Rick van der Venquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Fukler ook mee aan de 10? Ik zag iemand die naar de camera lachte.
Echt gekke bekken. Dan nomineer ik toch Niki Sorensen en vooral Fransesco Manceboquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
De echte Voeckler, Paula Radcliffe is er niet bij. Die trok ook altijd rare bekken.
Ronde voorsprong nemen is winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jappen denken dat het een soort puntenkoers is; zoveel mogelijk ronden aan de leiding
Jaliens ipv Babel toch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sibon was supersub. Makaay en Babel volgens mij
Haha echt he. Die gooien normaal met vlees vanachter de bbqquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die kogelstoters van de VS zijn ook gewon vanachter de BBQ vandaan geplukt.
Mancebo zat vooral scheef op zijn fiets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Echt gekke bekken. Dan nomineer ik toch Niki Sorensen en vooral Fransesco Mancebo
Champs Elysees techniekquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou als een malle gaan rennen in de 10000 meter, en dan achteraan sluiten bij het peloton.
Valpartij midden in het peloton.quote:
Maakt het wel wat minder zuur voor Storl, knap gedaan, tjah Majewski was vandaag gewoon iets beterquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even 2 cm verder in z'n laatste worp.
quote:
OffT: Casar die keek altijd droevigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mancebo zat vooral scheef op zijn fiets.
OT; jammer dat het niet nog spannend was in de laatste ronde kogelstoten.
Die zit te lachen in het wiel de benen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef plerda het volgende:
[..]
Nee maar er hangt er wel 1 aan het elastiek
Sintel gebruiken ze al een hele tijd niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Majewski DSQ voor het rennen op de sintelbaan.
Was een serieuze vraag deze keer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik blijf de kutgrapjes inkoppen
Dat zou Dijkstra doen als Kibet mee deed. De snelheid wordt opgevoerd. WAAR ZIT KIBET? Maarten heb jij Kibet al gezien?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
"HET BREEKT, HET BREEKT
WAAR IS GESINK?!?!"
Kiplagat dan maar...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou Dijkstra doen als Kibet mee deed. De snelheid wordt opgevoerd. WAAR ZIT KIBET? Maarten heb jij Kibet al gezien?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou Dijkstra doen als Kibet mee deed. De snelheid wordt opgevoerd. WAAR ZIT KIBET? Maarten heb jij Kibet al gezien?
"JA, JA, Ik zie daar iemand in het oranje! "quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kibet niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kibet, Kiplagat, Kipketer, heten ze daar allemaal Kip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |