Hangt erg van de film af, Avatar zonder is toch minder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.
Dat komt omdat animatie in lagen wordt opgebouwd. Daarom ziet The Lion King er in 3D ook gewoon goed uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij Tron werkte het prima, bij Shrek zelfs ook nog wel. Bij Alice in Wonderland was het echt kut. Het ligt maar net aan de film, ik heb het idee dat animatie sowieso al beter met 3D werkt, maar ook bij Prometheus dus was het gewoon prima. Geef het nog even wat tijd, ik denk dat het op den duur echt wel een toevoeging aan films gaat worden (vooral films waarbij het om de mooi gaat).
Daar is het dan ook snel achteraf bij toegevoegdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef Asap het volgende:
[..]
Hangt erg van de film af, Avatar zonder is toch minder.
Maar iets als The Last Airbender 3DHarry Potters hoeven ook niet van mij
IMAX ben ik wel fan van
Ik heb nog nooit een film gezien waarbij ik dacht dat het voor meer gebrukt werd dan een mogelijk leuker uiterlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.
Creature from the Black Lagoon komt wel binnenkort in 3D uit lijkt me wel grappig om te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Enige soort film wat ik eigenlijk wel een keer zou willen zien in "real 3d" is een zwart/wit film noir
Maar die heeft nauwelijks interessante camerahoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Creature from the Black Lagoon komt wel binnenkort in 3D uit lijkt me wel grappig om te zien
Er zijn helaas maar 5 3d films uit de 50s dus veel keuze is er nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar die heeft nauwelijks interessante camerahoeken
Welke zijn die andere 4?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar 5 3d films uit de 50s dus veel keuze is er niet
Oh ja House of Wax heeft natuurlijk ook die belachelijk nutteloze scenes met die circus pipo bij de ingangquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Sands het volgende:
[..]
1954
Creature from the Black Lagoon
Dial M for Murder
1953
Hondo
House of Wax
1952
Bwana Devil
Die scene is zo slecht jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh ja House of Wax heeft natuurlijk ook die belachelijk nutteloze scenes met die circus pipo bij de ingangDat is toch wel het toppunt van hoe het dus niet moet
haha tsja kwestie van interpretatie denk ik..quote:
Exactquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha tsja kwestie van interpretatie denk ik..
Daar zou ik met die eerste hints echt nooit zijn opgekomenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat Sam hem niet beantwoord heeft...
ik kon geen hoofdloos plaatje vinden die het niet meteen weg gaf...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar zou ik met die eerste hints echt nooit zijn opgekomen
Altijd hebben ze inderdaad iets met een kenmerkende stem, waardoor ik het steeds minder kenmerkend vind voor de antwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Robby87 het volgende:
Die trademarks hè Sands, welke acteur daarvan heeft geen husky voice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |