quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wederom goud voor Nederland!
Blijjjj
Ik voel me gelukkig somehow, dit is de beste periode in m'n leven. Alles gaat gewoon goed, heb een betere band met m'n vrienden dan ooit en er staat een super vakantie op me te wachten
Da's lief van jequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]ik voel me even blij voor jou
Naar omstandigheden welquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Da's lief van jeJij voelt je dus ook goed?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ontzettend verdrietig..mn kat is dood...ik vond haar in de drogerBen er kapot van..Ze was pas 3 jaar oud
Wat tof, veel plezierquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:08 schreef Thrar het volgende:
Hyped! Morgen als het goed weer is (99,99% kans dus) parachutespringen. Fuck yeah!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:48 schreef zwartedoos het volgende:
Ontzettend verdrietig..mn kat is dood...ik vond haar in de drogerBen er kapot van..Ze was pas 3 jaar oud
Know the feeling atm.. Sucks.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:58 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Alleen..wou biertje drinken in de stad maar heb geen gezelschap. Nu maar slapen..yeay..vrijdagavond -_-
En dat allemaal om ja half 6 in de ochtend...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:35 schreef theKiD het volgende:
Opzich ok, alhoewel ik door diverse topics hier in R&P, en de diverse reacties te lezen, toch wel wat meer inzicht in mijzelf heb gekregen, zonder dat ik TS ben geweest, of ook maar iets met het onderwerp te maken heb.. Ben er stiekem best van geschrokken, en over aan het nadenken nu![]()
Maar buiten dat... Nog steeds ok!
Nachtdienst die rustig is, zodat ik tijd heb om te fokkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 05:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En dat allemaal om ja half 6 in de ochtend...
Zelf ook amper slaap gehad de afgelopen 2 nachten, ik wil graag weer naar huis toe al is het maar om te kijken of ik daar wel de slaap kan vatten (of dat ik daar weer in gemaal wegzak)
Oh ja, dames finale vanavond toch! Hoe laat?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond lekker hockey kijken onder het genot van een grote schaal nachos con todo!
Dames was gisteren en die hebben goud. Vanavond is mannen, om 21 uur dacht ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oh ja, dames finale vanavond toch! Hoe laat?
Stimmt, weer goud hopelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:16 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dames was gisteren en die hebben goud. Vanavond is mannen, om 21 uur dacht ik
Herenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Oh ja, dames finale vanavond toch! Hoe laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |