De eerste serie was sneller.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
WR 25 seconden sneller, jezus dat scheelt nogal.
Dat versta ik ook de hele tijdquote:
Boven de 400 meter komen de tijden tijdens toernooien nooit in de buurt van een toptijd. Dan wordt er namelijk gelopen zonder hazen en tactisch i.p.v. op tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
WR 25 seconden sneller, jezus dat scheelt nogal.
Had je ze moeten horen als het Britten waren geweestquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wel lauwe reacties van het publiek jammer genoeg
Dit moet je leuk vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Nee, die geeft m liever een hick kickquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:35 schreef IPA het volgende:
Zie het Ibrahimovic nog niet doen bij C. Ronaldo, om maar iets te noemen.
Ik werd er licht opgewonden vanquote:
quote:
Dit moet gewoon in het eindfilmpje zitten van Sportzomer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ik dit leuk vinden? JAAA ik mag dit leuk vinden!!
Welk handgebaar?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef AthCom het volgende:
Dat handgebaar is not done in Engeland hoor.![]()
Als je binnen 9,50 sec kan kakken niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Nog een geluk dat Dennis Mitchell niet meer loopt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Samson het volgende:
Als je ook niet geilt op jezelf moet je geen 100m gaan lopen zie ik....
Jij zit een kwartier op de wc?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Emmer naast de bank neerzetten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Grote boodschap dan ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar de wc maar ben bang dat de race al over is als ik terug ben.
Staat ie niet. Groep B moet nog verwerkt worden met uitslagen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weet iemand waarom Zhang met 2.21 gekwalificeerd is voor de finale hoogspringen? Zie http://www.london2012.com(...)v=20120805-213314933
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |