Ivoorkust...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
"JA, JA, Ik zie daar iemand in een het oranje! "
Blijkt dat een Spanjaard te zijn
Het klinkt als Kip.quote:
Euskaltel.quote:
Van Hummel had die ook pelotonvrees dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef Redefine het volgende:
Die Japanse is de Remmert Wielinga van de atletiek: peloton vrees. Ben benieuwd hoever de Japansen komen.
Ze gaan voor het landen klassement.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Yonjuuni het volgende:
Vreemde race van de Japanners, wel leuk om te zien zo'n tactiek. Daarnaast houdt het het tempo lekker hoog en moet iedereen gewoon de hele race door al met krachten smijten en kunnen ze niet blijven sparen.
Niet spotten met Hummeltje hèquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van Hummel had die ook pelotonvrees dan?
Eentje met een kort pittig kapsel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Deed dus wel nederlanse mee aan de discus?
Ja Monique Janssen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:43 schreef Maver24 het volgende:
Deed dus wel nederlanse mee aan de discus?
Maar wel al geworpen als het goed is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die hebben we nog helemaal niet in beeld gezien
Wat eigenlijk best gek is met haar omvangquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die hebben we nog helemaal niet in beeld gezien
Ongeveer. Heeft volgens mij meer met de zon te maken: zonsopkomst, zonsondergang, dat werk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef Redefine het volgende:
In Kenya noemen ze hun kind toch naar het eerste wat ze zien? Daarom al die kippen
Heet die zo? Da's nog wat anders dan Dick Kok.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Amerikaanse L. Uhl doet 't ook niet zo best.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeveer. Heeft volgens mij meer met de zon te maken: zonsopkomst, zonsondergang, dat werk.
Gaylord Silly ken je die?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeveer. Heeft volgens mij meer met de zon te maken: zonsopkomst, zonsondergang, dat werk.
Achieng: Hot sun, middayquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ethiopie zet de boel op de kantquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:42 schreef plerda het volgende:
Het zit op een lint.
Waaiervorming aan de achterkant.
In Afrika mag je op lege maag eerst 10 km naar school lopen en na een lange schooldag weer met een lege maag naar huis. Dan wil je wel snel thuis zijn om je maaltje op te halen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik zou na 100 meter al doodop zijn laat staat 10.000m.
Toch jammer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Tourmalet is steil, we houden een kleine kopgroep over.
Laat die ene Griekse die eruit gezet is het maar niet zien anders gaat ze weer zitten tweeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:49 schreef DemonRage het volgende:
Al die negers lopen nu voorop. Is de eerste prijs een emmer kip ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |