quote:
50quote:
Er zit iemand in het publiek met een geweer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die onzichtbare hindernissen vind ik laf!
Reiziger doet mee?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef Beach het volgende:
Ze doen dus eigenlijk een onderdeel voor paarden?
Dat wel, maar kan wel leuke valpartijen opleverenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Blijf het maar een vaag/random onderdeel vinden.
Shaheenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
WR 25 seconden sneller, jezus dat scheelt nogal.
Ja echt niet normaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat denk je dat die Kenianen over het schaatsen zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef emokid het volgende:
Verrassend weer. Een Keniaan met goud. Wat een kutrace.
webcam boyquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Wat een hilarische achternaam Kemboi
De eerste serie was sneller.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat versta ik ook de hele tijdquote:
Boven de 400 meter komen de tijden tijdens toernooien nooit in de buurt van een toptijd. Dan wordt er namelijk gelopen zonder hazen en tactisch i.p.v. op tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Had je ze moeten horen als het Britten waren geweestquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wel lauwe reacties van het publiek jammer genoeg
Dit moet je leuk vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Nee, die geeft m liever een hick kickquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef IPA het volgende:
Zie het Ibrahimovic nog niet doen bij C. Ronaldo, om maar iets te noemen.
Ik werd er licht opgewonden vanquote:
quote:
Dit moet gewoon in het eindfilmpje zitten van Sportzomer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Welk handgebaar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef AthCom het volgende:
Dat handgebaar is not done in Engeland hoor.![]()
Als je binnen 9,50 sec kan kakken niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Nog een geluk dat Dennis Mitchell niet meer loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Samson het volgende:
Als je ook niet geilt op jezelf moet je geen 100m gaan lopen zie ik....
Jij zit een kwartier op de wc?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Emmer naast de bank neerzetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Grote boodschap dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Staat ie niet. Groep B moet nog verwerkt worden met uitslagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet iemand waarom Zhang met 2.21 gekwalificeerd is voor de finale hoogspringen? Zie http://www.london2012.com(...)v=20120805-213314933
Wat een baggerfotoquote:
Ligt er aan. Moet je poepen of plassen? Of allebei? En heb je diarree?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
minder pogingen nodig ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet iemand waarom Zhang met 2.21 gekwalificeerd is voor de finale hoogspringen? Zie http://www.london2012.com(...)v=20120805-213314933
Die staat op een goede plekquote:
hoop blake denk boltquote:
ik zet al mijn geld op Martinaquote:
Dat V-teken, maar dan niet met je palmen naar buiten, maar de andere kant (zoals Bolt deed). In het VK zo'n beetje net zo erg als een middelvinger.quote:
Het is inderdaad dat clubje oranje wat je bij de start ziet idd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die staat wel enorm goed voor de 100m.
esquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat we naar het Kazachs volkslied gingen luisteren?
Jij wil toch ook voor de 6e keer een voorbeschouwing horen van expert Van Balkom?quote:
Ah, zie nu dat de pagina aangepast is. Zal wel foutje geweest zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Staat ie niet. Groep B moet nog verwerkt worden met uitslagen.
Ik zie liever reclame, dus dan zit ik ook wel goed bij de NOSquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij wil toch ook voor de 6e keer een voorbeschouwing horen van expert Van Balkom?
Paar minuten onder de tafel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
Hoe makkelijke komen die judokas/zwemmers aan kaarten? Ik denk dat zo'n beetje elke deelnemer kaarten voor deze avond wil.
kijk je het toch op een andere zender?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man wat zijn deze gasten, analisten, experts bij de NOS toch saai
Als sporter heb je een streepje voor lijkt mequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
Hoe makkelijke komen die judokas/zwemmers aan kaarten? Ik denk dat zo'n beetje elke deelnemer kaarten voor deze avond wil.
ir baboon wat een baasquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, zie nu dat de pagina aangepast is. Zal wel foutje geweest zijn.
swagg manquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe komt dat Jamaica zo goed is?
Door cliché na cliché uit te spouwen. En uiteindelijk geen antwoord te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Evertjan het volgende:
nou jongens de NOS gaat uitleggen waarom de Jamaicaanen goede sprinters zijn
op es kijken pikquote:
Dat lied zat ook in een Konami-spel uit de jaren 80quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Elke keer ook opnieuw die Chariots of Fire.
Lekker antwoord zat er ook in het filmpjequote:
Dat ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Door cliché na cliché uit te spouwen. En uiteindelijk geen antwoord te geven.
Alle deelnemers kunnen een dag van te voren aangeven waar ze heen willen bij het kantoortje van het noc en dan worden er meestal kaarten geregeld.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
Elke reclame weerquote:
Blackface doet het altijd goed internationaal inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
Misschien moeten nederlanders zich zwart verven, worden ze beter.
echte baasquote:
Allemaal een jaar leven zoals de ethiopiers etcquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
Misschien moeten nederlanders zich zwart verven, worden ze beter.
Ja dat weet ik. Maar volgens mij geeft iederen deze avond op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle deelnemers kunnen een dag van te voren aangeven waar ze heen willen bij het kantoortje van het noc en dan worden er meestal kaarten geregeld.
Vrijwel alle stadions hebben speciale atletengedeeltes
Die judoka's gooien al die beveiligers op de grond waarna die judoka uit Guam op ze gaat zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
twitter:wielerman twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:40:15Kan je een hinkstapsprong kopen? #kaz reageer retweet
De NOS heeft bijna meer reclame dan Eurosport.quote:
En bij Eurosport zijn ze korter... ik kan ze daar wel dromen trouwens, op vakantie naar Libanonquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De NOS heeft bijna meer reclame dan Eurosport.
Met verschil dat de reclames bij ES kort zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De NOS heeft bijna meer reclame dan Eurosport.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat lied zat ook in een Konami-spel uit de jaren 80
Is er al.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Komt er nog een gok-topic voor de 100m? Net als bij Krom
Is er al?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef BabeWatcher het volgende:
DOE JIJ MAARquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Omdat we altijd strenge winters hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
maar waarom zijn de nederlanders nu zo goed in schaatsen??
Ik zat ook al even te kijken ja..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Demyanyuk niet gekwalificeerd. Nog knap dat ie er bij was.
Te makkelijk. Ik wilde er al een grapje over maken, maar ik vond hem te slecht.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef TheArt het volgende:
twitter:wielerman twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:40:15Kan je een hinkstapsprong kopen? #kaz reageer retweet
Dat volgt over twee jaar tijdens de beslissing op de Afdaling alpine skiën.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
maar waarom zijn de nederlanders nu zo goed in schaatsen??
Best knap voor een dooie jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Die grappen maakten wij hier toch al anderhalf uur geledenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Te makkelijk. Ik wilde er al een grapje over maken, maar ik vond hem te slecht.
Hij was nogal sterk in de eliminatieronde hequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef marcodej het volgende:
Daar drink ik dan een biertje opquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft zich net geplaatst voor de finale
Nee, maar 100quote:
Ongetwijfeld. Maar ik had hem zelf ook al bedachtquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die grappen maakten wij hier toch al anderhalf uur geleden
Hij heeft zijn vorm van 40-45 nooit meer weten te halenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was nogal sterk in de eliminatieronde he
Ranomi wisselt straks shirtje met Bolt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Er staat daar een mooi kliekje oranje met mooie plaatsen achter de start.
ook 200 dacht ikquote:
Ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef hexje het volgende:
Gaan we dit topic nog vol krijgen voor de race?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bij welke wedstrijd gooide die speerwerper die speer in de rug van die hardloper?
Ja..quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:48 schreef hexje het volgende:
Gaan we dit topic nog vol krijgen voor de race?
Zoals Mart zou zeggen:quote:
Foppe?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |