Hangt erg van de film af, Avatar zonder is toch minder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.
Dat komt omdat animatie in lagen wordt opgebouwd. Daarom ziet The Lion King er in 3D ook gewoon goed uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij Tron werkte het prima, bij Shrek zelfs ook nog wel. Bij Alice in Wonderland was het echt kut. Het ligt maar net aan de film, ik heb het idee dat animatie sowieso al beter met 3D werkt, maar ook bij Prometheus dus was het gewoon prima. Geef het nog even wat tijd, ik denk dat het op den duur echt wel een toevoeging aan films gaat worden (vooral films waarbij het om de mooi gaat).
Daar is het dan ook snel achteraf bij toegevoegdquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:43 schreef Asap het volgende:
[..]
Hangt erg van de film af, Avatar zonder is toch minder.
Maar iets als The Last Airbender 3DHarry Potters hoeven ook niet van mij
IMAX ben ik wel fan van
Ik heb nog nooit een film gezien waarbij ik dacht dat het voor meer gebrukt werd dan een mogelijk leuker uiterlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb 1 film in 3D gezien: Hugo. Voor mij hoeft het niet.
Creature from the Black Lagoon komt wel binnenkort in 3D uit lijkt me wel grappig om te zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Enige soort film wat ik eigenlijk wel een keer zou willen zien in "real 3d" is een zwart/wit film noir
Maar die heeft nauwelijks interessante camerahoekenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Creature from the Black Lagoon komt wel binnenkort in 3D uit lijkt me wel grappig om te zien
Er zijn helaas maar 5 3d films uit de 50s dus veel keuze is er nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar die heeft nauwelijks interessante camerahoeken
Welke zijn die andere 4?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar 5 3d films uit de 50s dus veel keuze is er niet
Oh ja House of Wax heeft natuurlijk ook die belachelijk nutteloze scenes met die circus pipo bij de ingangquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:05 schreef Sands het volgende:
[..]
1954
Creature from the Black Lagoon
Dial M for Murder
1953
Hondo
House of Wax
1952
Bwana Devil
Die scene is zo slecht jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh ja House of Wax heeft natuurlijk ook die belachelijk nutteloze scenes met die circus pipo bij de ingangDat is toch wel het toppunt van hoe het dus niet moet
haha tsja kwestie van interpretatie denk ik..quote:
Exactquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha tsja kwestie van interpretatie denk ik..
Daar zou ik met die eerste hints echt nooit zijn opgekomenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik vind t jammer dat Sam hem niet beantwoord heeft...
ik kon geen hoofdloos plaatje vinden die het niet meteen weg gaf...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Daar zou ik met die eerste hints echt nooit zijn opgekomen
Altijd hebben ze inderdaad iets met een kenmerkende stem, waardoor ik het steeds minder kenmerkend vind voor de antwoordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Robby87 het volgende:
Die trademarks hè Sands, welke acteur daarvan heeft geen husky voice?
Ik verzin die ook nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:18 schreef Robby87 het volgende:
Die trademarks hè Sands, welke acteur daarvan heeft geen husky voice?
tsja als niemand in staat is een antwoord te geven..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Robby87 het volgende:
Ben je lekker het topic aan het volspammen Ran?
Tja, ik kan er ook niks aan doen dat Wijchen aan kliko's doet.. zakken was makkelijker geweest maar dat zat er blijkbaar niet in...quote:
We zitten in de periode Juli/Augustus; wat denk je?quote:
Bedankt voor het terugbrengen van mijn kliko vlegelquote:
Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Is die film de moeite waard om te kijken?
Zo ben ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedankt voor het terugbrengen van mijn kliko vlegel
Ziet het er in Nijmegen net zo slecht uit als in Wijchen?quote:
Ja, elke boom ziet eruit om je aan op te hangen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ziet het er in Nijmegen net zo slecht uit als in Wijchen?
Hahah, gelukkig roepen de bomen dat bij mij niet zo opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, elke boom ziet eruit om je aan op te hangen.
Niet voor het weer, was gisteren erg druk in de stadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hahah, gelukkig roepen de bomen dat bij mij niet zo opMaar tis dus eigenlijk niet de moeite waard om in Nijmegen een rondje door het centrum te gaan wandelen...
Ik heb hem al een tijd niet meer gezien, maar ik vond hem altijd wel leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Is die film de moeite waard om te kijken?
Ik kijk hem wel gewoon, en als hij slecht is komen er gewoon allemaal animatievragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijd niet meer gezien, maar ik vond hem altijd wel leuk
Dan moet je hem maar gewoon leuk vindenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kijk hem wel gewoon, en als hij slecht is komen er gewoon allemaal animatievragen.
waarom moeten je daarbij vasthouden?quote:
Musical filmquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
waarom moeten je daarbij vasthouden?
Hij lijkt er inderdaad wel een beetje opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
Net An American in Paris gezien:
[ afbeelding ]
Gene Kelly met een paardenstaart, dat is toch net Steven Seagal!
[ afbeelding ]
Nee, dat was het gevoel tijdens het kijken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij lijkt er inderdaad wel een beetje op![]()
Maar je vond de film dus niks? Of is Maarten van Rossum jouw standaard uiting van blijdschap?
Dan weet ik welke film ik niet hoef te gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, dat was het gevoel tijdens het kijken...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:41 schreef Robby87 het volgende:
Net An American in Paris gezien:
[ afbeelding ]
Gene Kelly met een paardenstaart, dat is toch net Steven Seagal!
[ afbeelding ]
The Hunger Games is aardigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar eens een leuke film kijkenVast geen MvR voor mij
Welke ga je kijken Dyon?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ga maar eens een leuke film kijkenVast geen MvR voor mij
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...quote:
Boek niet gelezen, dat scheeltquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...
Die heb ik van de week ook binnengehaald, ik hoor wel van je of het de moeite waard is. En dankzij een tip op dit forum ook Four Lions geleached, binnenkort die ook maar kijken.quote:
Die is ook zeker leukquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die heb ik van de week ook binnengehaald, ik hoor wel van je of het de moeite waard is. En dankzij een tip op dit forum ook Four Lions geleached, binnenkort die ook maar kijken.
quote:
pirate band of misfits heb ik gister samen met dictator binnen gehaald. Heb nog wel wat meer op mijn HD staat, maar voornamelijk films die ik eigenlijk helemaal niet wil zienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:07 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb nog zoveel films op m'n HD staan die ik nog moet kijken dat ik elke avond moeilijk een keuze kan maken.
Four Lions, Hachiko, Pirates! Band of Misfits, Scent of a Woman, Green Zone, Syriana, Black Hawk Down, The Dictator, Wild Bill.....ze staan allemaal nog op me te wachten.
wat is een hd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
pirate band of misfits heb ik gister samen met dictator binnen gehaald. Heb nog wel wat meer op mijn HD staat, maar voornamelijk films die ik eigenlijk helemaal niet wil zien
not sure if serious...quote:
quote:
Nee dat kan niet... je werkt toch met computers of niet?quote:
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond em meer dan aardig. Alleen jammer dat het aardig afwijkt van het boek...
trollollolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee dat kan niet... je werkt toch met computers of niet?
Sorry, ik ga niet de LOTR trilogie lezen... Maar je hebt de boeken gelezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Afwijkt? Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen uit het boek, maar als je gaat kijken hoeveel ze hebben moeten knippen voor de LOTR trilogie bijvoorbeeld, dan valt Hunger Games nog in het niet.
was dat?quote:
Misschien moet je wat geld donerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..
aan wie?quote:
Aan mij mag altijd :-)quote:
ik heb net 2 opdrachten geplaatst om te werken onder regie volgende week dus je bent welkomquote:
Welkom om geld te ontvangen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik heb net 2 opdrachten geplaatst om te werken onder regie volgende week dus je bent welkom
nee ik zoek een pool die mij even 2 dagen kan helpen sjouwenquote:
Ik.... Alleen dan wel van de pre-2000 films...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga een Al Pacino fanclub oprichten.
Wie doet mee?
Ik ben geen poolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nee ik zoek een pool die mij even 2 dagen kan helpen sjouwen
als je kunt sjouwen is t ook goedquote:
Nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je kunt sjouwen is t ook goed27,50 uurloon wit...
zie dmquote:
Dat is niet niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als je kunt sjouwen is t ook goed27,50 uurloon wit...
Daar kan ik ook heeeeeeeeel slecht tegen, als het afwijkt van het boel. Het liefste zet ik dan meteen de film uit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat vind dan ook bij the girl with the dragon tattoo.. En bij game of thrones is het helemaal schandalig hoeveel ze weg laten..
Huur en voedsel is al duur genoegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan je een nieuwe telefoon kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |