quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef SunTzu het volgende:
Afgelopen weekend niet veel boeiends gedaan en vandaag gewoon 4 dates voor aankomend weekend geregeld.
Wat was er gisteren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Nog steeds wel geschrokken van gisteren
Verder wel oke geloof ik.
Nee.. Maar dat is mijn eigen schuld.quote:
Klote hé. Dus de docenten hebben ook geen vakantie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee.. Maar dat is mijn eigen schuld.
Ik heb vertraging opgelopen en ik moet mijn verslagen volgende week inleveren anders mag ik niet beginnen met het afstuderen.
En ik moet nog best veel
Jawel, die beginnen volgende week weer met werken, daarom moet ik het dan inleveren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:38 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Klote hé. Dus de docenten hebben ook geen vakantie.
Stomme docenten, kunnen ze niet langer vakantie nemen ofzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jawel, die beginnen volgende week weer met werken, daarom moet ik het dan inleveren.
Haha iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Stomme docenten, kunnen ze niet langer vakantie nemen ofzo![]()
Ik hoop dat je verslagen oke verlopen. Waar gaan ze over?
Als je het nou gewoon maakt en daar na leuke dingen doet om jezelf te belonen op die verslagen komt het goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha idd
Ik heb er net een af over ethiek (blehh). Nu ga ik beginnen aan die het grootste is en die ik het lastigste vind, dat gaat over strategisch human resources management. En dan moet ik er nog een over interventiekunde..
Ik had er ook eerder aan moeten beginnen, maarja, allemaal andere leuke dingen te doen heen maar uitstellen.
Haha was idd ff pauze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon maakt en daar na leuke dingen doet om jezelf te belonen op die verslagen komt het goedEn vooral niet op fok gaan zitten, of je doet dit als pauze tussen door.
Succes en jij ook een fijne avond!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha was idd ff pauze.
Nu ga ik weer verder! Fijne avond nog
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat was er gisteren?
OT: vreselijk alleenen dat ik niet kan slapen helpt niet echt.
Jammer dat het goed met je gaat, had graag anders gezienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:57 schreef Dagkaart het volgende:
Gaat goed hier, begin weer in mijn werkritme te komen! scitzo, fijn dat alles goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |