Hoe ze die ooit hebben kunnen ratificeren die records?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
1500 meter zijn ze ook gewoon wat verder op de baan gestart. Kan niet anders.
Bij een protourclubquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel op toptop niveau zoals Cav en Lance
Moet je wel een flink uithoudingsvermogen hebben.quote:
Ze loopt hard weg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je wel een flink uithoudingsvermogen hebben.
Of Uran.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik gok op spijkers op de baan met een sneaky ontsnapping a la Rolland.
Staan er Kenianen langs de kant?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik gok op spijkers op de baan met een sneaky ontsnapping a la Rolland.
Want WE gaan kijken bij iets met boem bam. Dat kent u niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Redefine het volgende:
Gaat de NOS er straks uit een half rondje voor de finish. Sorry we moeten naar Mart
Komt er dan ook een pace car op de baan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blauwe vlag situatie voor Wellings!
Bij de finish vekoopt Kipyego de overwinning aan Dibabaquote:
Maar geen PLOP boogschieten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want WE gaan kijken bij iets met boem bam. Dat kent u niet?
Da's bij de Keirin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt er dan ook een pace car op de baan?
Ok, dan let ik even op het achterom kijken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de finish vekoopt Kipyego de overwinning aan Dibaba
3000m records zijn helemaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe ze die ooit hebben kunnen ratificeren die records?!
Van de week eens wat Googlen of er wat meer info is over die races, maar het is gewoon een schande dat die tijden staan.Net wat je zegt, die zijn gewoon op de 1400 meter gaan staan en niemand heeft het gezien...
Kidane sterk trouwens...En Kenia al een pion kwijt. Dibaba laat de Keniaanse nu wat werk doen, maar Kidane rookt iedereen aardig op...
Ben benieuwd hoe snel Dibaba straks dan nog is.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chariots hebben toch wielen? DAT MAG HEUL NIET IN DE ATLETIEK TOCH
Nee, maar ik meen deze kerel gezien te hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan er Kenianen langs de kant?
Even een ravitaillering of een pitstopquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:57 schreef PirE het volgende:
Straks valt er nog iemand stil in de laatste bocht omdat ze niet uitkomen met de brandstof
Voor de 150 meter met vliegende start?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Wilskracht het volgende:
Kunnen we dit nummer niet vervangen.
Dick Dastardlyquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:58 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, maar ik meen deze kerel gezien te hebben.
[ afbeelding ]
Maar rondje boven het WR ja...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:00 schreef Ericr het volgende:
Als het een Chinese was zou ze gewoon een rondje 52 lopen, sneller dan Bekele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |