eh ik heb toch net niet de finale gemist hequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Wel echt bizar, die Usain Bolt rent dus gewoon bijna tegen de 38 km/h over 100m... sick.
Is die al aan het lopen dan? Ik heb BBC opstaan en zie alleen vrouwen rennen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Wel echt bizar, die Usain Bolt rent dus gewoon bijna tegen de 38 km/h over 100m... sick.
Nee maar zijn WR staat op 9,58.. het begint zometeenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
eh ik heb toch net niet de finale gemist he
Maar ze denken dat die andere jamaicaan toch gaat winnen? Zijn sparringpartner...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar zijn WR staat op 9,58.. het begint zometeen
Ik denk dat Bolt gaat winnen, die man is zo superieur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar ze denken dat die andere jamaicaan toch gaat winnen? Zijn sparringpartner...
Mooi, ik heb eigenlijk nauwelijks nog iets van die os gezien, maar die tien seconden kan ik wel even tijd voor vrij makenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee maar zijn WR staat op 9,58.. het begint zometeen
idd, maar ik hoef ook geen rekening te houden met mijn snelheidquote:
Topsnelheid wel 45quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind die Inge de Bruin zo heerlijk ordinair -O_quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom kunnen de NL commentatoren niet wat meer lijken op de Britse... Ik heb me vandeweek zo geergerd aan sommige commentatoren..
Hehehe, en die vent die erbij zat kon er geen woord tussen krijgen. Maar dat was nog wel leuk. Maar die commentator bij het boogschieten, toen die nederlander 4de werd. Hij kon geen goed woord zeggen en vroeg alleen maar naar hoe slecht hij zich voelde en wat voor nederlaag was en hoe depressief hij zich voelde. Terwijl die jonge blij was zover gekomen te zijn op een OS en dat dit zijn beste sessie ooit was...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind die Inge de Bruin zo heerlijk ordinair -O_
Ik heb niks gezien van dat boogschieten, maar is dat een sport?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hehehe, en die vent die erbij zat kon er geen woord tussen krijgen. Maar dat was nog wel leuk. Maar die commentator bij het boogschieten, toen die nederlander 4de werd. Hij kon geen goed woord zeggen en vroeg alleen maar naar hoe slecht hij zich voelde en wat voor nederlaag was en hoe depressief hij zich voelde. Terwijl die jonge blij was zover gekomen te zijn op een OS en dat dit zijn beste sessie ooit was...
Hahah, nee 10 pijlen geloof ik. Hij deed het best goed in zijn eerste ronde had hij de voormalig wereldkampioen ofzo eruit geschoten. Maar uiteindelijk dus vierde. (heb alleen samenvattingen ervan gezien...)quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van dat boogschieten, maar is dat een sport?
3x een pijltje trekken en dan lekker water lurken ofzo?
Vereist nogal wat concentratiequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien van dat boogschieten, maar is dat een sport?
3x een pijltje trekken en dan lekker water lurken ofzo?
Dat is toch bij darten ook zo? Alhoewel, die lui rookten en zaten met pullen bier pijltjes te gooienquote:
Klopt, plot- en karaktergewijs gebeurt er bijster weinig.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Kun je Bij The Turin Horse überhaupt wel iets spoileren? Het lijkt me nou niet een film die niet meer leuk is als je weet hoe een bepaalde scène gaat.
Dat vroeg ik me ook af toen er werd gezegd dat ik spoilers moest gebruiken...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Kun je Bij The Turin Horse überhaupt wel iets spoileren? Het lijkt me nou niet een film die niet meer leuk is als je weet hoe een bepaalde scène gaat.
Nee, dat denk ik niet. Maar ik zou het gewoon nooit doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af toen er werd gezegd dat ik spoilers moest gebruiken...misschien bedoelde hij het wel sarcastisch en had ik het niet door...
Eensch.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Ik doelde dan ook niet op het plotquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dan zit je toch altijd fout als je niet spoilerstags gebruikt?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Maar ik zou het gewoon nooit doen, kun je nooit fout zitten.
Waar dan wel op Sam?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op het plot
Nooit als in geen spoilers gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan zit je toch altijd fout als je niet spoilerstags gebruikt?
Maar ook dat maakt toch niks uit? Of ben je bang dat het foutje je dan opeens meer opvalt en je je daar aan gaat ergeren?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je zat een heel camerashot in detail uit te leggen
Klopt, maar ik wist niet hoe anders moest uitleggen dat ik die scene bedoelde... aangezien er vaker het zelfde gebeurd alleen anders in beeld gebracht word..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je zat een heel camerashot in detail uit te leggen
Jij leest veel boeken hè, die naderhand zijn verfilmd?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef picodealion het volgende:
Het boek is vele malen beter zelfs.
Ik zie het liever zelf voordat ik al weet hoe een bepaald shot precies gaat. Vooral als het gaat om films die goed camerawerk hebben. Waar ik bij tarr voor het gemak maar even vanuit ga.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ook dat maakt toch niks uit? Of ben je bang dat het foutje je dan opeens meer opvalt en je je daar aan gaat ergeren?
Ik wil je in me.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:09 schreef Robby87 het volgende:
Die knotsgekke, gekke Picodealion, waar ik een zo hoog mogelijke hoed voor afneem.
Ja, daar baalde ik ook van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:49 schreef Baszh het volgende:
Goede uitslag imo Sands, alleen wel jammer van 27, 28 en 40. En jammer dat de twee van 61 tegen elkaar kwamen
Daar staan wel ontzettend veel topfilms tussen hoor!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:06 schreef Robby87 het volgende:
Heb weer wat gedownload.
Welke film zal ik gaan kijken (de lichtgrijze heb ik gezien)?
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?quote:
Best veelquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?
Het gaat er volgens mij meer om dat je in ieder topic je gebrek aan smaak tentoonstelt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja hoeveel van zijn films zijn in zwart wit?
over smaak valt niet te twisten picoquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het gaat er volgens mij meer om dat je in ieder topic je gebrek aan smaak tentoonstelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |