Boos, omdat de persoon in de quote wel 3 zinnen heeft gebruikt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef killeroy_nl het volgende:
Nergens zin in, inclusief straks naar werk gaan. Op zich wel blij dat ik laat begin vandaag. Nu de rest van de week nog..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef SaxoPower het volgende:
Ik voel me blij, omdat ik mijn vriendin vandaag weer zie.
1,6 kmquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dag fijn begonnen met 1,6km zwemmen, nu lekker relaxen, vanmiddag nieuwe hardloopschoenen kopen en nog wat 'work outen' (krachttraining, dat soort shizzle).
Lekker weer ook
Minuutje of 40. Rustig en relaxed doorgezwommen en af en toe opgehouden door wat bejaarden en meisjes die niet zo goed konden zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1,6 kmnetjes
Hoe lang deed je daar over?
Komt omdat je hebt hardgelopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Anne het volgende:
Ook al mis ik vriendlief best wel heel erg: Ik voel me goed!
En dat op mijn eerste werkdag na 2 weken vrij te zijn geweest.
ooooh, kan ik zo boos om worden. Vooral als het van die oude korte paarsgeverfde haar vrouwen zijn die alleen maar aan het kakelen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
af en toe opgehouden door wat bejaarden en meisjes die niet zo goed konden zwemmen![]()
Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt omdat je hebt hardgelopen.
Vooral als ze in de afgeschermde 'doorzwem-/snelheidsbaan' gaan zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
ooooh, kan ik zo boos om worden. Vooral als het van die oude korte paarsgeverfde haar vrouwen zijn die alleen maar aan het kakelen zijn.
Net offerte uit de deur gedaan voor een festival, ben benieuwd...
De gedachte eraan alleen is al genoeg, blijkbaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan! Ik heb gisteren gefietst
.
hear hearquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.....
Ik ben het nu een beetje zat eigenlijk, dat geklaag en gedoe met mezelf ipv van mezelf aan te pakken
Rustig... Denk aan je hart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik sta op scherp, kan nu echt niet in slaap komen.
Rotwijf! Waarom rot je niet op?
Hier helpt niks tegen op dit moment..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Bier drinken, poolen en naaar Frans bauer luisteren, doe ik nu ook
Jawel... Het op een zuip zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier helpt niks tegen op dit moment..
Goede combinatie wel verder. Sommige mensen worden door Frans Bauer juist agressief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Bier drinken, poolen en naaar Frans bauer luisteren, doe ik nu ook
ik heb mijn njchtjes een dikke knuffel gegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:42 schreef Charcot het volgende:
[..]
Goede combinatie wel verder. Sommige mensen worden door Frans Bauer juist agressief.
Ik hoop dat dat niet door Frans Bauer komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
ik heb mijn njchtjes een dikke knuffel gegeven
Heb je niet even voor mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:05 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet door Frans Bauer komt
Ook geen knuffelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier helpt niks tegen op dit moment..
Nee...quote:
Wat als ik haar dan knuffelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee...
Dit is niet iets wat zomaar weg gaat.
Schijnheilig mens![]()
Al maanden ben ik aan het wachten tot ze ergens anders gaat wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Wat als ik haar dan knuffelJe mag haar wel in huis nemen, als je aan de andere kant van het land woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
ah wilde hij het toch proberen? leuk voor jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Meh....Het liefst pak ik het vliegtuig naar Engeland om weer bij hem te zijn, maar dat gaat niet 1,2,3....Zucht.....En wat zal ik vandaag eens gaan doen!?
Dat is helaas nog niet zeker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:29 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
ah wilde hij het toch proberen? leuk voor je
In de tussentijd wordt je dus gewoon aan het lijntje gehouden want jij hobbelt toch wel achter hem aan...stel hem gewoon voor de keuze: Ja of Nee. Altijd hetzelfde met die kerels.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat is helaas nog niet zeker.We hebben wel weer een perfecte week achter de rug, maar de afstand zit hem nog altijd dwars om te kijken of er een echte relatie uit kan bloeien. Ik hoop ergens van wel....En ik wil er ook voor gaan. Hopelijk kan ik hem zover krijgen!
whats up?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Boos, teleurgesteld, gefrustreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |