abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115160877
Shirtjes wisselen _O-.
sig verwijderd door FA
pi_115160878
_O-
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_115160880
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef wimderon het volgende:
Ezekiel _O_ _O_
Doet me denken aan pulp fiction :P
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:30 #65
87554 Cee
Welluk?
pi_115160881
Hahaaa. :D O+
pi_115160882
:D :D :D :D
Noot noot.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:30 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160884
Meghessi Binnenbad?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:32 #68
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_115160885
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
WR 25 seconden sneller, jezus dat scheelt nogal.
De eerste serie was sneller. :s) .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:34 #69
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115160887
GEEL GEEL, ze trekken hun shirt uit :o
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:34 #70
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_115160888
shirtje wisselen _O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:36 #71
862 Arcee
Look closer
pi_115160890
Finishen in baan 8. :D
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_115160892
Ho ho jongens!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_115160895
wat een hommels
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_115160896
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:32 schreef Montov het volgende:
Binnenbad?
Dat versta ik ook de hele tijd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:39 #75
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160898
quote:
12s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
WR 25 seconden sneller, jezus dat scheelt nogal.
Boven de 400 meter komen de tijden tijdens toernooien nooit in de buurt van een toptijd. Dan wordt er namelijk gelopen zonder hazen en tactisch i.p.v. op tijd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115160899
Hahahaha _O-
pi_115160902
Geniaal zo`n mager Keniaantje _O_ Baasje hoor.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115160903
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef TheArt het volgende:
Jaaaa daar heb je het dansje weer _O_
Wel lauwe reacties van het publiek jammer genoeg
pi_115160904
Lol. Een aapje in zijn armen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_115160905
:D!
pi_115160907
Mooi O+ Een voorbeeld voor de wereld.
pi_115160910
Die armpjes ook, je breekt em zo in tweeën
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:52 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160914
:D
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:34:55 #84
11102 knep
Mountainfreak
pi_115160919
Hehe _O-
pi_115160921
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Noot noot.
pi_115160923
Awww liefffff
know'm sayin?
×
word? word.
pi_115160924
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
Mooi O+ Een voorbeeld voor de wereld.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115160930
Haha fantastisch was dat :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:35:16 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115160937
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Wel lauwe reacties van het publiek jammer genoeg
Had je ze moeten horen als het Britten waren geweest :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:35:24 #90
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_115160941
Zie het Ibrahimovic nog niet doen bij C. Ronaldo, om maar iets te noemen.
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 22:35:26 #91
87554 Cee
Welluk?
pi_115160944
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Dit moet je leuk vinden. O+
pi_115160956
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef IPA het volgende:
Zie het Ibrahimovic nog niet doen bij C. Ronaldo, om maar iets te noemen.
Nee, die geeft m liever een hick kick :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:35:45 #93
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115160966
Uit welk land komt Binnenbad ook alweer? :P
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_115160968
Nou, kom maar op met die 100m.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_115160976
Wat zal het ventje wegen, 50 kg?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_115160979
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Dit moet je leuk vinden. O+
Ik werd er licht opgewonden van :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:36:12 #97
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_115160993
Gast :')
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115160994
Bolt. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115160998
Leuke warming up hoor.
- verwijderd door admin -
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:36:17 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_115160999
Bolt. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_115161005
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef mrstylo het volgende:
Bolt. _O_
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:36:23 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115161007
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Dit moet gewoon in het eindfilmpje zitten van Sportzomer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_115161011
swek ze lopen gwn te lolen daar lol
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:36:29 #105
366803 AthCom
Overigens ...
pi_115161015
Dat handgebaar is not done in Engeland hoor. :o
Moira. is tof. :7
pi_115161037
Als je ook niet geilt op jezelf moet je geen 100m gaan lopen zie ik....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_115161038
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:00 #108
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_115161049
Weet iemand waarom Zhang met 2.21 gekwalificeerd is voor de finale hoogspringen? Zie http://www.london2012.com(...)v=20120805-213314933
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_115161050
Doping Bolt :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:06 #110
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_115161055
sporza is echt beter met die interviews
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:16 #111
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_115161064
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef AthCom het volgende:
Dat handgebaar is not done in Engeland hoor. :o
Welk handgebaar?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:19 #112
40566 Ericr
Livewrong
pi_115161067
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Als je binnen 9,50 sec kan kakken niet.
pi_115161071


Foto Edith Bosch.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:23 #114
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115161073
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Samson het volgende:
Als je ook niet geilt op jezelf moet je geen 100m gaan lopen zie ik....
Nog een geluk dat Dennis Mitchell niet meer loopt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:30 #115
274204 crew  Mexicanobakker
pi_115161081
Hoe laat moet Bolt?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:40 #116
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_115161089
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Jij zit een kwartier op de wc?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:40 #117
87554 Cee
Welluk?
pi_115161090
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Emmer naast de bank neerzetten.
pi_115161094
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Grote boodschap dan ?
pi_115161099
quote:
2s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet iemand waarom Zhang met 2.21 gekwalificeerd is voor de finale hoogspringen? Zie http://www.london2012.com(...)v=20120805-213314933
Staat ie niet. Groep B moet nog verwerkt worden met uitslagen.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:46 #120
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115161100
Martina *O*
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:37:46 #121
123170 alors
zlata1234
pi_115161102
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]

Foto Edith Bosch.
aaah mooi
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 5 augustus 2012 @ 22:38:01 #122
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_115161113
Wordt het Bolt of Blake?
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')