Daar heb ik ook altijd moeite meequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Paardindewei het volgende:
Beetje jammer dat je het jaar van release ook moet beantwoorden in het trivia topic. Toevallig die film laatst nog gezien
Hij staat op zijn strepen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
jij zou serieus moeilijk doen over een streepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Interresanter dan Timothy Dalton, maar ik ken leukere actrieses...quote:
V&D volgens mij wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand in welke winkel je iets fatsoenlijks kunt kopen om een poster op te hangen? Ik wil hem het liefst opnieuw gebruiken, en het formaat is 61 bij 92 cm.
Ikea, amazonquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand in welke winkel je iets fatsoenlijks kunt kopen om een poster op te hangen? Ik wil hem het liefst opnieuw gebruiken, en het formaat is 61 bij 92 cm.
Huh? Maar dat was toch al nadat de vraag geraden was dat ik negatief deed over d'r?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach hoe stom, vlak nadat dyon negatief doet over Jenniferhad het kunnenb weten
ze zit ook in Hulkquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? Maar dat was toch al nadat de vraag geraden was dat ik negatief deed over d'r?
o echt. dat wist ik niet...quote:
De wat?quote:
met jongensachige heupen zoals bij het turnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ehm...tja. Wat ik al zei, ik ken aantrekkelijkere actrices
ehh... dunno. Kan ook niet zeggen dat die turnsters echt jongensachtige heupen hebben...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
met jongensachige heupen zoals bij het turnen
Stel daar dan eens plaatjesvragen over, want van groene monsters hebben we blijkbaar niet veel verstandquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ehm...tja. Wat ik al zei, ik ken aantrekkelijkere actrices
Vooral ook als je dan ziet dat niemand zich aan de regels houdt en de jury maar wat willekeurigs doet...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Whahaha, snelwandelen @ OS... dat ziet er toch niet uit man
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Stel daar dan eens plaatjesvragen over, want van groene monsters hebben we blijkbaar niet veel verstand
Ze wiegen zo mooi met de heupen. Is volgens mij echt niet goed voor de knieën en heupen overigens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Whahaha, snelwandelen @ OS... dat ziet er toch niet uit man
Ik ben soms voorspelbaar jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach hoe stom, vlak nadat dyon negatief doet over Jenniferhad het kunnenb weten
Hmm, bij nader inzien doe maar niet, daar weet ik nog vele malen minder van dan Louquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vooral ook als je dan ziet dat niemand zich aan de regels houdt en de jury maar wat willekeurigs doet...
[..]
[ afbeelding ]
De gokpuntjes laat ik aan sands overquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
O wacht, ik lees weer eens niet goed...
Maar SamSek, lees die laatste aanwijzing eens goed... dan moet je toch zo op een naam kunnen komen en iets kunnen gokken...
Ik weet ook niks over haar. Weet dat ze in Letters to juliet speeld en daar moest ik eerst de naam opzoekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm, bij nader inzien doe maar niet, daar weet ik nog vele malen minder van dan Lou
[..]
De gokpuntjes laat ik aan sands over
Ik ken haar alleen uit Chloe en verder mijd ik haar filmsquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet ook niks over haar. Weet dat ze in Letters to juliet speeld en daar moest ik eerst de naam opzoeken![]()
Gaat het, wil je een tissue?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
Net klaar met het tot nu toe tellen van alle stemmen voor het animatie tournament... zoveel favorieten gesneuveld
Zal wel meevallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
Net klaar met het tot nu toe tellen van alle stemmen voor het animatie tournament... zoveel favorieten gesneuveld
Indd tenminste geen Woody Allenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oja, ik weet al waar die andere voor is.
Wie gaat het worden? Jennifer Connely of Amanda Seyfried?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oja, ik weet al waar die andere voor is.
Geen van beidequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie gaat het worden? Jennifer Connely of Amanda Seyfried?
Die jaquote:
toch niet bij jou of wel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben ben trouwens afgeknapt op Lisa Kudrow.
Hoorde laatst dat ze chlamydia heeft opgelopen.
Smaken verschillen, maar kom maar met iets anders danquote:
Hoezo mij kennende?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands kennende Jennifer toen ze in once upon a time in america speelde
Heb je wel echt een verkeerde foto uitgekozen... kan er alleen om lachen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Geef mij maar onze Kilimanjaro![]()
[ afbeelding ]
Wat een scheetje...
Wies dat? Al zal die er nu vast niet meer zo uitzien...quote:
Jij bent ook A-seksueel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je wel echt een verkeerde foto uitgekozen... kan er alleen om lachen...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kudrow vind ik overigens onbegrijpelijker dan Seyfried en Stiles bij elkaar
Christina Ricci in buffalo 66. Ziet er nu ook nog goed uit hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wies dat? Al zal die er nu vast niet meer zo uitzien...
heheh ja... Maar ik dacht aan de kwaliteit te zien dat het een film uit de jaren 60/70 wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Christina Ricci in buffalo 66. Ziet er nu ook nog goed uit hoor
Ik heb een reputatie hier? Verwar je me niet met fox?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel je reputatie hier kennende
Die opmerking heb je al eens eerder gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Robby87 het volgende:
Ik wist niet dat jij bi-curious bent Jos?
Eh geen idee, bij fox was het toch elke vrouw?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hier? Verwar je me niet met fox?
Leven die nog dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh geen idee, bij fox was het toch elke vrouw?
aw gossie toch, is Plague Dogs wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
Nee nee fox wilde ze jong, dun, klein en tietloos.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh geen idee, bij fox was het toch elke vrouw?
O, dus FF vind die turnmeisjes wel watquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee nee fox wilde ze jong, dun, klein en tietloos.
Oh, in dat geval mijn excuses, ik neem de opmerking terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee nee fox wilde ze jong, dun, klein en tietloos.
Mij fox zijn reputatie proberen toe te schuiven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh, in dat geval mijn excuses, ik neem de opmerking terug
eh ik heb toch net niet de finale gemist hequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Wel echt bizar, die Usain Bolt rent dus gewoon bijna tegen de 38 km/h over 100m... sick.
Is die al aan het lopen dan? Ik heb BBC opstaan en zie alleen vrouwen rennen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Wel echt bizar, die Usain Bolt rent dus gewoon bijna tegen de 38 km/h over 100m... sick.
Nee maar zijn WR staat op 9,58.. het begint zometeenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
eh ik heb toch net niet de finale gemist he
Maar ze denken dat die andere jamaicaan toch gaat winnen? Zijn sparringpartner...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar zijn WR staat op 9,58.. het begint zometeen
Ik denk dat Bolt gaat winnen, die man is zo superieur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ze denken dat die andere jamaicaan toch gaat winnen? Zijn sparringpartner...
Mooi, ik heb eigenlijk nauwelijks nog iets van die os gezien, maar die tien seconden kan ik wel even tijd voor vrij makenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar zijn WR staat op 9,58.. het begint zometeen
idd, maar ik hoef ook geen rekening te houden met mijn snelheidquote:
Topsnelheid wel 45quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die Inge de Bruin zo heerlijk ordinair -O_quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom kunnen de NL commentatoren niet wat meer lijken op de Britse... Ik heb me vandeweek zo geergerd aan sommige commentatoren..
Hehehe, en die vent die erbij zat kon er geen woord tussen krijgen. Maar dat was nog wel leuk. Maar die commentator bij het boogschieten, toen die nederlander 4de werd. Hij kon geen goed woord zeggen en vroeg alleen maar naar hoe slecht hij zich voelde en wat voor nederlaag was en hoe depressief hij zich voelde. Terwijl die jonge blij was zover gekomen te zijn op een OS en dat dit zijn beste sessie ooit was...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind die Inge de Bruin zo heerlijk ordinair -O_
Ik heb niks gezien van dat boogschieten, maar is dat een sport?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hehehe, en die vent die erbij zat kon er geen woord tussen krijgen. Maar dat was nog wel leuk. Maar die commentator bij het boogschieten, toen die nederlander 4de werd. Hij kon geen goed woord zeggen en vroeg alleen maar naar hoe slecht hij zich voelde en wat voor nederlaag was en hoe depressief hij zich voelde. Terwijl die jonge blij was zover gekomen te zijn op een OS en dat dit zijn beste sessie ooit was...
Hahah, nee 10 pijlen geloof ik. Hij deed het best goed in zijn eerste ronde had hij de voormalig wereldkampioen ofzo eruit geschoten. Maar uiteindelijk dus vierde. (heb alleen samenvattingen ervan gezien...)quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van dat boogschieten, maar is dat een sport?
3x een pijltje trekken en dan lekker water lurken ofzo?
Vereist nogal wat concentratiequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van dat boogschieten, maar is dat een sport?
3x een pijltje trekken en dan lekker water lurken ofzo?
Dat is toch bij darten ook zo? Alhoewel, die lui rookten en zaten met pullen bier pijltjes te gooienquote:
Klopt, plot- en karaktergewijs gebeurt er bijster weinig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Kun je Bij The Turin Horse überhaupt wel iets spoileren? Het lijkt me nou niet een film die niet meer leuk is als je weet hoe een bepaalde scène gaat.
Dat vroeg ik me ook af toen er werd gezegd dat ik spoilers moest gebruiken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Kun je Bij The Turin Horse überhaupt wel iets spoileren? Het lijkt me nou niet een film die niet meer leuk is als je weet hoe een bepaalde scène gaat.
Nee, dat denk ik niet. Maar ik zou het gewoon nooit doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen er werd gezegd dat ik spoilers moest gebruiken...misschien bedoelde hij het wel sarcastisch en had ik het niet door...
Eensch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ik doelde dan ook niet op het plotquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dan zit je toch altijd fout als je niet spoilerstags gebruikt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik zou het gewoon nooit doen, kun je nooit fout zitten.
Waar dan wel op Sam?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op het plot
Nooit als in geen spoilers gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zit je toch altijd fout als je niet spoilerstags gebruikt?
Maar ook dat maakt toch niks uit? Of ben je bang dat het foutje je dan opeens meer opvalt en je je daar aan gaat ergeren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je zat een heel camerashot in detail uit te leggen
Klopt, maar ik wist niet hoe anders moest uitleggen dat ik die scene bedoelde... aangezien er vaker het zelfde gebeurd alleen anders in beeld gebracht word..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je zat een heel camerashot in detail uit te leggen
Jij leest veel boeken hè, die naderhand zijn verfilmd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef picodealion het volgende:
Het boek is vele malen beter zelfs.
Ik zie het liever zelf voordat ik al weet hoe een bepaald shot precies gaat. Vooral als het gaat om films die goed camerawerk hebben. Waar ik bij tarr voor het gemak maar even vanuit ga.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ook dat maakt toch niks uit? Of ben je bang dat het foutje je dan opeens meer opvalt en je je daar aan gaat ergeren?
Ik wil je in me.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
Die knotsgekke, gekke Picodealion, waar ik een zo hoog mogelijke hoed voor afneem.
Ja, daar baalde ik ook van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Baszh het volgende:
Goede uitslag imo Sands, alleen wel jammer van 27, 28 en 40. En jammer dat de twee van 61 tegen elkaar kwamen
Daar staan wel ontzettend veel topfilms tussen hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Heb weer wat gedownload.
Welke film zal ik gaan kijken (de lichtgrijze heb ik gezien)?
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?quote:
Best veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?
Het gaat er volgens mij meer om dat je in ieder topic je gebrek aan smaak tentoonstelt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?
over smaak valt niet te twisten picoquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het gaat er volgens mij meer om dat je in ieder topic je gebrek aan smaak tentoonstelt.
Maar jij kijkt alleen nieuwe films?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten pico
eigenlijk wel.. Dat worden vanzelf klassiekersquote:
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mitchum > Bogart, Stewart en Willis bij elkaar
Ik heb geen fetishquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je doet net alsof ja een optie was met jouw Stewart fetish
afwijking?quote:
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?quote:
Nee ik kijk gewoon (bijna) allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?
zoveel tijd heb ik nietquote:
Kan makkelijk beidequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?
kennelijk wel als je alles kijktquote:
als je nu ook nog ff 4 lions gaat kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef Robby87 het volgende:
Sam en Sands bedankt voor de tip. Heb genoten van Cool Hand Luke. Prachtig geschoten film ook, zag dat de cinematographer Conrad L. Hall was... dan zit het wel snor
Dacht eerst dat dit een stevige dramafilm was, maar niet hè. Is die goed te pruimen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je nu ook nog ff 4 lions gaat kijkendat is pas een bazenfilm
Zonde, er zijn zat goede films van voor die tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk wel.. Dat worden vanzelf klassiekers![]()
Ik kijk dan ook liever naar Bruce Willis dan naar Humphrey Bogart
Oude films boeien mij gewoon totaal niet.. Ik vind het van voor de jaren 90 vaak al lastig te pruimen...
ik vond het hylarischquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dit een stevige dramafilm was, maar niet hè. Is die goed te pruimen?
ow daar twijfel ik ook niet aan... Enige waar ik aan twijfel is of wat jij een goede film vindt ik ook een goede film zal vinden..quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zonde, er zijn zat goede films van voor die tijd.
Grote kans van nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow daar twijfel ik ook niet aan... Enige waar ik aan twijfel is of wat jij een goede film vindt ik ook een goede film zal vinden..
dat lijkt mij ook.. maar om dat te zeggen dat de iemand een wansmaak heeft..quote:
Of het Syndroom van Foxquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef The_Substitute het volgende:
Klinkt 'bekrompen smaak' wat beter?
Ik doelde dan ook meer op je 'het is zwart-wit dus het is kut' instelling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook.. maar om dat te zeggen dat de iemand een wansmaak heeft..
Ja, ik stelde de vraag zo open mogelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef picodealion het volgende:
Ja, en dan de speler met DVD en al het raam uit.
Ja, alleen ik weet niet of je het einde wel geestelijk aankanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef Robby87 het volgende:
Sands, ik heb hier thuis de dvd van An American in Paris liggen. Is het de moeite waard om deze in de DVD-speler te stoppen?
dat is een kwestie van interpretatie jongen.. Ik zei alleen dat ik een kleuren tv had.. Dat jij daar van maakt dat ik zwart/wit kut vind (wat overigens in het algemeen wel zo is) Ik wilde daar alleen mee aangeven dat ik de vraag niet kon beantwoorden...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook meer op je 'het is zwart-wit dus het is kut' instelling.
Gaat er een klein poesje dood?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, alleen ik weet niet of je het einde wel geestelijk aankan
Naja, ik heb hem dus al eens opgezet en toen weer uitgezet. Zodra de productiemaatschappij logo's in beeld kwamen begon er een homo heel hard te zingen en te dansen.quote:
Tja, autisten hequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat is een kwestie van interpretatie jongen.. Ik zei alleen dat ik een kleuren tv had.. Dat jij daar van maakt dat ik zwart/wit kut vind (wat overigens in het algemeen wel zo is) Ik wilde daar alleen mee aangeven dat ik de vraag niet kon beantwoorden...
Wat vond je van Pina? Ik wilde hem destijds in de bioscoop zien in 3D, maar is er niet meer van gekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, Pina was ook prima te doen. Dat is anderhalf uur dansscene.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, ik heb hem dus al eens opgezet en toen weer uitgezet. Zodra de productiemaatschappij logo's in beeld kwamen begon er een homo heel hard te zingen en te dansen.
Maar misschien moet ik zelf een dansje maken om helemaal in de sfeer te komen?
Ik vond die 17 minuten achter elkaar al teveel wordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, Pina was ook prima te doen. Dat is anderhalf uur dansscene.
Okee, klinkt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:27 schreef picodealion het volgende:
Prachtig. Niet veel verhaal, maar erg mooie choreografie (uiteraard). Hij draaide niet al te lang geleden nog in Arnhem, dus misschien kan het nog.
Prometheus heeft hele goede 3D, maar dan vooral meer diepte en minder wat uit het beeld komt vliegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef picodealion het volgende:
Ja, vond ik wel. Het is niet zoals bij Avatar of Tron opeens heel overweldigend 3D, maar meer zoals bij Prometheus niet heel opvallend, maar maakt zeker wel een verschil bij een aantal scenes.
Precies. Dat was bij Pina dus ook. Maar nee, je mist er niet veel aan als je het zonder 3D kijkt, behalve dat het net niet helemaal zo mooi is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Prometheus heeft hele goede 3D, maar dan vooral meer diepte en minder wat uit het beeld komt vliegen.
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
Maar de grote vraag is voegt 3d Nou echt iets toe? Of mis je totaal niets als het er niet is
das 1 meer dan ik..quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.
Bij Tron werkte het prima, bij Shrek zelfs ook nog wel. Bij Alice in Wonderland was het echt kut. Het ligt maar net aan de film, ik heb het idee dat animatie sowieso al beter met 3D werkt, maar ook bij Prometheus dus was het gewoon prima. Geef het nog even wat tijd, ik denk dat het op den duur echt wel een toevoeging aan films gaat worden (vooral films waarbij het om de mooi gaat).quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hangt erg van de film af, Avatar zonder is toch minder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat komt omdat animatie in lagen wordt opgebouwd. Daarom ziet The Lion King er in 3D ook gewoon goed uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij Tron werkte het prima, bij Shrek zelfs ook nog wel. Bij Alice in Wonderland was het echt kut. Het ligt maar net aan de film, ik heb het idee dat animatie sowieso al beter met 3D werkt, maar ook bij Prometheus dus was het gewoon prima. Geef het nog even wat tijd, ik denk dat het op den duur echt wel een toevoeging aan films gaat worden (vooral films waarbij het om de mooi gaat).
Daar is het dan ook snel achteraf bij toegevoegdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef Asap het volgende:
[..]
Hangt erg van de film af, Avatar zonder is toch minder.
Maar iets als The Last Airbender 3DHarry Potters hoeven ook niet van mij
IMAX ben ik wel fan van
Ik heb nog nooit een film gezien waarbij ik dacht dat het voor meer gebrukt werd dan een mogelijk leuker uiterlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Creature from the Black Lagoon komt wel binnenkort in 3D uit lijkt me wel grappig om te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Enige soort film wat ik eigenlijk wel een keer zou willen zien in "real 3d" is een zwart/wit film noir
Maar die heeft nauwelijks interessante camerahoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Creature from the Black Lagoon komt wel binnenkort in 3D uit lijkt me wel grappig om te zien
Er zijn helaas maar 5 3d films uit de 50s dus veel keuze is er nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar die heeft nauwelijks interessante camerahoeken
Welke zijn die andere 4?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar 5 3d films uit de 50s dus veel keuze is er niet
Oh ja House of Wax heeft natuurlijk ook die belachelijk nutteloze scenes met die circus pipo bij de ingangquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Sands het volgende:
[..]
1954
Creature from the Black Lagoon
Dial M for Murder
1953
Hondo
House of Wax
1952
Bwana Devil
Die scene is zo slecht jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh ja House of Wax heeft natuurlijk ook die belachelijk nutteloze scenes met die circus pipo bij de ingangDat is toch wel het toppunt van hoe het dus niet moet
haha tsja kwestie van interpretatie denk ik..quote:
Exactquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha tsja kwestie van interpretatie denk ik..
Daar zou ik met die eerste hints echt nooit zijn opgekomenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat Sam hem niet beantwoord heeft...
ik kon geen hoofdloos plaatje vinden die het niet meteen weg gaf...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar zou ik met die eerste hints echt nooit zijn opgekomen
Altijd hebben ze inderdaad iets met een kenmerkende stem, waardoor ik het steeds minder kenmerkend vind voor de antwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Robby87 het volgende:
Die trademarks hè Sands, welke acteur daarvan heeft geen husky voice?
Ik verzin die ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Robby87 het volgende:
Die trademarks hè Sands, welke acteur daarvan heeft geen husky voice?
tsja als niemand in staat is een antwoord te geven..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Robby87 het volgende:
Ben je lekker het topic aan het volspammen Ran?
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat Wijchen aan kliko's doet.. zakken was makkelijker geweest maar dat zat er blijkbaar niet in...quote:
We zitten in de periode Juli/Augustus; wat denk je?quote:
Bedankt voor het terugbrengen van mijn kliko vlegelquote:
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Is die film de moeite waard om te kijken?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedankt voor het terugbrengen van mijn kliko vlegel
Ziet het er in Nijmegen net zo slecht uit als in Wijchen?quote:
Ja, elke boom ziet eruit om je aan op te hangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ziet het er in Nijmegen net zo slecht uit als in Wijchen?
Hahah, gelukkig roepen de bomen dat bij mij niet zo opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, elke boom ziet eruit om je aan op te hangen.
Niet voor het weer, was gisteren erg druk in de stadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, gelukkig roepen de bomen dat bij mij niet zo opMaar tis dus eigenlijk niet de moeite waard om in Nijmegen een rondje door het centrum te gaan wandelen...
Ik heb hem al een tijd niet meer gezien, maar ik vond hem altijd wel leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Is die film de moeite waard om te kijken?
Ik kijk hem wel gewoon, en als hij slecht is komen er gewoon allemaal animatievragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijd niet meer gezien, maar ik vond hem altijd wel leuk
Dan moet je hem maar gewoon leuk vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk hem wel gewoon, en als hij slecht is komen er gewoon allemaal animatievragen.
waarom moeten je daarbij vasthouden?quote:
Musical filmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom moeten je daarbij vasthouden?
Hij lijkt er inderdaad wel een beetje opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
Net An American in Paris gezien:
[ afbeelding ]
Gene Kelly met een paardenstaart, dat is toch net Steven Seagal!
[ afbeelding ]
Nee, dat was het gevoel tijdens het kijken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij lijkt er inderdaad wel een beetje op![]()
Maar je vond de film dus niks? Of is Maarten van Rossum jouw standaard uiting van blijdschap?
Dan weet ik welke film ik niet hoef te gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat was het gevoel tijdens het kijken...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
Net An American in Paris gezien:
[ afbeelding ]
Gene Kelly met een paardenstaart, dat is toch net Steven Seagal!
[ afbeelding ]
The Hunger Games is aardigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar eens een leuke film kijkenVast geen MvR voor mij
Welke ga je kijken Dyon?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar eens een leuke film kijkenVast geen MvR voor mij
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...quote:
Boek niet gelezen, dat scheeltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...
Die heb ik van de week ook binnengehaald, ik hoor wel van je of het de moeite waard is. En dankzij een tip op dit forum ook Four Lions geleached, binnenkort die ook maar kijken.quote:
Die is ook zeker leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die heb ik van de week ook binnengehaald, ik hoor wel van je of het de moeite waard is. En dankzij een tip op dit forum ook Four Lions geleached, binnenkort die ook maar kijken.
quote:
pirate band of misfits heb ik gister samen met dictator binnen gehaald. Heb nog wel wat meer op mijn HD staat, maar voornamelijk films die ik eigenlijk helemaal niet wil zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb nog zoveel films op m'n HD staan die ik nog moet kijken dat ik elke avond moeilijk een keuze kan maken.
Four Lions, Hachiko, Pirates! Band of Misfits, Scent of a Woman, Green Zone, Syriana, Black Hawk Down, The Dictator, Wild Bill.....ze staan allemaal nog op me te wachten.
wat is een hd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
pirate band of misfits heb ik gister samen met dictator binnen gehaald. Heb nog wel wat meer op mijn HD staat, maar voornamelijk films die ik eigenlijk helemaal niet wil zien
not sure if serious...quote:
quote:
Nee dat kan niet... je werkt toch met computers of niet?quote:
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...
trollollolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee dat kan niet... je werkt toch met computers of niet?
Sorry, ik ga niet de LOTR trilogie lezen... Maar je hebt de boeken gelezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.
was dat?quote:
Misschien moet je wat geld donerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..
aan wie?quote:
Aan mij mag altijd :-)quote:
ik heb net 2 opdrachten geplaatst om te werken onder regie volgende week dus je bent welkomquote:
Welkom om geld te ontvangen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb net 2 opdrachten geplaatst om te werken onder regie volgende week dus je bent welkom
nee ik zoek een pool die mij even 2 dagen kan helpen sjouwenquote:
Ik.... Alleen dan wel van de pre-2000 films...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga een Al Pacino fanclub oprichten.
Wie doet mee?
Ik ben geen poolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee ik zoek een pool die mij even 2 dagen kan helpen sjouwen
als je kunt sjouwen is t ook goedquote:
Nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je kunt sjouwen is t ook goed27,50 uurloon wit...
zie dmquote:
Dat is niet niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je kunt sjouwen is t ook goed27,50 uurloon wit...
Daar kan ik ook heeeeeeeeel slecht tegen, als het afwijkt van het boel. Het liefste zet ik dan meteen de film uit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..
Huur en voedsel is al duur genoegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan je een nieuwe telefoon kopen
lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Daar kan ik ook heeeeeeeeel slecht tegen, als het afwijkt van het boel. Het liefste zet ik dan meteen de film uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |