Jaaannn, hou het rustig! Alles komt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jammer dat het goed met je gaat, had graag anders gezienkusjes je haatpiraat
dat is de smet op mooie sportdag en op werk ging het ook erg lekker.quote:
Heb je weer pauze?quote:
Haha nee ik ga nu slapen, er kwam niks fatsoenlijks meer uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:32 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Heb je weer pauze?![]()
Te wakker om te slapen
quote:
Geen haat hoorquote:
Leuk he, zo'n vakantie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schiet lekker op bij jullie...
Forever alone.quote:
quote:
Het eerste wat bij me opkwam toen ik dit las; Manwhore.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef SunTzu het volgende:
Afgelopen weekend niet veel boeiends gedaan en vandaag gewoon 4 dates voor aankomend weekend geregeld.
Jouw gevoel hangt ook echt alleen maar af van vrouwen he? Vind je dat nou niet een beetje jammer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:45 schreef SunTzu het volgende:
Afgelopen weekend niet veel boeiends gedaan en vandaag gewoon 4 dates voor aankomend weekend geregeld.
Het is wat ik hier post dat het zo doet lijken maar ik ben wel meer dan dat. Ik heb gewoon geen zin meer in een relatie omdat dat altijd voor problemen zorgt, het single leven is nu perfect.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jouw gevoel hangt ook echt alleen maar af van vrouwen he? Vind je dat nou niet een beetje jammer?
OT: verveeld.. als je moet wachten lijkt de tijd altijd zo tergend traag te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |