Checkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niet meer op reageren
OT: heerlijk relaxed. Voor mijn doen vroeg gaan slapen, vanochtend 1.5km gezwommen vanavond nog wat sporten (spinnen en krachttraining) en verder weer op zoek naar baantjes! Maar ik kom de dag prima door zo!
Zou je wat van je energie kunnen doorzenden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niet meer op reageren
OT: heerlijk relaxed. Voor mijn doen vroeg gaan slapen, vanochtend 1.5km gezwommen vanavond nog wat sporten (spinnen en krachttraining) en verder weer op zoek naar baantjes! Maar ik kom de dag prima door zo!
2012?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:42 schreef Skitzofrenix het volgende:
goed, maar ook verdrietig omdat er iets over een half jaar gaat stoppen.
Het is dat ik weet dat je het niet meent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En terecht dat jij ruzie hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je het niet meent.![]()
Waarom krijg ik hier foute gedachten bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga mijn gewichtje oppakken... Rawrr![]()
Je mag best foute gedachten van me krijgen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hier foute gedachten bij.
Oh, krijgen we dit soort dingen weerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag best foute gedachten van me krijgen hoor.
Maak je niet zo druk, een geintje moet kunnen af en toe. Bovendien lokte ik het ook wel n beetje uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dit soort dingen weer
Crap op de Frontpage, kansloze jochies die elke dag pronken met hun kansloze dates en internethosselaars in HVJJNFijne ontwikkelingen op FOK!
OT: chagrijnig
Sterkte..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:51 schreef Skitzofrenix het volgende:
Machteloos, wtf moet je doen als iemand tegen je zegt, ik haal de stekker er uit verdomme, zit hier met kippenvel te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |