Okee thxquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrees van niet. Alleen Dibaba heeft een PR staan van onder de 30 minuten.
Er is een kwalificatieafstand. Als je die afstand haalt, mag je sowieso naar de finale en krijg je een grote Q. Het finaleveld moet echter uit minstens 12 atleten bestaan. Meestal kom je daar met directe gekwalificeerden niet aan en wordt het veld opgevuld met de besten daarachter en die krijgen een kleine qquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is er bij de onderdelen een kleine q en een hoofdletter Q? Wat is het verschil?
Waarom? Na morgen geen zwemmen meer dus alle aandacht voor atletiekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:21 schreef Maver24 het volgende:
Zit me nu af te vragen. Komende week heb je dus alle finales in de avond. Nu met hoe de nos
de programmering heeft ben ik bang dat we veel naar andere zenders moeten gaan om het live te zien
Thanksquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef PieterBas het volgende:
Kleine q is tijdssnelste, grote Q is gekwalificeerd vanwege plaats
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van atletiek, tis dat er vrouwen meedoen maar kan wel van de Olympische Spelen af dit gedoe.
nee, onverbrande energiequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
Die kogelstoters hebben toch wel iets te veel vet
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Nober het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van atletiek, tis dat er vrouwen meedoen maar kan wel van de Olympische Spelen af dit gedoe.
Als er een Q is dan ben je gekwalificeerd omdat je de kwalificatie-eis voor de finale gehaald hebt of je op de juiste plek in de series bent geeindigd. Als er een kleine q is dan kan je een tijdsnelste zijn of kan het zo zijn dat je afstand toch genoeg was voor een finaleplek bij de beste 12, maar onder de kwalificatie-afstand.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom is er bij de onderdelen een kleine q en een hoofdletter Q? Wat is het verschil?
Mag ik hopen en anders gaat ES en Sporza gewoon aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom? Na morgen geen zwemmen meer dus alle aandacht voor atletiek
Dat was net als verleden jaar.. Toen sommige mensen liever de voetbalwedstrijd Nederland - Argentinie wouden zien in plaats van het koningsnummer de 100mquote:
Fixedquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Waarom? Na morgen geen zwemmen meer dus alle aandacht heel veel geouwehoer, terugblikken , interviews,reclame's en een beetje atletiek
Verleden jaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was net als verleden jaar.. Toen sommige mensen liever de voetbalwedstrijd Nederland - Argentinie wouden zien in plaats van het koningsnummer de 100m
quote:
Wie kan er het verste gooien met een kogel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef Brembo het volgende:
Waarom staan een aantal athleten 10 m voor de andere? is toch oneerlijk?
Haha button bashen met 2 vingers met 1 hand. Legendarischquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:26 schreef JimboSlice het volgende:
Heerlijke game voor de echte meerkamp fan:
http://news.bbc.co.uk/sol(...)thlon/heptathlon.stm
Ook een goede oefening voor vinger- en onderarmspieren. Tevens fijn om agressie kwijt te raken als de NOS weer naar de reclame gaat.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie kan er het verste gooien met een kogel.
Wie ken er het verste gooien met een bord.
Wie kan er het verste gooien met een fiets.
Wie kan er hoogste springen.
Wie kan er het verste springen.
Wie kan er het diepste springen.
verleden keerquote:
Wie kan er het hardst fietsenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie kan er het verste gooien met een kogel.
Wie ken er het verste gooien met een bord.
Wie kan er het verste gooien met een fiets.
Wie kan er hoogste springen.
Wie kan er het verste springen.
Wie kan er het diepste springen.
Was er toen voetbal?quote:
Ethiopië, mark my words.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef kilon het volgende:
Lange afstanden bij atletiek zijn altijd zo saai.. En Kenia of Ethiopië wint op het einde.
Wie kan er het beste met zijn allen een bal in een netje werpen/schieten/gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie kan er het hardst fietsen
Wie kan het best een pijl afschieten
Wie kan het best een pistool vuren
Wie kan het best de schoolslag
quote:
Ja omdat die onder 30 kan lopen.quote:
Inderdaad. Bij EK is dat altijd wel chill. Ik zie het liefst sb en kwalificatietijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:29 schreef DeeBee het volgende:
Irritant trouwens dat je in de aankondigingen bij de 'naambordjes' niet even de stats met PB en SB ziet, zo onhandig.
quote:
Begint pas om 23.00.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Gaan ze nu ook de hele race uitzenden. Zijn ze mart vergeten
Die hebben een konijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben Ethiopië en Kenia ook een haas?
Alleen kippen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben Ethiopië en Kenia ook een haas?
Bij het zwemmen showen ze tenminste ook kwalificatietijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij EK is dat altijd wel chill. Ik zie het liefst sb en kwalificatietijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nederland had zich na... 56 jaar eens weer geplaatst voor het voetbalquote:
En loopt er 1 in de chaspattequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:30 schreef DeeBee het volgende:
Demarrage van het Japanse team!![]()
Die 'gekochte' Ethiopiers voor Bahrain enzo trouwens, pff, het blijft een beetje triest...
quote:
Niet weten wat een haas isquote:
Toppertje. Stond Sibon toen niet in de spits?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland had zich na... 56 jaar eens weer geplaatst voor het voetbal
Duitsland topic is iets verderop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:27 schreef Columbiafan het volgende:
Dit wordt hem niet voor Storl, wat zonde
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
De teleurstelling altijd voor de Afrikaanse atletes als aan de finish geen waterput blijkt te staan.Gelijk kotsen dan ook altijd. Verwende lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is bij de kopgroep aangesloten, en het is 'chasse patate'quote:
Ze missen je in klaagbaakquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Presteren ook nog niet eens, ja misschien één medaille dankzij Martina (een echte 'Nederlander').
Ja nu kan dat wel, als die waterput er staat is dat niet zo best voor het dorp.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelijk kotsen dan ook altijd. Verwende lui.
Ja natuurlijk wel. Dat is een loper die het tempo moet makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Niet weten wat een haas is
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kippatat in de chasse patat zou wat zijn
Komt er straks nog wel 1 die in de chasse patate gaat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is bij de kopgroep aangesloten, en het is 'chasse patate'
Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wel bazige taktiek, zal niet lonen maar het ziet er leuk uit.
Gaan winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Japan denkt dat het 1500 meter is.
Het is eens wat anders ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wel bazige taktiek, zal niet lonen maar het ziet er leuk uit.
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppertje. Stond Sibon toen niet in de spits?
Toppertje. Hoeveel werden we eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mij
Nee, nee, is familie van Voeckler. Ze zag de camera en dacht daar moet ik lopen, want dan ben ik in beeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef plerda het volgende:
[..]
Komt er straks nog wel 1 die in de chasse patate gaat.
Dat tempo is al moordend. Ik loop met moeite 5km in 25minquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is eens wat anders ja.
En beter dan zo'n boemeltje van 28 ronden en dan even sprinten, nu tenminste beetje tempo...Kilometer 3:06 had ik ook nog wel kunnen hazen, maar dan had ik er wel snel daarna afgemoeten vrees ik.
Gaan nog een keer demarrerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Japan is al weer bijgehaald. Leuk geprobeerd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kwartfinale volgens mij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppertje. Hoeveel werden we eigenlijk?
Die irritante lui heb je ook nog ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee, is familie van Voeckler. Ze zag de camera en dacht daar moet ik lopen, want dan ben ik in beeld.
Tegen Argentinië eruit dus?quote:
Ikzelf bedoel ik dan hè. Rennen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat tempo is al moordend. Ik loop met moeite 5km in 25min
Morgen goud op het onderdeel metselen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Yonjuuni het volgende:
Wordt het 2e goud voor Polen vandaag toch?
Aardbeien plukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Morgen goud op het onderdeel metselen.
Mooi he. Choken, faal, ze kunnen er helemaal niks van, vol gevreten vetkleppen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef plerda het volgende:
Amerikaanse faalhazen bij de kogelstootfinale.
De echte Voeckler, Paula Radcliffe is er niet bij. Die trok ook altijd rare bekken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Fukler ook mee aan de 10? Ik zag iemand die naar de camera lachte.
Rick van der Venquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Fukler ook mee aan de 10? Ik zag iemand die naar de camera lachte.
Echt gekke bekken. Dan nomineer ik toch Niki Sorensen en vooral Fransesco Manceboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
De echte Voeckler, Paula Radcliffe is er niet bij. Die trok ook altijd rare bekken.
Ronde voorsprong nemen is winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jappen denken dat het een soort puntenkoers is; zoveel mogelijk ronden aan de leiding
Jaliens ipv Babel toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha echt he. Die gooien normaal met vlees vanachter de bbqquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die kogelstoters van de VS zijn ook gewon vanachter de BBQ vandaan geplukt.
Mancebo zat vooral scheef op zijn fiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt gekke bekken. Dan nomineer ik toch Niki Sorensen en vooral Fransesco Mancebo
Champs Elysees techniekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou als een malle gaan rennen in de 10000 meter, en dan achteraan sluiten bij het peloton.
Valpartij midden in het peloton.quote:
Maakt het wel wat minder zuur voor Storl, knap gedaan, tjah Majewski was vandaag gewoon iets beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even 2 cm verder in z'n laatste worp.
quote:
OffT: Casar die keek altijd droevigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mancebo zat vooral scheef op zijn fiets.
OT; jammer dat het niet nog spannend was in de laatste ronde kogelstoten.
Die zit te lachen in het wiel de benen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef plerda het volgende:
[..]
Nee maar er hangt er wel 1 aan het elastiek
Sintel gebruiken ze al een hele tijd niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Majewski DSQ voor het rennen op de sintelbaan.
Was een serieuze vraag deze keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik blijf de kutgrapjes inkoppen
Dat zou Dijkstra doen als Kibet mee deed. De snelheid wordt opgevoerd. WAAR ZIT KIBET? Maarten heb jij Kibet al gezien?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
"HET BREEKT, HET BREEKT
WAAR IS GESINK?!?!"
Kiplagat dan maar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou Dijkstra doen als Kibet mee deed. De snelheid wordt opgevoerd. WAAR ZIT KIBET? Maarten heb jij Kibet al gezien?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou Dijkstra doen als Kibet mee deed. De snelheid wordt opgevoerd. WAAR ZIT KIBET? Maarten heb jij Kibet al gezien?
"JA, JA, Ik zie daar iemand in het oranje! "quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kibet niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kibet, Kiplagat, Kipketer, heten ze daar allemaal Kip?
Ivoorkust...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
"JA, JA, Ik zie daar iemand in een het oranje! "
Blijkt dat een Spanjaard te zijn
Het klinkt als Kip.quote:
Euskaltel.quote:
Van Hummel had die ook pelotonvrees dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef Redefine het volgende:
Die Japanse is de Remmert Wielinga van de atletiek: peloton vrees. Ben benieuwd hoever de Japansen komen.
Ze gaan voor het landen klassement.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Yonjuuni het volgende:
Vreemde race van de Japanners, wel leuk om te zien zo'n tactiek. Daarnaast houdt het het tempo lekker hoog en moet iedereen gewoon de hele race door al met krachten smijten en kunnen ze niet blijven sparen.
Niet spotten met Hummeltje hèquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van Hummel had die ook pelotonvrees dan?
Eentje met een kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Deed dus wel nederlanse mee aan de discus?
Ja Monique Janssen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Deed dus wel nederlanse mee aan de discus?
Maar wel al geworpen als het goed is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die hebben we nog helemaal niet in beeld gezien
Wat eigenlijk best gek is met haar omvangquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die hebben we nog helemaal niet in beeld gezien
Ongeveer. Heeft volgens mij meer met de zon te maken: zonsopkomst, zonsondergang, dat werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef Redefine het volgende:
In Kenya noemen ze hun kind toch naar het eerste wat ze zien? Daarom al die kippen
Heet die zo? Da's nog wat anders dan Dick Kok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Amerikaanse L. Uhl doet 't ook niet zo best.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeveer. Heeft volgens mij meer met de zon te maken: zonsopkomst, zonsondergang, dat werk.
Gaylord Silly ken je die?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeveer. Heeft volgens mij meer met de zon te maken: zonsopkomst, zonsondergang, dat werk.
Achieng: Hot sun, middayquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ethiopie zet de boel op de kantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef plerda het volgende:
Het zit op een lint.
Waaiervorming aan de achterkant.
In Afrika mag je op lege maag eerst 10 km naar school lopen en na een lange schooldag weer met een lege maag naar huis. Dan wil je wel snel thuis zijn om je maaltje op te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou na 100 meter al doodop zijn laat staat 10.000m.
Toch jammer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Tourmalet is steil, we houden een kleine kopgroep over.
Laat die ene Griekse die eruit gezet is het maar niet zien anders gaat ze weer zitten tweeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Al die negers lopen nu voorop. Is de eerste prijs een emmer kip ofzo?
?quote:
Moet dan de op een na beste Keniaanse straks inhouden bij een versnelling om op de kopvrouw te wachten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Team Skenya houdt goed vol. Lopen een constant tempo.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Discriminatie. Alle donkere voorop en de blanke achteraan bungelend.
Het is bijna gesorteerd op kleur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Daar heeft Rosa Parks voor gestreden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Maver24 het volgende:
Zodat een japanner straks de etappe kan winnen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet dan de op een na beste Keniaanse straks inhouden bij een versnelling om op de kopvrouw te wachten?
1500 meter zijn ze ook gewoon wat verder op de baan gestart. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef DeeBee het volgende:
Het WR op de 10.000 meter ook gelopen in het befaamde weekend in 1993 op de 375 meter baan van Beijing, want daar komen zelfs deze Ethiopische en Keniaanse bij lange na niet aan...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het is bijna gesorteerd op kleur.
Zouden negerts ook kunnen fietsen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef dribbel79 het volgende:
't is een list, die negerts doe kopwerk, straks doen die blanke bitches een cavendisch en bam, goud...jeweets
Wel schaatsen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zouden negerts ook kunnen fietsen?
Yene, Teklehaymanot enz.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Trillende onderlippen ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Het tempo gaat omhoog (om nog enigszins ontopic te blijven).
En bobsleeën?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel op toptop niveau zoals Cav en Lancequote:
Hoe ze die ooit hebben kunnen ratificeren die records?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
1500 meter zijn ze ook gewoon wat verder op de baan gestart. Kan niet anders.
Bij een protourclubquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel op toptop niveau zoals Cav en Lance
Moet je wel een flink uithoudingsvermogen hebben.quote:
Ze loopt hard weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je wel een flink uithoudingsvermogen hebben.
Of Uran.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik gok op spijkers op de baan met een sneaky ontsnapping a la Rolland.
Staan er Kenianen langs de kant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik gok op spijkers op de baan met een sneaky ontsnapping a la Rolland.
Want WE gaan kijken bij iets met boem bam. Dat kent u niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Redefine het volgende:
Gaat de NOS er straks uit een half rondje voor de finish. Sorry we moeten naar Mart
Komt er dan ook een pace car op de baan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blauwe vlag situatie voor Wellings!
Bij de finish vekoopt Kipyego de overwinning aan Dibabaquote:
Maar geen PLOP boogschieten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want WE gaan kijken bij iets met boem bam. Dat kent u niet?
Da's bij de Keirin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt er dan ook een pace car op de baan?
Ok, dan let ik even op het achterom kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de finish vekoopt Kipyego de overwinning aan Dibaba
3000m records zijn helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe ze die ooit hebben kunnen ratificeren die records?!
Van de week eens wat Googlen of er wat meer info is over die races, maar het is gewoon een schande dat die tijden staan.Net wat je zegt, die zijn gewoon op de 1400 meter gaan staan en niemand heeft het gezien...
Kidane sterk trouwens...En Kenia al een pion kwijt. Dibaba laat de Keniaanse nu wat werk doen, maar Kidane rookt iedereen aardig op...
Ben benieuwd hoe snel Dibaba straks dan nog is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chariots hebben toch wielen? DAT MAG HEUL NIET IN DE ATLETIEK TOCH
Nee, maar ik meen deze kerel gezien te hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan er Kenianen langs de kant?
Even een ravitaillering of een pitstopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef PirE het volgende:
Straks valt er nog iemand stil in de laatste bocht omdat ze niet uitkomen met de brandstof
Voor de 150 meter met vliegende start?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Wilskracht het volgende:
Kunnen we dit nummer niet vervangen.
Dick Dastardlyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, maar ik meen deze kerel gezien te hebben.
[ afbeelding ]
Maar rondje boven het WR ja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Ericr het volgende:
Als het een Chinese was zou ze gewoon een rondje 52 lopen, sneller dan Bekele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |