Checkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niet meer op reageren
OT: heerlijk relaxed. Voor mijn doen vroeg gaan slapen, vanochtend 1.5km gezwommen vanavond nog wat sporten (spinnen en krachttraining) en verder weer op zoek naar baantjes! Maar ik kom de dag prima door zo!
Zou je wat van je energie kunnen doorzenden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niet meer op reageren
OT: heerlijk relaxed. Voor mijn doen vroeg gaan slapen, vanochtend 1.5km gezwommen vanavond nog wat sporten (spinnen en krachttraining) en verder weer op zoek naar baantjes! Maar ik kom de dag prima door zo!
2012?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Skitzofrenix het volgende:
goed, maar ook verdrietig omdat er iets over een half jaar gaat stoppen.
Het is dat ik weet dat je het niet meent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En terecht dat jij ruzie hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je het niet meent.![]()
Waarom krijg ik hier foute gedachten bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga mijn gewichtje oppakken... Rawrr![]()
Je mag best foute gedachten van me krijgen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier foute gedachten bij.
Oh, krijgen we dit soort dingen weerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag best foute gedachten van me krijgen hoor.
Maak je niet zo druk, een geintje moet kunnen af en toe. Bovendien lokte ik het ook wel n beetje uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dit soort dingen weer
Crap op de Frontpage, kansloze jochies die elke dag pronken met hun kansloze dates en internethosselaars in HVJJNFijne ontwikkelingen op FOK!
OT: chagrijnig
Sterkte..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
Machteloos, wtf moet je doen als iemand tegen je zegt, ik haal de stekker er uit verdomme, zit hier met kippenvel te janken
Nee hobbitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouw zeker?![]()
Lichte koppijn.. Licht weggedronken met alcohol... Nu slapen.
Wat is er toen gebeurd dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
Gemengd. Vriend boos omdat ik niet met hem naar stad wil, de laatste keer staat namelijk nog prima in mn geheugen.
Neuh, kleine ego.quote:
Hij wilde niet wachten toen jij iets moest passen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
Gemengd. Vriend boos omdat ik niet met hem naar stad wil, de laatste keer staat namelijk nog prima in mn geheugen.
Uh nee?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:53 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
[..]
Maandelijks ongemak
Ik voel me iig pumped
Hier ook niet.. Al begint m'n buik wel te grommen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:57 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nu al drie vrouwen op een rij die zich klote voelen
Misschien heb je gewoon trekquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hier ook niet.. Al begint m'n buik wel te grommen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ontzettend verdrietig..mn kat is dood...ik vond haar in de drogerBen er kapot van..Ze was pas 3 jaar oud
dank je...jank me de ogen uit de kop...zo'n onnodig stom ongeluk..quote:
omg, per ongeluk aangezet terwijl ze erin zat?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dank je...jank me de ogen uit de kop...zo'n onnodig stom ongeluk..
ja..quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
omg, per ongeluk aangezet terwijl ze erin zat?
Aah, wat naar...quote:
quote:
Ah wat kut voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ontzettend verdrietig..mn kat is dood...ik vond haar in de drogerBen er kapot van..Ze was pas 3 jaar oud
Nee, dikke ruzie gehad toen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij wilde niet wachten toen jij iets moest passen?
OT: goed, energiek
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wederom goud voor Nederland!
Blijjjj
Ik voel me gelukkig somehow, dit is de beste periode in m'n leven. Alles gaat gewoon goed, heb een betere band met m'n vrienden dan ooit en er staat een super vakantie op me te wachten
Da's lief van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ik voel me even blij voor jou
Naar omstandigheden welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Da's lief van jeJij voelt je dus ook goed?
Wat tof, veel plezierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Thrar het volgende:
Hyped! Morgen als het goed weer is (99,99% kans dus) parachutespringen. Fuck yeah!
Know the feeling atm.. Sucks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Alleen..wou biertje drinken in de stad maar heb geen gezelschap. Nu maar slapen..yeay..vrijdagavond -_-
En dat allemaal om ja half 6 in de ochtend...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:35 schreef theKiD het volgende:
Opzich ok, alhoewel ik door diverse topics hier in R&P, en de diverse reacties te lezen, toch wel wat meer inzicht in mijzelf heb gekregen, zonder dat ik TS ben geweest, of ook maar iets met het onderwerp te maken heb.. Ben er stiekem best van geschrokken, en over aan het nadenken nu![]()
Maar buiten dat... Nog steeds ok!
Nachtdienst die rustig is, zodat ik tijd heb om te fokkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En dat allemaal om ja half 6 in de ochtend...
Zelf ook amper slaap gehad de afgelopen 2 nachten, ik wil graag weer naar huis toe al is het maar om te kijken of ik daar wel de slaap kan vatten (of dat ik daar weer in gemaal wegzak)
Oh ja, dames finale vanavond toch! Hoe laat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond lekker hockey kijken onder het genot van een grote schaal nachos con todo!
Dames was gisteren en die hebben goud. Vanavond is mannen, om 21 uur dacht ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oh ja, dames finale vanavond toch! Hoe laat?
Stimmt, weer goud hopelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dames was gisteren en die hebben goud. Vanavond is mannen, om 21 uur dacht ik
Herenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oh ja, dames finale vanavond toch! Hoe laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |