Daar heb ik ook altijd moeite meequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Paardindewei het volgende:
Beetje jammer dat je het jaar van release ook moet beantwoorden in het trivia topic. Toevallig die film laatst nog gezien
Hij staat op zijn strepen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
jij zou serieus moeilijk doen over een streepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Interresanter dan Timothy Dalton, maar ik ken leukere actrieses...quote:
V&D volgens mij wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand in welke winkel je iets fatsoenlijks kunt kopen om een poster op te hangen? Ik wil hem het liefst opnieuw gebruiken, en het formaat is 61 bij 92 cm.
Ikea, amazonquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand in welke winkel je iets fatsoenlijks kunt kopen om een poster op te hangen? Ik wil hem het liefst opnieuw gebruiken, en het formaat is 61 bij 92 cm.
Huh? Maar dat was toch al nadat de vraag geraden was dat ik negatief deed over d'r?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach hoe stom, vlak nadat dyon negatief doet over Jenniferhad het kunnenb weten
ze zit ook in Hulkquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? Maar dat was toch al nadat de vraag geraden was dat ik negatief deed over d'r?
o echt. dat wist ik niet...quote:
De wat?quote:
met jongensachige heupen zoals bij het turnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ehm...tja. Wat ik al zei, ik ken aantrekkelijkere actrices
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |