, gefrustreerd.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef SunTzu het volgende:
Afgelopen weekend niet veel boeiends gedaan en vandaag gewoon 4 dates voor aankomend weekend geregeld.
Wat was er gisteren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds wel geschrokken van gisteren
Verder wel oke geloof ik.
Nee.. Maar dat is mijn eigen schuld.quote:
Klote hé. Dus de docenten hebben ook geen vakantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee.. Maar dat is mijn eigen schuld.
Ik heb vertraging opgelopen en ik moet mijn verslagen volgende week inleveren anders mag ik niet beginnen met het afstuderen.
En ik moet nog best veel
Jawel, die beginnen volgende week weer met werken, daarom moet ik het dan inleveren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Klote hé. Dus de docenten hebben ook geen vakantie.
Stomme docenten, kunnen ze niet langer vakantie nemen ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jawel, die beginnen volgende week weer met werken, daarom moet ik het dan inleveren.
Haha iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Stomme docenten, kunnen ze niet langer vakantie nemen ofzo![]()
Ik hoop dat je verslagen oke verlopen. Waar gaan ze over?
Als je het nou gewoon maakt en daar na leuke dingen doet om jezelf te belonen op die verslagen komt het goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha idd
Ik heb er net een af over ethiek (blehh). Nu ga ik beginnen aan die het grootste is en die ik het lastigste vind, dat gaat over strategisch human resources management. En dan moet ik er nog een over interventiekunde..
Ik had er ook eerder aan moeten beginnen, maarja, allemaal andere leuke dingen te doen heen maar uitstellen.
Haha was idd ff pauze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon maakt en daar na leuke dingen doet om jezelf te belonen op die verslagen komt het goedEn vooral niet op fok gaan zitten, of je doet dit als pauze tussen door.
Succes en jij ook een fijne avond!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha was idd ff pauze.
Nu ga ik weer verder! Fijne avond nog
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat was er gisteren?
OT: vreselijk alleenen dat ik niet kan slapen helpt niet echt.
Jammer dat het goed met je gaat, had graag anders gezienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef Dagkaart het volgende:
Gaat goed hier, begin weer in mijn werkritme te komen! scitzo, fijn dat alles goed gaat
Jaaannn, hou het rustig! Alles komt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jammer dat het goed met je gaat, had graag anders gezienkusjes je haatpiraat
dat is de smet op mooie sportdag en op werk ging het ook erg lekker.quote:
Heb je weer pauze?quote:
Haha nee ik ga nu slapen, er kwam niks fatsoenlijks meer uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Heb je weer pauze?![]()
Te wakker om te slapen
quote:
Geen haat hoorquote:
Leuk he, zo'n vakantie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiet lekker op bij jullie...
Forever alone.quote:
quote:
Het eerste wat bij me opkwam toen ik dit las; Manwhore.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef SunTzu het volgende:
Afgelopen weekend niet veel boeiends gedaan en vandaag gewoon 4 dates voor aankomend weekend geregeld.
Jouw gevoel hangt ook echt alleen maar af van vrouwen he? Vind je dat nou niet een beetje jammer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef SunTzu het volgende:
Het is wat ik hier post dat het zo doet lijken maar ik ben wel meer dan dat. Ik heb gewoon geen zin meer in een relatie omdat dat altijd voor problemen zorgt, het single leven is nu perfect.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jouw gevoel hangt ook echt alleen maar af van vrouwen he? Vind je dat nou niet een beetje jammer?
OT: verveeld.. als je moet wachten lijkt de tijd altijd zo tergend traag te gaan.
Checkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niet meer op reageren
OT: heerlijk relaxed. Voor mijn doen vroeg gaan slapen, vanochtend 1.5km gezwommen vanavond nog wat sporten (spinnen en krachttraining) en verder weer op zoek naar baantjes! Maar ik kom de dag prima door zo!
Zou je wat van je energie kunnen doorzenden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niet meer op reageren
OT: heerlijk relaxed. Voor mijn doen vroeg gaan slapen, vanochtend 1.5km gezwommen vanavond nog wat sporten (spinnen en krachttraining) en verder weer op zoek naar baantjes! Maar ik kom de dag prima door zo!
2012?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Skitzofrenix het volgende:
goed, maar ook verdrietig omdat er iets over een half jaar gaat stoppen.
Het is dat ik weet dat je het niet meent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En terecht dat jij ruzie hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je het niet meent.![]()
Waarom krijg ik hier foute gedachten bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga mijn gewichtje oppakken... Rawrr![]()
Je mag best foute gedachten van me krijgen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier foute gedachten bij.
Oh, krijgen we dit soort dingen weerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag best foute gedachten van me krijgen hoor.
Maak je niet zo druk, een geintje moet kunnen af en toe. Bovendien lokte ik het ook wel n beetje uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dit soort dingen weer
Crap op de Frontpage, kansloze jochies die elke dag pronken met hun kansloze dates en internethosselaars in HVJJNFijne ontwikkelingen op FOK!
OT: chagrijnig
Sterkte..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
Machteloos, wtf moet je doen als iemand tegen je zegt, ik haal de stekker er uit verdomme, zit hier met kippenvel te janken
Nee hobbitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouw zeker?![]()
Lichte koppijn.. Licht weggedronken met alcohol... Nu slapen.
Wat is er toen gebeurd dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
Gemengd. Vriend boos omdat ik niet met hem naar stad wil, de laatste keer staat namelijk nog prima in mn geheugen.
Neuh, kleine ego.quote:
Hij wilde niet wachten toen jij iets moest passen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
Gemengd. Vriend boos omdat ik niet met hem naar stad wil, de laatste keer staat namelijk nog prima in mn geheugen.
Uh nee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Maandelijks ongemak
Ik voel me iig pumped
Hier ook niet.. Al begint m'n buik wel te grommen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nu al drie vrouwen op een rij die zich klote voelen
Misschien heb je gewoon trekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hier ook niet.. Al begint m'n buik wel te grommen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ontzettend verdrietig..mn kat is dood...ik vond haar in de drogerBen er kapot van..Ze was pas 3 jaar oud
dank je...jank me de ogen uit de kop...zo'n onnodig stom ongeluk..quote:
omg, per ongeluk aangezet terwijl ze erin zat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dank je...jank me de ogen uit de kop...zo'n onnodig stom ongeluk..
ja..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
omg, per ongeluk aangezet terwijl ze erin zat?
Aah, wat naar...quote:
quote:
Ah wat kut voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ontzettend verdrietig..mn kat is dood...ik vond haar in de drogerBen er kapot van..Ze was pas 3 jaar oud
Nee, dikke ruzie gehad toen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij wilde niet wachten toen jij iets moest passen?
OT: goed, energiek
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |