Klopt, plot- en karaktergewijs gebeurt er bijster weinig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Kun je Bij The Turin Horse überhaupt wel iets spoileren? Het lijkt me nou niet een film die niet meer leuk is als je weet hoe een bepaalde scène gaat.
Dat vroeg ik me ook af toen er werd gezegd dat ik spoilers moest gebruiken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Kun je Bij The Turin Horse überhaupt wel iets spoileren? Het lijkt me nou niet een film die niet meer leuk is als je weet hoe een bepaalde scène gaat.
Nee, dat denk ik niet. Maar ik zou het gewoon nooit doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen er werd gezegd dat ik spoilers moest gebruiken...misschien bedoelde hij het wel sarcastisch en had ik het niet door...
Eensch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ik doelde dan ook niet op het plotquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dan zit je toch altijd fout als je niet spoilerstags gebruikt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik zou het gewoon nooit doen, kun je nooit fout zitten.
Waar dan wel op Sam?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op het plot
Nooit als in geen spoilers gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zit je toch altijd fout als je niet spoilerstags gebruikt?
Maar ook dat maakt toch niks uit? Of ben je bang dat het foutje je dan opeens meer opvalt en je je daar aan gaat ergeren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je zat een heel camerashot in detail uit te leggen
Klopt, maar ik wist niet hoe anders moest uitleggen dat ik die scene bedoelde... aangezien er vaker het zelfde gebeurd alleen anders in beeld gebracht word..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je zat een heel camerashot in detail uit te leggen
Jij leest veel boeken hè, die naderhand zijn verfilmd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef picodealion het volgende:
Het boek is vele malen beter zelfs.
Ik zie het liever zelf voordat ik al weet hoe een bepaald shot precies gaat. Vooral als het gaat om films die goed camerawerk hebben. Waar ik bij tarr voor het gemak maar even vanuit ga.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ook dat maakt toch niks uit? Of ben je bang dat het foutje je dan opeens meer opvalt en je je daar aan gaat ergeren?
Ik wil je in me.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
Die knotsgekke, gekke Picodealion, waar ik een zo hoog mogelijke hoed voor afneem.
Ja, daar baalde ik ook van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Baszh het volgende:
Goede uitslag imo Sands, alleen wel jammer van 27, 28 en 40. En jammer dat de twee van 61 tegen elkaar kwamen
Daar staan wel ontzettend veel topfilms tussen hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Heb weer wat gedownload.
Welke film zal ik gaan kijken (de lichtgrijze heb ik gezien)?
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?quote:
Best veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?
Het gaat er volgens mij meer om dat je in ieder topic je gebrek aan smaak tentoonstelt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?
over smaak valt niet te twisten picoquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het gaat er volgens mij meer om dat je in ieder topic je gebrek aan smaak tentoonstelt.
Maar jij kijkt alleen nieuwe films?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten pico
eigenlijk wel.. Dat worden vanzelf klassiekersquote:
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mitchum > Bogart, Stewart en Willis bij elkaar
Ik heb geen fetishquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je doet net alsof ja een optie was met jouw Stewart fetish
afwijking?quote:
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?quote:
Nee ik kijk gewoon (bijna) allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?
zoveel tijd heb ik nietquote:
Kan makkelijk beidequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?
kennelijk wel als je alles kijktquote:
als je nu ook nog ff 4 lions gaat kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef Robby87 het volgende:
Sam en Sands bedankt voor de tip. Heb genoten van Cool Hand Luke. Prachtig geschoten film ook, zag dat de cinematographer Conrad L. Hall was... dan zit het wel snor
Dacht eerst dat dit een stevige dramafilm was, maar niet hè. Is die goed te pruimen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je nu ook nog ff 4 lions gaat kijkendat is pas een bazenfilm
Zonde, er zijn zat goede films van voor die tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk wel.. Dat worden vanzelf klassiekers![]()
Ik kijk dan ook liever naar Bruce Willis dan naar Humphrey Bogart
Oude films boeien mij gewoon totaal niet.. Ik vind het van voor de jaren 90 vaak al lastig te pruimen...
ik vond het hylarischquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dit een stevige dramafilm was, maar niet hè. Is die goed te pruimen?
ow daar twijfel ik ook niet aan... Enige waar ik aan twijfel is of wat jij een goede film vindt ik ook een goede film zal vinden..quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zonde, er zijn zat goede films van voor die tijd.
Grote kans van nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow daar twijfel ik ook niet aan... Enige waar ik aan twijfel is of wat jij een goede film vindt ik ook een goede film zal vinden..
dat lijkt mij ook.. maar om dat te zeggen dat de iemand een wansmaak heeft..quote:
Of het Syndroom van Foxquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef The_Substitute het volgende:
Klinkt 'bekrompen smaak' wat beter?
Ik doelde dan ook meer op je 'het is zwart-wit dus het is kut' instelling.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook.. maar om dat te zeggen dat de iemand een wansmaak heeft..
Ja, ik stelde de vraag zo open mogelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef picodealion het volgende:
Ja, en dan de speler met DVD en al het raam uit.
Ja, alleen ik weet niet of je het einde wel geestelijk aankanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:04 schreef Robby87 het volgende:
Sands, ik heb hier thuis de dvd van An American in Paris liggen. Is het de moeite waard om deze in de DVD-speler te stoppen?
dat is een kwestie van interpretatie jongen.. Ik zei alleen dat ik een kleuren tv had.. Dat jij daar van maakt dat ik zwart/wit kut vind (wat overigens in het algemeen wel zo is) Ik wilde daar alleen mee aangeven dat ik de vraag niet kon beantwoorden...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook meer op je 'het is zwart-wit dus het is kut' instelling.
Gaat er een klein poesje dood?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, alleen ik weet niet of je het einde wel geestelijk aankan
Naja, ik heb hem dus al eens opgezet en toen weer uitgezet. Zodra de productiemaatschappij logo's in beeld kwamen begon er een homo heel hard te zingen en te dansen.quote:
Tja, autisten hequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat is een kwestie van interpretatie jongen.. Ik zei alleen dat ik een kleuren tv had.. Dat jij daar van maakt dat ik zwart/wit kut vind (wat overigens in het algemeen wel zo is) Ik wilde daar alleen mee aangeven dat ik de vraag niet kon beantwoorden...
Wat vond je van Pina? Ik wilde hem destijds in de bioscoop zien in 3D, maar is er niet meer van gekomen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, Pina was ook prima te doen. Dat is anderhalf uur dansscene.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, ik heb hem dus al eens opgezet en toen weer uitgezet. Zodra de productiemaatschappij logo's in beeld kwamen begon er een homo heel hard te zingen en te dansen.
Maar misschien moet ik zelf een dansje maken om helemaal in de sfeer te komen?
Ik vond die 17 minuten achter elkaar al teveel wordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, Pina was ook prima te doen. Dat is anderhalf uur dansscene.
Okee, klinkt goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:27 schreef picodealion het volgende:
Prachtig. Niet veel verhaal, maar erg mooie choreografie (uiteraard). Hij draaide niet al te lang geleden nog in Arnhem, dus misschien kan het nog.
Prometheus heeft hele goede 3D, maar dan vooral meer diepte en minder wat uit het beeld komt vliegen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef picodealion het volgende:
Ja, vond ik wel. Het is niet zoals bij Avatar of Tron opeens heel overweldigend 3D, maar meer zoals bij Prometheus niet heel opvallend, maar maakt zeker wel een verschil bij een aantal scenes.
Precies. Dat was bij Pina dus ook. Maar nee, je mist er niet veel aan als je het zonder 3D kijkt, behalve dat het net niet helemaal zo mooi is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Prometheus heeft hele goede 3D, maar dan vooral meer diepte en minder wat uit het beeld komt vliegen.
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef RanTheMan het volgende:
Maar de grote vraag is voegt 3d Nou echt iets toe? Of mis je totaal niets als het er niet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |