Ah, zie nu dat de pagina aangepast is. Zal wel foutje geweest zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Staat ie niet. Groep B moet nog verwerkt worden met uitslagen.
Ik zie liever reclame, dus dan zit ik ook wel goed bij de NOSquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij wil toch ook voor de 6e keer een voorbeschouwing horen van expert Van Balkom?
Paar minuten onder de tafel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
Hoe makkelijke komen die judokas/zwemmers aan kaarten? Ik denk dat zo'n beetje elke deelnemer kaarten voor deze avond wil.
kijk je het toch op een andere zender?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Man man man wat zijn deze gasten, analisten, experts bij de NOS toch saai
Als sporter heb je een streepje voor lijkt mequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
Hoe makkelijke komen die judokas/zwemmers aan kaarten? Ik denk dat zo'n beetje elke deelnemer kaarten voor deze avond wil.
ir baboon wat een baasquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ah, zie nu dat de pagina aangepast is. Zal wel foutje geweest zijn.
swagg manquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe komt dat Jamaica zo goed is?
Door cliché na cliché uit te spouwen. En uiteindelijk geen antwoord te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Evertjan het volgende:
nou jongens de NOS gaat uitleggen waarom de Jamaicaanen goede sprinters zijn
op es kijken pikquote:
Dat lied zat ook in een Konami-spel uit de jaren 80quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Elke keer ook opnieuw die Chariots of Fire.
Lekker antwoord zat er ook in het filmpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |