Maar jij kijkt alleen nieuwe films?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten pico
eigenlijk wel.. Dat worden vanzelf klassiekersquote:
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
Mitchum > Bogart, Stewart en Willis bij elkaar
Ik heb geen fetishquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je doet net alsof ja een optie was met jouw Stewart fetish
afwijking?quote:
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?quote:
Nee ik kijk gewoon (bijna) allesquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?
zoveel tijd heb ik nietquote:
Kan makkelijk beidequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
maar goed, jij vult dus letterlijk je avonden met oudere films en nieuwe films laat je links liggen?
kennelijk wel als je alles kijktquote:
als je nu ook nog ff 4 lions gaat kijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef Robby87 het volgende:
Sam en Sands bedankt voor de tip. Heb genoten van Cool Hand Luke. Prachtig geschoten film ook, zag dat de cinematographer Conrad L. Hall was... dan zit het wel snor
Dacht eerst dat dit een stevige dramafilm was, maar niet hè. Is die goed te pruimen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je nu ook nog ff 4 lions gaat kijkendat is pas een bazenfilm
Zonde, er zijn zat goede films van voor die tijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
eigenlijk wel.. Dat worden vanzelf klassiekers![]()
Ik kijk dan ook liever naar Bruce Willis dan naar Humphrey Bogart
Oude films boeien mij gewoon totaal niet.. Ik vind het van voor de jaren 90 vaak al lastig te pruimen...
ik vond het hylarischquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat dit een stevige dramafilm was, maar niet hè. Is die goed te pruimen?
ow daar twijfel ik ook niet aan... Enige waar ik aan twijfel is of wat jij een goede film vindt ik ook een goede film zal vinden..quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zonde, er zijn zat goede films van voor die tijd.
Grote kans van nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ow daar twijfel ik ook niet aan... Enige waar ik aan twijfel is of wat jij een goede film vindt ik ook een goede film zal vinden..
dat lijkt mij ook.. maar om dat te zeggen dat de iemand een wansmaak heeft..quote:
Of het Syndroom van Foxquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:00 schreef The_Substitute het volgende:
Klinkt 'bekrompen smaak' wat beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |