Rick van der Venquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Fukler ook mee aan de 10? Ik zag iemand die naar de camera lachte.
Echt gekke bekken. Dan nomineer ik toch Niki Sorensen en vooral Fransesco Manceboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
De echte Voeckler, Paula Radcliffe is er niet bij. Die trok ook altijd rare bekken.
Ronde voorsprong nemen is winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jappen denken dat het een soort puntenkoers is; zoveel mogelijk ronden aan de leiding
Jaliens ipv Babel toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mij
Haha echt he. Die gooien normaal met vlees vanachter de bbqquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die kogelstoters van de VS zijn ook gewon vanachter de BBQ vandaan geplukt.
Mancebo zat vooral scheef op zijn fiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt gekke bekken. Dan nomineer ik toch Niki Sorensen en vooral Fransesco Mancebo
Champs Elysees techniekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou als een malle gaan rennen in de 10000 meter, en dan achteraan sluiten bij het peloton.
Valpartij midden in het peloton.quote:
Maakt het wel wat minder zuur voor Storl, knap gedaan, tjah Majewski was vandaag gewoon iets beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even 2 cm verder in z'n laatste worp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |