Daar heb ik ook altijd moeite meequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:47 schreef Paardindewei het volgende:
Beetje jammer dat je het jaar van release ook moet beantwoorden in het trivia topic. Toevallig die film laatst nog gezien
Hij staat op zijn strepen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
jij zou serieus moeilijk doen over een streepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Interresanter dan Timothy Dalton, maar ik ken leukere actrieses...quote:
V&D volgens mij wel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand in welke winkel je iets fatsoenlijks kunt kopen om een poster op te hangen? Ik wil hem het liefst opnieuw gebruiken, en het formaat is 61 bij 92 cm.
Ikea, amazonquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand in welke winkel je iets fatsoenlijks kunt kopen om een poster op te hangen? Ik wil hem het liefst opnieuw gebruiken, en het formaat is 61 bij 92 cm.
Huh? Maar dat was toch al nadat de vraag geraden was dat ik negatief deed over d'r?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach hoe stom, vlak nadat dyon negatief doet over Jenniferhad het kunnenb weten
ze zit ook in Hulkquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? Maar dat was toch al nadat de vraag geraden was dat ik negatief deed over d'r?
o echt. dat wist ik niet...quote:
De wat?quote:
met jongensachige heupen zoals bij het turnenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ehm...tja. Wat ik al zei, ik ken aantrekkelijkere actrices
ehh... dunno. Kan ook niet zeggen dat die turnsters echt jongensachtige heupen hebben...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
met jongensachige heupen zoals bij het turnen
Stel daar dan eens plaatjesvragen over, want van groene monsters hebben we blijkbaar niet veel verstandquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ehm...tja. Wat ik al zei, ik ken aantrekkelijkere actrices
Vooral ook als je dan ziet dat niemand zich aan de regels houdt en de jury maar wat willekeurigs doet...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Whahaha, snelwandelen @ OS... dat ziet er toch niet uit man
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Stel daar dan eens plaatjesvragen over, want van groene monsters hebben we blijkbaar niet veel verstand
Ze wiegen zo mooi met de heupen. Is volgens mij echt niet goed voor de knieën en heupen overigens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef Robby87 het volgende:
Whahaha, snelwandelen @ OS... dat ziet er toch niet uit man
Ik ben soms voorspelbaar jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ach hoe stom, vlak nadat dyon negatief doet over Jenniferhad het kunnenb weten
Hmm, bij nader inzien doe maar niet, daar weet ik nog vele malen minder van dan Louquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vooral ook als je dan ziet dat niemand zich aan de regels houdt en de jury maar wat willekeurigs doet...
[..]
[ afbeelding ]
De gokpuntjes laat ik aan sands overquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef dyonvbaal het volgende:
O wacht, ik lees weer eens niet goed...
Maar SamSek, lees die laatste aanwijzing eens goed... dan moet je toch zo op een naam kunnen komen en iets kunnen gokken...
Ik weet ook niks over haar. Weet dat ze in Letters to juliet speeld en daar moest ik eerst de naam opzoekenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm, bij nader inzien doe maar niet, daar weet ik nog vele malen minder van dan Lou
[..]
De gokpuntjes laat ik aan sands over
Ik ken haar alleen uit Chloe en verder mijd ik haar filmsquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet ook niks over haar. Weet dat ze in Letters to juliet speeld en daar moest ik eerst de naam opzoeken![]()
Gaat het, wil je een tissue?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
Net klaar met het tot nu toe tellen van alle stemmen voor het animatie tournament... zoveel favorieten gesneuveld
Zal wel meevallenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
Net klaar met het tot nu toe tellen van alle stemmen voor het animatie tournament... zoveel favorieten gesneuveld
Indd tenminste geen Woody Allenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oja, ik weet al waar die andere voor is.
Wie gaat het worden? Jennifer Connely of Amanda Seyfried?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oja, ik weet al waar die andere voor is.
Geen van beidequote:Op zondag 5 augustus 2012 20:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie gaat het worden? Jennifer Connely of Amanda Seyfried?
Die jaquote:
toch niet bij jou of wel?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:13 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben ben trouwens afgeknapt op Lisa Kudrow.
Hoorde laatst dat ze chlamydia heeft opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |