Smaken verschillen, maar kom maar met iets anders danquote:
Hoezo mij kennende?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands kennende Jennifer toen ze in once upon a time in america speelde
Heb je wel echt een verkeerde foto uitgekozen... kan er alleen om lachen...quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef Robby87 het volgende:
Geef mij maar onze Kilimanjaro![]()
[ afbeelding ]
Wat een scheetje...
Wies dat? Al zal die er nu vast niet meer zo uitzien...quote:
Jij bent ook A-seksueel.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb je wel echt een verkeerde foto uitgekozen... kan er alleen om lachen...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Kudrow vind ik overigens onbegrijpelijker dan Seyfried en Stiles bij elkaar
Christina Ricci in buffalo 66. Ziet er nu ook nog goed uit hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wies dat? Al zal die er nu vast niet meer zo uitzien...
heheh ja... Maar ik dacht aan de kwaliteit te zien dat het een film uit de jaren 60/70 wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Christina Ricci in buffalo 66. Ziet er nu ook nog goed uit hoor
Ik heb een reputatie hier? Verwar je me niet met fox?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
sorry, ik bedoel je reputatie hier kennende
Die opmerking heb je al eens eerder gemaakt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:18 schreef Robby87 het volgende:
Ik wist niet dat jij bi-curious bent Jos?
Eh geen idee, bij fox was het toch elke vrouw?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie hier? Verwar je me niet met fox?
Leven die nog dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh geen idee, bij fox was het toch elke vrouw?
aw gossie toch, is Plague Dogs wegquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:09 schreef Sands het volgende:
Net klaar met het tot nu toe tellen van alle stemmen voor het animatie tournament... zoveel favorieten gesneuveld
Nee nee fox wilde ze jong, dun, klein en tietloos.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh geen idee, bij fox was het toch elke vrouw?
O, dus FF vind die turnmeisjes wel watquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee nee fox wilde ze jong, dun, klein en tietloos.
Oh, in dat geval mijn excuses, ik neem de opmerking terugquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee nee fox wilde ze jong, dun, klein en tietloos.
Mij fox zijn reputatie proberen toe te schuiven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh, in dat geval mijn excuses, ik neem de opmerking terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |