hear hearquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.....
Ik ben het nu een beetje zat eigenlijk, dat geklaag en gedoe met mezelf ipv van mezelf aan te pakken
Rustig... Denk aan je hart.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik sta op scherp, kan nu echt niet in slaap komen.
Rotwijf! Waarom rot je niet op?
Hier helpt niks tegen op dit moment..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Bier drinken, poolen en naaar Frans bauer luisteren, doe ik nu ook
Jawel... Het op een zuip zetten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier helpt niks tegen op dit moment..
Goede combinatie wel verder. Sommige mensen worden door Frans Bauer juist agressief.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Bier drinken, poolen en naaar Frans bauer luisteren, doe ik nu ook
ik heb mijn njchtjes een dikke knuffel gegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:42 schreef Charcot het volgende:
[..]
Goede combinatie wel verder. Sommige mensen worden door Frans Bauer juist agressief.
Ik hoop dat dat niet door Frans Bauer komtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
ik heb mijn njchtjes een dikke knuffel gegeven
Heb je niet even voor mij?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:05 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet door Frans Bauer komt
Ook geen knuffelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hier helpt niks tegen op dit moment..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |