Nee dat kan niet... je werkt toch met computers of niet?quote:
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...
trollollolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee dat kan niet... je werkt toch met computers of niet?
Sorry, ik ga niet de LOTR trilogie lezen... Maar je hebt de boeken gelezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.
was dat?quote:
Misschien moet je wat geld donerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..
aan wie?quote:
Aan mij mag altijd :-)quote:
ik heb net 2 opdrachten geplaatst om te werken onder regie volgende week dus je bent welkomquote:
Welkom om geld te ontvangen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb net 2 opdrachten geplaatst om te werken onder regie volgende week dus je bent welkom
nee ik zoek een pool die mij even 2 dagen kan helpen sjouwenquote:
Ik.... Alleen dan wel van de pre-2000 films...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga een Al Pacino fanclub oprichten.
Wie doet mee?
Ik ben geen poolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee ik zoek een pool die mij even 2 dagen kan helpen sjouwen
als je kunt sjouwen is t ook goedquote:
Nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je kunt sjouwen is t ook goed27,50 uurloon wit...
zie dmquote:
Dat is niet niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je kunt sjouwen is t ook goed27,50 uurloon wit...
Daar kan ik ook heeeeeeeeel slecht tegen, als het afwijkt van het boel. Het liefste zet ik dan meteen de film uit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..
Huur en voedsel is al duur genoegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan je een nieuwe telefoon kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |