Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wel bazige taktiek, zal niet lonen maar het ziet er leuk uit.
Gaan winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Japan denkt dat het 1500 meter is.
Het is eens wat anders ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wel bazige taktiek, zal niet lonen maar het ziet er leuk uit.
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppertje. Stond Sibon toen niet in de spits?
Toppertje. Hoeveel werden we eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mij
Nee, nee, is familie van Voeckler. Ze zag de camera en dacht daar moet ik lopen, want dan ben ik in beeld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef plerda het volgende:
[..]
Komt er straks nog wel 1 die in de chasse patate gaat.
Dat tempo is al moordend. Ik loop met moeite 5km in 25minquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het is eens wat anders ja.
En beter dan zo'n boemeltje van 28 ronden en dan even sprinten, nu tenminste beetje tempo...Kilometer 3:06 had ik ook nog wel kunnen hazen, maar dan had ik er wel snel daarna afgemoeten vrees ik.
Gaan nog een keer demarrerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Japan is al weer bijgehaald. Leuk geprobeerd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mij
Kwartfinale volgens mij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toppertje. Hoeveel werden we eigenlijk?
Die irritante lui heb je ook nog ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, nee, is familie van Voeckler. Ze zag de camera en dacht daar moet ik lopen, want dan ben ik in beeld.
Tegen Argentinië eruit dus?quote:
Ikzelf bedoel ik dan hè. Rennen dan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat tempo is al moordend. Ik loop met moeite 5km in 25min
Morgen goud op het onderdeel metselen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef Yonjuuni het volgende:
Wordt het 2e goud voor Polen vandaag toch?
Aardbeien plukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Morgen goud op het onderdeel metselen.
Mooi he. Choken, faal, ze kunnen er helemaal niks van, vol gevreten vetkleppen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef plerda het volgende:
Amerikaanse faalhazen bij de kogelstootfinale.
De echte Voeckler, Paula Radcliffe is er niet bij. Die trok ook altijd rare bekken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Fukler ook mee aan de 10? Ik zag iemand die naar de camera lachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |